Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Hoe ben jij als Warrior Cat?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Dappleheart

Dappleheart


Real Name : Camilla ^^
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Sweety, Crookshanks, Dreamcatcher
Aantal berichten : 461
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens xD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 28 Moons
Status: Broken in my heart...

Hoe ben jij als Warrior Cat? Empty
BerichtOnderwerp: Hoe ben jij als Warrior Cat?   Hoe ben jij als Warrior Cat? Icon_minitimedi jul 19, 2016 3:31 pm

Gewoon, omdat ik nieuwsgierig ben xD
Hier kan je jezelf dus omschrijven als Warrior Cat. Dus, in welke Clan hoor je? Of ben je een Rogue? En wat is je naam en je vachtkleur? Eigenlijk maak je dan je eigen karakter van jezelf als Warrior Cat xD

Ik zal wel beginnen ^^
------------------------------

Ik zou Dreamheart heten. Omdat ik best wel een dromer ben. Ik heb grote maar ook kleine dromen die ik graag waar wil maken (wat best logisch is, want het is een droom) maar ook heb ik veel fantasieën over het leven en andere dingen en dat valt bij mij ook onder dromen xD

Ik hou heel veel van calico's dus mijn vacht word calico ^^ Een beetje zoals Leafje, dat vind ik wel mooi.
Mijn vacht zou lang zijn en mijn oogkleur blauw.

Mijn persoonlijkheid is een beetje mijn eigen persoonlijkheid: Verlegen - Onzeker - Humoristisch - Druk - Zorgzaam - Vriendelijk - Loyaal - Dromer

Ik zou denk ik in een Clan zitten omdat, ondanks ik me soms niet erg op me gemak voel in drukke gemeenschappen, ik het alleen niet lang zou volhouden xD
Ik zou dan denk ik in Windclan zitten, omdat ik denk dat dat het beste past bij de eigenschappen.

Nou, dat was het wel zo beetje denk ik xD

Dus, hoe zou jij zijn als Warrior Cat?
Let me now ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias

Mathias


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Wolfstar , stormheart
Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Waar honden zijn duh

Cat Profile
Gender: Male
Age: 25 moons ||| 2 jaar
Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!

Hoe ben jij als Warrior Cat? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij als Warrior Cat?   Hoe ben jij als Warrior Cat? Icon_minitimedi jul 19, 2016 9:13 pm

wow wat een vraag...

ik zou denk ik Lightpaw heette of later Lightwing omdat ik (volgens mijzelf) best wel optimistisch benXD. En meestal diegene ben die een vrienden groep bij elkaar probeert te houden.

Ik zou in riverclan zitten want ik hou van zwemmen , vis en het is mijn favoriete clan. Of ik ben rogue want ik hou er niet echt van vast te zitten aan verplichtingen in dit geval zou ik Layra heette og als da mag gwn sanne , waarom geen ideeXD

mijn eigenschappen zouden zijn:
Luid, koppig, loyaal, vrolijk , speels , fantasierijk, creatief en  jeugdig. Maar diep van binnen gebroken -lees extra- en hier en daar wat narcistische trekjes

Mijn rang: op dit moment denk ik een apprentice XD
Vachtkleur: het is of rood bruin of goud achtig rood
oogkleur: blauw want dat is mijn eigen oogkleur
extra: ze is (als het echt mij moet zijn) "gehandicapt" aan 1 van haar voorpoten en aan haar achterpoten wat haar een slecht conditie geeft en ze niks kan doen met haar rechterpoot. Maar ze trained hard en woord uit eindelijk toch een warrior, al weet ze diep van binnen dat ze nooit een voledige warrior gaat worden en ze nooit het zelfde zou kunnen als de rest. Ze  lacht er door heen, niet willen latend zien hoe ze er echt over voeld....
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoe ben jij als Warrior Cat?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Warrior Code
» NIEUWE WARRIOR CATS SITE
» Favoriete warrior uit de echte boeken !
» Jou favoriete Warrior cats krakter op het forum
» Darkstars Revenge // Warrior Cats Storyline // 2016

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Chitchat-
Ga naar: