Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 . Sucker for Pain .

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Mazemind
Medicine Cat
Mazemind


Real Name : Garnaal
Other Accounts : Mettle [TC] Grinn [R]
Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 12-06-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : In een doos, onder een brug

Cat Profile
Gender: Female
Age: 40 moons old
Status: Please don't make any sudden moves You don't know the half of the abuse.

. Sucker for Pain . Empty
BerichtOnderwerp: . Sucker for Pain .   . Sucker for Pain . Icon_minitimezo jul 31, 2016 7:53 pm

. Sucker for Pain .
Fernpaw. Jonge poes. Snel. Klein. Maar o zo roekeloos. Vanuit haar beschaduwde hoek keek Mazemind met gloeiende, bloedrode ogen op het gewonde dier neer. Letsel door een boom. Naast gebroken botten ook nog veel bloedingen. Vanbinnen en vanbuiten. Nee. Ze was niet roekeloos. De katten om haar heen zeiden dat ze haar leider had gered van een tak. Hm. Eigenlijk was dus wel roekeloos. Leiders hebben 9 levens. Leafstar mocht dus 9 keer door een tak geraakt worden. Th-th-th. Roekeloos. Langzaam en met bedaarde stappen in het kleverige gras kwam de gigantische Maine Coon op Fernpaw af. Ze snuffelde in de hals van de Apprentice, en likte toen een bloedvlekje van haar pels af. Haar muffe, zurige adem walmde als een gifwolk richting de Apprentice. Was ze al wakker? 'Hm-hm... tijd om wakker te worden.. heldin..' siste Mazemind schor in het oor van haar patiënt.

[Fernpaw eerste post, daarna mag iedereen joinen!]
Terug naar boven Ga naar beneden
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

. Sucker for Pain . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Sucker for Pain .   . Sucker for Pain . Icon_minitimezo jul 31, 2016 9:33 pm

'Hm-hm... tijd om wakker te worden.. heldin..' klok een zware stem. Het poesje werd gewekt door een scherpe pijn in haar poot en ze deed haar best niet in tranen uit te barstte "Heldin?" mauwde ze zwakjes. Een kleine glimlach verscheen op haar vredige kopje "Ik dacht dat...dat ik dood was" ze legde haar kopje op haar witte pootjes. Ze deed haar best te blijven glimlachen, ze moet positief blijven. Maar de pijn was zo ondragelijk!. "Ik deed gewoon...wat ik dacht dat goed was." het poesje legde een zachte blik op Mazemind "Ik weet dat ze negen levens heeft, maar ik gewoon niet toe kijken als iemand op het punt staat va sterven al was het stormheart!".
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazemind
Medicine Cat
Mazemind


Real Name : Garnaal
Other Accounts : Mettle [TC] Grinn [R]
Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 12-06-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : In een doos, onder een brug

Cat Profile
Gender: Female
Age: 40 moons old
Status: Please don't make any sudden moves You don't know the half of the abuse.

. Sucker for Pain . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Sucker for Pain .   . Sucker for Pain . Icon_minitimema aug 01, 2016 11:40 am

. Sucker for Pain .
Zodra er beweging kwam in Fernpaw's lijfje, zag Mazemind meteen haar pijn. Kalm en emotieloos keek ze naar het rijzen en dalen van de borst en flanken. Dit dier leed buitengewoon veel pijn. Teveel pijn om te behandelen met papaverzaad. Hm-hm... Misschien was het tijd om wat van haar Mazeherb te gebruiken dan? 'Ik deed gewoon...wat ik dacht dat goed was.' Ah. Ze kon dus ook nog praten. De groene ogen van de leerling kruiste de hare, maar Mazemind antwoordde niet en hield haar kop een beetje scheef, waardoor ze meer spookachtig leek te staren. De grote Maine Coon besloot nog even niets te doen en Fernpaw uit te horen. 'Ik weet dat ze negen levens heeft, maar ik gewoon niet toe kijken als iemand op het punt staat van sterven al was het Stormheart!' Ah. Zo'n type was ze dus. Fernpaw was een kat die te veel met anderen leefde. Iemand die zich te goed kon inleven in anderen. Hmpf. Als ze zelfs een kat uit een andere Clan zou willen redden - en Stormheart was zonder twijfel de irritantste kat van de ShadowClan -, zat ze wel erg diep weggezakt in al dat heldhaftige gedoe. 'Hm-hm.. Als je niet zo jong was geweest, had ik je gezien als een idioot. Maar.. eh-eh.. hoe kon jij nou weten dat Leafstar wel een tak op haar kop had kunnen gebruiken, eh?' Er ging even een kleine stuiptrekking door Mazeminds pluizige kop. Zacht brommend draaide ze zich om. Leafstar was een zwakke leider als ze haar masker van angst niet af deed. Een tak op haar kop - en haar 1ste dood - zou haar vast wel wakker kunnen schudden. Th-th-th. Waarom waren er toch zoveel domme, jonge katten om haar heen deze dagen? 'Je hebt nog geluk gehad. Je rug komt nog wel goed, maar je poot is in gevaar.' Ze snoof en knikte. Haar bloedrode ogen speurde door de stapels kruiden tussen de wortels van haar boom. Mazeherb. Mazeherb. Zoete Mazeherb. Bittere Mazeherb. He-he. Fernpaw zou genieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

. Sucker for Pain . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Sucker for Pain .   . Sucker for Pain . Icon_minitimezo aug 07, 2016 11:07 pm

'Hm-hm.. Als je niet zo jong was geweest, had ik je gezien als een idioot. Maar.. eh-eh.. hoe kon jij nou weten dat Leafstar wel een tak op haar kop had kunnen gebruiken, eh?' mauwde de poes en fern deed haar best haar oogjes open te houden "Weet ik niet" mauwde ze maar niet echt wetend hoe ze moest antwoorden "Leafstar is dan wel een angsthaas, maar .... ze is nog steeds een leadster, hoger dan mij en jou!" siste ze fel en probeerde zo veel mogelijk nadruk op de jou te leggen. "En er is toch nog niemand gestorven onder haar leadership dus waar zeurt iedereen over!". Ze hief snel maar voorzichtig haar kopje op en keek de medicene cat uitdagend aan, de pijn moiest ze maar even negeren, ze zou nooit maar dan ook nooit haar glimlach verliezen. 'Je hebt nog geluk gehad. Je rug komt nog wel goed, maar je poot is in gevaar.' Snoof mazemind. Fernpaw keek haar verwildert aan "Gevaar?!"[/b mauwde ze met grote ogen [b]"Daar ben ik voor geboren denk ik" lachte ze, ze moest positief blijven, dan kwam alles goed. "Wat ga je er eigenlijk aan doen?!" vroeg ze nieuwsgierig, dep pijn al weer vergeten....
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazemind
Medicine Cat
Mazemind


Real Name : Garnaal
Other Accounts : Mettle [TC] Grinn [R]
Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 12-06-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : In een doos, onder een brug

Cat Profile
Gender: Female
Age: 40 moons old
Status: Please don't make any sudden moves You don't know the half of the abuse.

. Sucker for Pain . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Sucker for Pain .   . Sucker for Pain . Icon_minitimewo aug 10, 2016 4:42 pm

. Sucker for Pain .
Achter haar rug hoorde Maze haar patiënt nog van alles tegen haar babbelen, maar ze besloot er niet naar de luisteren. Met haar grote poot schoof ze een klein gordijntje van bananenbladeren aan de kant, en zie daar... Watertandend lepelde de Maine Coon 4 piepkleine, klavervormige blaadjes uit een kleine holte tussen de wortels. Haar prachtige Mazeherb... Fernpaw moest wel beter worden hiervan. Ze wilde niet dat dit prachtige kruid verspilt werd... Hmpf... nee. Dat werd het sowieso al. Mazemind bromde humeurig. Ze schoof het kleine hoopje kruid aan de kant, en pakte toen een even groot hoopje voor zichzelf. Hm-hm... Ja. Haar Mazeherb. Met haar lange, slijmerige tong likte ze de kleine blaadjes van de grond. Ah-ah... Ze voelde een schok energie door al haar spieren trekken. Ze voelde zich een stuk jonger en frisser vanbinnen. Ah... 'Hm! Jij bent een gelukkige gewonde. Lik dit op... he-he.' De bloedrode ogen van de Medicine Cat gloeide tevreden. Ze schoof de 4 blaadjes Mazeherb voor de snuit van de gestreepte Apprentice, zodat de bitterzoete, bedwelmende geur om hen heen walmde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





. Sucker for Pain . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Sucker for Pain .   . Sucker for Pain . Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
. Sucker for Pain .
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [ Let the rain wash away all the pain of yesterday ] Art-topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan :: ThunderClan Camp-
Ga naar: