Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 8 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 8 gasten
Sorry dat ik niet post atm mensen. Mijn inspiratie is 0,0
Mettlepaw
Real Name : Garnaal Other Accounts : Maze [TC] Grinn [R] Aantal berichten : 246 Registratiedatum : 16-04-16 Leeftijd : 21 Woonplaats : In een zeer aantrekkelijke PRULLEMAND onder een bureau
Cat Profile Gender: Male Age: 9 moons old! Status: SEXY AND I KNOW IT
Jaaa! GARNAALLL <333 I MISSED YOU SO MUCH OMFG Je hebt echt megaveel drama gemist xD En hoe was Schotland? Was het leuk? Wat heb je allemaal gedaan?
WAT EEN WARM WELKOM!!!!
Schotland was echt buitengewoon mooi! K ben nog met een tour naar de Highlands geweest, en ookal zat ik dan 12 uur met m'n reet in de bus, ik heb amper geknipperd en alleen maar gestaard! Binnenkort zal ik wel wat picca's sturen, maar k ben nu te lui.
Wat voor drama btw?
Whirlpool Administrator & Deputy
Real Name : Renske Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy Aantal berichten : 1529 Registratiedatum : 19-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Male Age: 28 moons Status: Happy as hell
Omg ik ben ook een keer in Schotland geweest en het is daar zooo leuk!!
- Heb je dat van die namen gemist?
Differentsilence Medicine Cat
Real Name : Selena Other Accounts : Een heleboel, maar voor nu alleen Differentsilence actief Aantal berichten : 167 Registratiedatum : 17-04-16 Leeftijd : 21
Real Name : Selena Other Accounts : Een heleboel, maar voor nu alleen Differentsilence actief Aantal berichten : 167 Registratiedatum : 17-04-16 Leeftijd : 21
Ja hoor, met mij gaat het ook goed :3 Ik heb zin om te posten maar idk x3
Mettlepaw
Real Name : Garnaal Other Accounts : Maze [TC] Grinn [R] Aantal berichten : 246 Registratiedatum : 16-04-16 Leeftijd : 21 Woonplaats : In een zeer aantrekkelijke PRULLEMAND onder een bureau
Omg ik ben ook een keer in Schotland geweest en het is daar zooo leuk!!
- Heb je dat van die namen gemist?
En gelijk heb je! Shait, wat een gaaf land (met gave accenten)!
-
Yup, kheb de hele soap meegemaakt.. xD
Darkstar Administrator & Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Was echt raar xD Ik zat het net nog terug te lezen, echt wtf. Auteursrecht hoort niet zo letterlijk genomen te worden. Als ik een Buzzardwing of Lukas daar vind zijn ze de pineut.
Maar Garnaal! Je was zo plots weg! Ik dacht dat je ons beu was :'(
Firefly Administrator
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Other Accounts : Hummingbird & Pumpkinkit Aantal berichten : 314 Registratiedatum : 01-07-16 Leeftijd : 22
Cat Profile Gender: Female Age: 22 moons Status: Your eyes, your smile, your laugh, it's you
Was echt raar xD Ik zat het net nog terug te lezen, echt wtf. Auteursrecht hoort niet zo letterlijk genomen te worden. Als ik een Buzzardwing of Lukas daar vind zijn ze de pineut.
Maar Garnaal! Je was zo plots weg! Ik dacht dat je ons beu was :'(
Eigenlijk zouden ze dat wel moeten doen, want als je ze dan te grazen neemt, zullen ze geen kik meer durven geven... xD Maar goed, misschien moeten we ze gwn in hun eigen sop gaar laten koken. Niet alle RPG'ers zijn natuurlijk zo.
Ik zeg liever niet van tevoren wanneer ik niet thuis ben. Maar hé, ik ben jullie nog lang niet beu!!!
Silentpaw
Real Name : Izza Other Accounts : Vanalles xD Aantal berichten : 417 Registratiedatum : 27-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Breda
Cat Profile Gender: Female Age: ... ten moons miss ... Status: ... .-.