Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 6 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 6 gasten
Real Name : Zoébeest (aka Zoé) Other Accounts : / Aantal berichten : 3 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : België
Onderwerp: Zoébeest wo apr 13, 2016 6:12 pm
Hallootjes ^^ ik zal me eerst even voorstellen
Ik ben Zoé (dus uitgesproken Zowee en niet Zowie ofso c;), ik ben 13 jaar en word op 9 november 14. Ik zit in het tweede jaar moderne en woon in België.
Ik heb een aantal hobby's (duuhh) dat is tekenschool en dat doe ik al 6 jaar bijna. Ik doe het supergraag en teken vooral in mijn schoolboeken (a) en ook gewoon op cursusbladen enzo. Ik hou ook van computeren en muziek luisteren. Ik hou van rock muziek en van al die bands zoals Babymetal en Bring Me The Horizon en nog veel meer die ik in dit topic niet kan opnoemen, anders crashen jullie computers xD ik hou van actie films en spannende films, ook van die tiener-ween-romantische-films maar die kijk ik niet vaak. Ik lees alleen Warrior Cats en kattenbboeken. Ik zit nu in het 2de boek van de 3de serie (The Power Of Three in het Nederlands). Ik ben door katten geobsedeerd zal ik maar zeggen ^^ Zelf heb ik geen huisdieren maar ik had wel katten, eerst 1tje, Loesje. Dan 2, Harry en Lily (iedereen vind die namen raar voor een kat :v) als laatste hadden we Toulouse, maar die was onhandelbaar en deden we weer weg. Ook hadden we vissen maar die diertjes gingen zo snel dood dat ik ze steeds vergat dat we die hadden vroeger (echt erg eigenlijk, maar ach)
Als jullie nog vragen hebben mogen jullie die altijd afvuren ^^
Xx Zoébeest (AKA Zoé)
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Hoii, welkom! Ik hoop dat je het hier fijn zult hebben.
Darkstar Administrator & Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Onderwerp: Re: Zoébeest wo apr 13, 2016 6:19 pm
Welkom hier! in de gekke mensenclub xD Ik hoop dat je hier lang actief zult blijven
Smokestar Leader
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
Onderwerp: Re: Zoébeest wo apr 13, 2016 6:23 pm
Welkom! Hopelijk ga je het hier naar je zin krijgen <3