Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Same blood different faces (arcanewish)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lostheart

Lostheart


Real Name : Sannemander
Other Accounts : to many others
Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 22-07-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Bij pascal de paddestoel

Cat Profile
Gender: Female
Age: 26 moons
Status: keep your friends close, but your enimies closer

Same blood different faces (arcanewish) Empty
BerichtOnderwerp: Same blood different faces (arcanewish)   Same blood different faces (arcanewish) Icon_minitimevr jul 22, 2016 4:48 pm


De gevlekte poes stapte keurig over de woudgronden. Haar stappen onhoorbaar en haar blik onverstoorbaar. Alles in haar lichaam was kalm en precies, 1 verkeerde stap en het muisje zou verdwijnen. Zachtjes zakte ze omlaag, haar kop bijna tegen de rottende bladerlaag, die deze woudgronden bedekte ieder seizoen. Haar gevlekte vacht camoufleerde perfect met de rood bruinige ondergrond, en ongezien kwam ze op een staartlengte van het diertje vandaan. Ze ving iedere kleine beweging van het beestje  met haar scherpe dodelijke blik op en alles in haar lichaam was gespannen, klaar voor de sprong. Met enige kracht zetten ze af, met een snelle flits vloog ze door de lucht en kwam ze boven p het slachtoffer neer. Snel beet ze het keeltje door, zodat het andere prooi niet zou weg jagen met zijn gepiep. En rilling ging door haar heen bij het idee dat ze knaagdiertje gedood had, een fijne rilling, een verslavende rilling. Het voelde machtig, zo over leven en dood te kunnen beslissen, zoals starclan dat deed, ze was starclan!. Met een grijns op haar smoel begroef ze de muis en stapte ze verder. Het woud was zo levend en groen op dit moment, verschrikkelijk, nee deze poes had liever bladval. Het seizoen waar alles sterft, en afbreekt. Waar het langer donker is en de  muffe geur van dood door het woud hing. Ze spitste haar oren bij een klin geluidje in struiken achter haar. De lucht vulde zich met een bekende geur, en geur die ze al kende van jongs af aan, de geur van haar zusje. De thunderclan deputy, de oh zo geweldige arcanewish. Ze kokhalsde al bij het idee, nu was het niet zo'n grootte eer als leafstar je tot deputy maakte!. Even snoof ze minachtend en ging ze zitten. Wetende dat haar zusje ieder moment te voorschijn zou komen om haar ergens van te beschuldigen of toe te spreken over hoe zwaar haar leven is...

(Arcanewish only)
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
Moderator
Arcanewish


Real Name : Toto <3
Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather
Aantal berichten : 717
Registratiedatum : 30-06-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: ↠ζ 26 Moons
Status: ↠ζ It's you. It's always been you

Same blood different faces (arcanewish) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Same blood different faces (arcanewish)   Same blood different faces (arcanewish) Icon_minitimeza jul 23, 2016 2:16 pm

Na het moeilijke maar fijne gesprek die ze net had gevoerd met haar Leadster maar ook haar vriendin bevond de roodgevlekte poes in het territorium. De wind die door haar vacht blies, lieten haar toch weer voelen dat ze een doel had in dit leven. Ze zou Firefly aanspreken, vertellen wat er speelde maar eerst zou ze de clan dienen, zoals elke andere goede kat in de clan deed. Toen ze de den van Leafstar had verlaten was ze meteen het kamp uitgeglipt om te gaan jagen. Misschien kon ze haar vangst later dan wel delen met Fire en dan haar gevoelens aan haar uitleggen? Arcane zuchtte, het was toch makkelijker gezegd dan gedaan.. Haar ogen keken zo nu en dan omzich heen net als haar oortjes die elke geluidje oppikte maar er was geen teken van prooi. De Deputy verandere haar koers en nam een andere weg, misschien zou er aan de andere kant van het woud wat te vinden zijn. Snel wurmde ze zich door een struik heen en stapte een kleine openvlakte, haar neus vertelde dat hier een andere kat was, Lostheart om precies te zijn. De poes sloeg met haar staart toen ze eenmaal de struiken uit was gestapt en keek haar zusje met een kalme blik aan. "Lostheart" Mauwde ze koeltjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostheart

Lostheart


Real Name : Sannemander
Other Accounts : to many others
Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 22-07-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Bij pascal de paddestoel

Cat Profile
Gender: Female
Age: 26 moons
Status: keep your friends close, but your enimies closer

Same blood different faces (arcanewish) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Same blood different faces (arcanewish)   Same blood different faces (arcanewish) Icon_minitimeza jul 23, 2016 7:33 pm

"Lostheart" mauwde ze kalm. Lostheart keek op, hij ogen koeltjes en lui. Ze deed geen moeite om respectvol te zijn voor de nieuwe deputy. Bovendien, had je echt eer als leafstar je koos als deputy?. Die poes wist amper het verschil tussen vijanden en vrienden. De poes had een vijand als vriend het kamp in gelaten. Lostheart kon niet wachten tot ze al haar levens verloren zou hebben en thunderclan weer machtig zou worden. Macht, zonder macht was je niks,zonder macht was je zwak en een makkelijk een makkelijk doelwit. "Mijn deputy" zei ze harteloos en overdreven. De warrior rolde even met haar groene ogen. Het boeide haar niet meer wat haar zusje van haar dacht, had ze nooit gedaan. Arcane was gewoon iemand waar ze ooit een nest meegedeeld had en het zelfde bloed in haar aderen had. Ze waren geen zussen in haar ogen, ze waren clangenoote, geen vrienden en geen vijanden. "Wat doe jij hier, heb jij geen patrouilles te organiseren, deputytje" ze keek de poes koeltjes aan...
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
Moderator
Arcanewish


Real Name : Toto <3
Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather
Aantal berichten : 717
Registratiedatum : 30-06-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: ↠ζ 26 Moons
Status: ↠ζ It's you. It's always been you

Same blood different faces (arcanewish) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Same blood different faces (arcanewish)   Same blood different faces (arcanewish) Icon_minitimema jul 25, 2016 7:23 pm

"Mijn deputy" Sprak haar zus op een overdreven harteloze manier waarop Arcane afgekeurd snoof. Zze wist maar niet wat ze met haar nestgenoot aan moest doen en soms vroeg ze zich echt af wat voorn rare gedachtes door de kop van de poes heen spookte. "Het is gewoon Arcanewish." Reageerde ze dus ook kortaf, "Wat doe jij hier, heb jij geen patrouilles te organiseren, deputytje" Arcane blik boorde zich in die van Lost toen ze haar aansprak en vroeg als ze geen klusjes moest doen. De rood gevlekte poes beet op haar onderlip om niet gefrustreerd met haar staart te lopen zwiepen. "Jagen. Zoals elke clankat doet. En nee Lost ik heb de patrouilles allang georganiseerd, vanochtend om precies te zijn toen jij nog in je nest lag te meuren" Mauwde ze koeltjes en keek haar zusje met emotieloze ogen aan. wat moest ze toch met haar aan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostheart

Lostheart


Real Name : Sannemander
Other Accounts : to many others
Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 22-07-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Bij pascal de paddestoel

Cat Profile
Gender: Female
Age: 26 moons
Status: keep your friends close, but your enimies closer

Same blood different faces (arcanewish) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Same blood different faces (arcanewish)   Same blood different faces (arcanewish) Icon_minitimema jul 25, 2016 10:34 pm

"Jagen. Zoals elke clankat doet. En nee Lost ik heb de patrouilles allang georganiseerd, vanochtend om precies te zijn toen jij nog in je nest lag te meuren" Mauwde de poes. Lostheart keek haar kil aan, ze kan de poes nu neerslaan, haar nagels door haar vlees halen en haar zien doodbloeden. Ze kon de macht hebben over haar zusjes leven, ze kon kiezen of ze haar dan niet zou doodde of wel. Ze kon zelfs kieze hoe!. Wou ze haar zusje een snelle pijnloze dood geven of een lagzamen pijnlijke dood?. "Oja ik deed het weer fout zeker!" lostheart lachte "Ik ben het ook altijd he?" de poes keek haar zusje kort aan "Net als vroeger". Een grom ontsnapte haar keel en ze stond op haar haren overeind geschoten en haar nagels in de grond geboord. "Want jij bent perfect niet waar?" siste ze kalm "Je bent de deputy en iedereen mag je zelfs die shadowclanner mag jou" ze deed een stapje dichterbij "Maar ik ben niet zo, nooit geweest!. Maar ik neem aan dat je geen tijd hebt hiervoor. Je ben ten slotte deputy" haar stem was kalm en kil maar duidelijk. Ze wou dat haar zus dit in haar opnam en er over nadacht ieder woord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
Moderator
Arcanewish


Real Name : Toto <3
Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather
Aantal berichten : 717
Registratiedatum : 30-06-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: ↠ζ 26 Moons
Status: ↠ζ It's you. It's always been you

Same blood different faces (arcanewish) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Same blood different faces (arcanewish)   Same blood different faces (arcanewish) Icon_minitimeza jul 30, 2016 9:20 pm

"Oja ik deed het weer fout zeker! Ik ben het ook altijd he? Net als vroeger" Arcane keek met een afkeurende blik naar haar zusje, soms had ze echt de neiging om haar mond te snoeien zodat ze de onzin die ze uit brabbelde niet hoefde aan te horen. Want jij bent perfect niet waar? Je bent de deputy en iedereen mag je zelfs die shadowclanner mag jou" Ze keek toe hoe Lost een stapje naar viren deed en de deputy krulde haar lippen op tot een grauw. Haar staart zwiepte en wierp haar zusje een waarschuwende blik. "Maar ik ben niet zo, nooit geweest!. Maar ik neem aan dat je geen tijd hebt hiervoor. Je ben ten slotte deputy" Arcane gromde laag en hief haar kin op. "Je praat onzin" Grauwde ze en zetye en stap dichterbij zodat ze bijna neus aan neus stonden. "Ik weet niet wat je tegen me heb Lost maar als je zo doorblijft eindige je met mijn klauwen in je strot" Siste de rood gevelte poes. "Hou op met deze onzin en gedraag je als een volwassenen"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostheart

Lostheart


Real Name : Sannemander
Other Accounts : to many others
Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 22-07-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Bij pascal de paddestoel

Cat Profile
Gender: Female
Age: 26 moons
Status: keep your friends close, but your enimies closer

Same blood different faces (arcanewish) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Same blood different faces (arcanewish)   Same blood different faces (arcanewish) Icon_minitimeza jul 30, 2016 9:40 pm

"Je praat onzin" mauwde haar zusje terwijl ze dreigend een stap naar voren. Lostheart rolde met haar donker groene ogen, onzin?!. "Ik weet niet wat je tegen me heb Lost maar als je zo doorblijft eindige je met mijn klauwen in je strot" ging haar zusje verder. Lahend keek ze de gevlekte poes aan "Ga je gang, weet wel dat je dan gestraft gaat worden. Nou ja...leafstar zal dat waarschijnlijk niet durven!" pret fonkelde in haar ogen "Zij durft niet eens een spion te straffe!" ze wist dat arcane vriendinnen was met leaf wat het nog leuker maakte. "Hou op met deze onzin en gedraag je als een volwassenen" grauwde arcane. Lostheart begon te lachen "Wat?! ze deed nog een stap naar voren "Die leafstar heeft zelfs haar apprentice nodig om haar leven te redde. Of ben je dat soms vergeten de oh zo geweldige leadster had de redding van een domme apprentice nodig en suprise!, Die domme apprentie is nu mank en ligt weg te rotte in de medicene cat den!" een harde lach klonk door het woud "Voel je je echt trots, dat zij jou koos als deputy?! spottend keek ze de poes aan...
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
Moderator
Arcanewish


Real Name : Toto <3
Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather
Aantal berichten : 717
Registratiedatum : 30-06-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: ↠ζ 26 Moons
Status: ↠ζ It's you. It's always been you

Same blood different faces (arcanewish) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Same blood different faces (arcanewish)   Same blood different faces (arcanewish) Icon_minitimeza jul 30, 2016 9:49 pm

Ga je gang, weet wel dat je dan gestraft gaat worden. Nou ja...leafstar zal dat waarschijnlijk niet durven! Zij durft niet eens een spion te straffe!" Arcane drukte haar oren in haar nek en sloeg haar nagels in de zachte aarde. "Ik ben niet bang om die pretlichtjes in je ogen voor eens en voor altijd te doven" Mauwde ze zachtjes en ijzigkoud. "Die leafstar heeft zelfs haar apprentice nodig om haar leven te redde. Of ben je dat soms vergeten de oh zo geweldige leadster had de redding van een domme apprentice nodig en suprise!, Die domme apprentie is nu mank en ligt weg te rotte in de medicene cat den!" Arcane drukte haar kaken op elkaar om niet haar woede op haar zusje te richten toen ze begin te lachen. "Voel je je echt trots, dat zij jou koos als deputy?!" Voegde Lost er aan toe waardoor de roodgevlekte poes haar kin ophief en haar zusje strak aan keek. "Ik ben trots dat ik me clan kan dienen, meer niet."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostheart

Lostheart


Real Name : Sannemander
Other Accounts : to many others
Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 22-07-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Bij pascal de paddestoel

Cat Profile
Gender: Female
Age: 26 moons
Status: keep your friends close, but your enimies closer

Same blood different faces (arcanewish) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Same blood different faces (arcanewish)   Same blood different faces (arcanewish) Icon_minitimeza jul 30, 2016 10:13 pm

"Ik ben trots dat ik me clan kan dienen, meer niet." verdedigde de poes haarzelf. Lostheart haalde haar wenkbrauwen op, moest ze nou echt onder de indruk zijn?!. Spottend zwiepte ze met haar staard, genietend van de woeste blik in haar zus haar ogen. Ijzig staarde ze de poes aanhaar nagels schrapend over de zachte met rotte bladeren belegen bodem "Ook als je clan op het punt van vallen staat?" vroeg ze zacht "We weten allemaal dat leaf ons de dood in leidt!." dit keer schreeuwde ze en ergens verder op schrokken vogels op "We weten allemaal dat ze bagger is en nooit leadster had mogen worden!" ze keek haar zus woest aan Een gestoorde twinkel in haar ogen. De poes schraapte haar keel "En denk maar niet dat we die manken gaan beschermen!" sprak ze wetende dat het haar zus zou raken. Het was wel duidelijk dat het over fern en fire ging. En ze wist ook dat haar zusje een crush had op de gevlekte poes "Die zullen als eerste kraaivoer worden voor darkstar!" ze draaide zich om "Precies wat die twee verdienen voor hun domheid!" met lenige sprongen verdween ze de struiken in hopend de poes geraakt te kunnen hebben...
Lost topic uit!
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
Moderator
Arcanewish


Real Name : Toto <3
Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather
Aantal berichten : 717
Registratiedatum : 30-06-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: ↠ζ 26 Moons
Status: ↠ζ It's you. It's always been you

Same blood different faces (arcanewish) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Same blood different faces (arcanewish)   Same blood different faces (arcanewish) Icon_minitimeza jul 30, 2016 10:25 pm

"Ook als je clan op het punt van vallen staat?" Vroeg Lost waarop de deputy kort knikte. "Ik zal mijn leven geven om de clan te beschermen" Siste ze en keek met een doodserieuze blik naar de poes voor haar. "We weten allemaal dat leaf ons de dood in leidt! We weten allemaal dat ze bagger is en nooit leadster had mogen worden!" Arcane rossige oren gleden diper haar nek in en haar gevlekte vacht stond overeind. "Zo hoor je niet te spreken over je Leadster! Ze doet wat ze denkt dat het beste is voor iedereen" Grauwde ze en doorboorde haar nagels in de grond en maakte diepe krassen. En denk maar niet dat we die manken gaan beschermen!" Arcane moest moeten doen om niet haar keel te doorboren, ze wist namelijk precies over wie ze het had en dat maakte haar tot ontploffen. "Nog één woord over Fire en zult spijt krijgen" Mauwde ze zachtjes, Die zullen als eerste kraaivoer worden voor darkstar! Precies wat die twee verdienen voor hun domheid!" Voor ze haar klauwen in haar zusjes vel kon slaan was de gevlekte poes al omgedraaid en weg gevlucht. Arcane nam diep adem en sloeg uit naar de eerste en de beste boom die voor haar stond. Het schors van de enorme boom barste uitelkaar en viel op de grond, weer sloeg de poes naar de boom en liet het pas met rust toen haar woede was gestilt. Toen ze ze eenmaal tot rust was gekomen draaide ze zich om en liep meteen terug naar het kamp om Fire te zien. Ze zou haar zijde niet verlaten, ze moest haar beschermen tegen haar zusjes duivelse plannen. Toen ze een laatste blik over haar schouder wierp keek ze naar de boom die vol zat met klauwsporen.



Topic uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Same blood different faces (arcanewish) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Same blood different faces (arcanewish)   Same blood different faces (arcanewish) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Same blood different faces (arcanewish)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan :: ThunderClan Territory-
Ga naar: