Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 The white knight

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Fallenkit

Fallenkit


Real Name : *wink wink* Marlieeee
Other Accounts : Smokestar, Arcanewish, Swanfeather
Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 06-07-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 3,5 Moon
Status: The devil's voice is sweet to hear

The white knight Empty
BerichtOnderwerp: The white knight   The white knight Icon_minitimema jul 25, 2016 7:47 pm

Het wit-grijze poesje staarde uitdagend naar de ingang van de nursery, ze zat hier nu al een hele poos binnen en hier zo helemaal alleen was saai geworden. Ze deed niets anders dan eten en weer slapen. Ze wilde op avontuur! Eropuit! Snel krabbelde het poesje uit haar nest, schudde haar kopje en sloop naar de ingang waarbij ze probeerde zo min mogelijk kabaal te maken. Ze stak haar neusje nieuwsgierig buiten de nursery waar ze de geuren van het kamp rook en vele andere geuren. Ze wist niet precies wat het allemaal betekende maar haar nieuwsgierigheid was aangewakkerd. Ze zette haar pootjes buiten op de grond en keek daar om zich heen. Er liepen overal katten en midden in het kamp lag een grote hoop met allemaal lekker eten! Met een grijns op haar snuit sloop de grijs-witte poesje erop af. Haar knalgroene ogen gefocust op haar prooi. Haar pluizige kitten staart zwiepte heen en weer als een blije hond toen Fallenkit haar nageltjes uit klapte om zich bovenop haar doelwit te werpen. Haar kont wiebelde toen ze met haar pootjes op en neer bewoog klaar voor de sprong. Het poesje zette zich af.. En.. Ze werd gewoon midden in haar sprong ineens opgepakt! Woedend sloeg ze met haar klauwtjes om zich heen en bromde toen ze boven de grond bungelde. Haar ogen keken woest naar de witte vacht die haar had opgepakt en zuchtte verslagen. "Pw-papa!" Piepte ze geïrriteerd.


Stormheart <3
Sorry voor de powerplay Sanne! x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormheart
Moderator
Stormheart


Aantal berichten : 746
Registratiedatum : 09-04-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 3 jaar
Status: Mein gott i`m awesome!

The white knight Empty
BerichtOnderwerp: Re: The white knight   The white knight Icon_minitimema jul 25, 2016 8:15 pm

Met zware vermoeide stapte hij het kamp in, zij oge half gesloten en zijn staart sleped over de grond. De hele dag had hij gepatrouilleerd op de windclan grens e rogue gebied. Met slome passen liep hij naar de leadersden opzoek naar dark. Die blijkbaar de bene had genomen en was vertrokken, ook de bitch van een leopardwing was verdwenen!. En lage grom verlate zijn keel en chagrijnig draaide hij zich om en liep hij richting de prooistapel. De kater zijn vage blik gleed over een bekend kittentje. Onmiddelijk verscheen er en grijns op zijn witte kop en stapte hij er op af. Meet gemak pakte de kater haar op woeste klauwtjes schoten heen en weer maar de kater negeerde het zwaar. "Pw-papa!" sprak het piepende stemmetje van fallenkit. Even lachtte hij voordat hij haar neerzette en haar grijnzend aanstaarde "Wat?" mauwde hij grinnikend "Mag ik jou niet oppakken?!" zachtjes porde hij haar "Want volgens mij heb ik daar recht op, jou vervelen". De kater ging grijzend naast haar zitte pretlichtjes verschenen in zijn rode ogen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallenkit

Fallenkit


Real Name : *wink wink* Marlieeee
Other Accounts : Smokestar, Arcanewish, Swanfeather
Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 06-07-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 3,5 Moon
Status: The devil's voice is sweet to hear

The white knight Empty
BerichtOnderwerp: Re: The white knight   The white knight Icon_minitimedi jul 26, 2016 3:20 pm

Fallenkit zuchtte geïrriteerd en sloeg met haar kleine pluizige staartje toen haar vader moest lachen. "Wat? Mag ik jou niet oppakken?!" Grinnikte de witte kater zette haar neer, snel stak de grijs-witte kitten plagend haar tong uit en ging mokkend zitten. "Newh!! I-ikke.. Had bwijna de pwooi gevangen!" Mompelde ze, "Zag je n-niewt hoe goed ikke hem bijna te pwakken had dwan!" Klaagde ze veder en drukte haar oortjes in haar nek. "Want volgens mij heb ik daar recht op, jou vervelen" Ging de kater veder en porde haar waardoor het kleine poesje bijna opviel. Een kleine glimlach verscheen op haar snoezige snuit en de kitten krabbelde naar haar vaders staart. "Waar was je nou de hwele dag Pa-papa?" Mauwde ze en sprong op zijn staart en begon er mee te worstelen alsof ze een hele gevecht had met zijn witte staart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormheart
Moderator
Stormheart


Aantal berichten : 746
Registratiedatum : 09-04-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 3 jaar
Status: Mein gott i`m awesome!

The white knight Empty
BerichtOnderwerp: Re: The white knight   The white knight Icon_minitimeza jul 30, 2016 9:22 pm

Hij grinnikte zijn staart speels heen en weer zwiepend. "Waar was je nou de hwele dag Pa-papa?" piepte het grijze kittentje. Met een uitdagende blik staarde de kater haar aan "Patrouilleren bij die stinkende windclaners!" een grijns verscheen op zijn witte bek "Maar ik ben nu klaar voor een aantal dagen". Hij gaf de kit een zachte por met zijn geweldige poot "Was hast du gedaan?". Even keek hij naar de lucht die al langzaam roze werd, al zag hij dat niet geweldig door het zwarte bladerdak die het kamp beschermde tegen de regen. "Slapen zeker" spottend lachte hij, het kittentje kon wel tegen een stootje toch?. Rustig ging hij zitten en sloeg zijn witte staart over zijn perfecte poten. Nadat hij zijn wazige blik op het kleinte had laten vallen staarde hij naar de rest van het kamp. Het was bijzonder rustig eigenlijk, hij zag en aantal katten genieten van een rotte vis en hij zag lynxpaw die schreeuwde naar iemand in de warriors den, waarschijnlijk naar rowanshadow dacht de witte kater. Hij kende rowanshadow een beetje maar was nooit echt geïnteresseerd geweest in de roodbruine kater. De kater legde zijn vurige blik op de kitten "Hoe was deine dag eigenlijk?"...
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallenkit

Fallenkit


Real Name : *wink wink* Marlieeee
Other Accounts : Smokestar, Arcanewish, Swanfeather
Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 06-07-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 3,5 Moon
Status: The devil's voice is sweet to hear

The white knight Empty
BerichtOnderwerp: Re: The white knight   The white knight Icon_minitimeza jul 30, 2016 9:31 pm

Met haar klauwtjes sloeg ze naar haar vaders staart toen ze er bovenop sprig alsof het nu ineens haar prooi was die ze had beslopen. "Patrouilleren bij die stinkende windclaners!" Fallen keek op en spitsde haar oortjes. "Bah! Windclanners!" Mauwde ze met een afkeurende toon en stak haar tong uit alsof ze een hap nam van een wegrottende kraai. Maar ik ben nu klaar voor een aantal dagen". De kitten grijnsde breed net als haar vader en liet zijn staart los die hij ook meteen om zijn poten sloeg en haar een kleine por gaf. De kitten grinnikte en ging tegen de witte kater liggen. "Was hast du gedaan? Slapen zeker" Ze hoorde de kater lachen en de kitten wiebelde met haar snorharen. "Ja.. Ik wil iets lweuks doen! Niet slapen!" Mopperde ze en legde haar kopje op haar uitgestrekte pootjes. "Hoe was deine dag eigenlijk?" Fallenkit hield haar schoudertjes op. "Saai"
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormheart
Moderator
Stormheart


Aantal berichten : 746
Registratiedatum : 09-04-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 3 jaar
Status: Mein gott i`m awesome!

The white knight Empty
BerichtOnderwerp: Re: The white knight   The white knight Icon_minitimeza jul 30, 2016 9:53 pm

Blij dat de kitten de zelfde haat had voor windclan glimlachte hij. "Saai" antwoordde ze haar schoudertjes ophalend. De kater grijnsde liefdevol "Zin om morgen naar buiten te gaan?!" mauwde hij hopend het poesje blij te maken. "Dan laat ik je alle awesome plekjes zien op shadowclan gronden." knipogen keek hij haar aan, wetende dat ze blij zou zijn. Lui rolde hij zich op zijn rug, en hij zwoor botten te horen kraken. Even sloot de krijger zijn awesome ogen voordat hij ze weer op zijn dochter legde "Heeft darkstar je niet vermaakt?" grapte hij..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The white knight Empty
BerichtOnderwerp: Re: The white knight   The white knight Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The white knight
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dark knight

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan :: ShadowClan Camp-
Ga naar: