Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 40 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 40 gasten
Onderwerp: Re: . Alle Garnalen op 'n Satéprikker . zo jul 31, 2016 7:07 pm
En eentje van Leafje misschien? ^^ Het heeft geen haast hoor ^^
Firefly Administrator
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Other Accounts : Hummingbird & Pumpkinkit Aantal berichten : 314 Registratiedatum : 01-07-16 Leeftijd : 22
Cat Profile Gender: Female Age: 22 moons Status: Your eyes, your smile, your laugh, it's you
Onderwerp: Re: . Alle Garnalen op 'n Satéprikker . zo jul 31, 2016 8:17 pm
Mettlekit schreef:
Ik ben eigenlijk van plan een wat groter groepje te tekenen, of een scene uit n topic. Ur like that too?
Lijkt me leuk! <33
Mazemind Medicine Cat
Real Name : Garnaal Other Accounts : Mettle [TC] Grinn [R] Aantal berichten : 50 Registratiedatum : 12-06-16 Leeftijd : 21 Woonplaats : In een doos, onder een brug
Cat Profile Gender: Female Age: 40 moons old Status: Please don't make any sudden moves You don't know the half of the abuse.
Onderwerp: Re: . Alle Garnalen op 'n Satéprikker . ma aug 01, 2016 11:42 am
Ik heb 'n ideetje: ik ga de hele TC tekenen! Maar ik begin er woensdag pas aan, want ik ga logeren!
Arcanewish Moderator
Real Name : Toto <3 Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather Aantal berichten : 717 Registratiedatum : 30-06-16
Cat Profile Gender: Female Age: ↠ζ 26 Moons Status: ↠ζ It's you. It's always been you
Onderwerp: Re: . Alle Garnalen op 'n Satéprikker . ma aug 01, 2016 12:38 pm
Leuk! :3
Mettlepaw
Real Name : Garnaal Other Accounts : Maze [TC] Grinn [R] Aantal berichten : 246 Registratiedatum : 16-04-16 Leeftijd : 21 Woonplaats : In een zeer aantrekkelijke PRULLEMAND onder een bureau
Cat Profile Gender: Male Age: 9 moons old! Status: SEXY AND I KNOW IT
Onderwerp: Re: . Alle Garnalen op 'n Satéprikker . wo aug 03, 2016 4:26 pm
Het gaat wel heel lang duren, want ik moet ik nog hele Wolvenfamilie tekenen. Deze tekening zal ik - ondanks dat het voor Serigala bedoeld is - toch hier droppen!
Mettlepaw
Real Name : Garnaal Other Accounts : Maze [TC] Grinn [R] Aantal berichten : 246 Registratiedatum : 16-04-16 Leeftijd : 21 Woonplaats : In een zeer aantrekkelijke PRULLEMAND onder een bureau
Onderwerp: Re: . Alle Garnalen op 'n Satéprikker . di apr 25, 2017 9:03 pm
Wow it's been a while... xD
Sinds m'n laatste fluttekeningen heb ik 'n behoorlijk tijdje geen drol uitgevoerd met tekenen, maar een tijdje geleden wakkerde m'n motivatie dan toch weer aan. Ik heb een DeviantArt account nu, en heb daar al wat shit gepost. Mijn traditionele skills zijn veel beter dan mn digitale skills, dus binnenkort zal ik misschien wat zooi inscannen.
However, spul hier eens van een kersvers stukkie art!!!
Pas op, groot!!:
Ik ben overigs open: je kan 'n stukkie kunst bestellen, dat zeker ook iets anders dan Warrior Cats kan bevatten!!
Nogitsune
Real Name : Bianca or Isis, the choice is yours Other Accounts : Hummingbird & Pumpkinkit & Firefly Aantal berichten : 28 Registratiedatum : 27-08-16 Leeftijd : 22
Onderwerp: Re: . Alle Garnalen op 'n Satéprikker . di apr 25, 2017 9:12 pm
Awesome <33
Mettlepaw
Onderwerp: Re: . Alle Garnalen op 'n Satéprikker . wo apr 26, 2017 8:49 am
Ahh! Thanks!
Darkstar Administrator & Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Onderwerp: Re: . Alle Garnalen op 'n Satéprikker . wo apr 26, 2017 1:49 pm
Wat is je Deviantart? Ik zal je eens een followtje geven
Mettlepaw
Onderwerp: Re: . Alle Garnalen op 'n Satéprikker . wo apr 26, 2017 5:34 pm
Shrimp-Productions. ^^
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: . Alle Garnalen op 'n Satéprikker .