Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 42 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 42 gasten
Real Name : Camilla ^^ Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Sweety, Crookshanks, Dreamcatcher Aantal berichten : 461 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens xD
Cat Profile Gender: Female Age: 28 Moons Status: Broken in my heart...
Onderwerp: Hoe ben jij als Warrior Cat? di jul 19, 2016 3:31 pm
Gewoon, omdat ik nieuwsgierig ben xD Hier kan je jezelf dus omschrijven als Warrior Cat. Dus, in welke Clan hoor je? Of ben je een Rogue? En wat is je naam en je vachtkleur? Eigenlijk maak je dan je eigen karakter van jezelf als Warrior Cat xD
Ik zal wel beginnen ^^ ------------------------------
Ik zou Dreamheart heten. Omdat ik best wel een dromer ben. Ik heb grote maar ook kleine dromen die ik graag waar wil maken (wat best logisch is, want het is een droom) maar ook heb ik veel fantasieën over het leven en andere dingen en dat valt bij mij ook onder dromen xD
Ik hou heel veel van calico's dus mijn vacht word calico ^^ Een beetje zoals Leafje, dat vind ik wel mooi. Mijn vacht zou lang zijn en mijn oogkleur blauw.
Mijn persoonlijkheid is een beetje mijn eigen persoonlijkheid: Verlegen - Onzeker - Humoristisch - Druk - Zorgzaam - Vriendelijk - Loyaal - Dromer
Ik zou denk ik in een Clan zitten omdat, ondanks ik me soms niet erg op me gemak voel in drukke gemeenschappen, ik het alleen niet lang zou volhouden xD Ik zou dan denk ik in Windclan zitten, omdat ik denk dat dat het beste past bij de eigenschappen.
Nou, dat was het wel zo beetje denk ik xD
Dus, hoe zou jij zijn als Warrior Cat? Let me now ^^
Mathias
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Onderwerp: Re: Hoe ben jij als Warrior Cat? di jul 19, 2016 9:13 pm
wow wat een vraag...
ik zou denk ik Lightpaw heette of later Lightwing omdat ik (volgens mijzelf) best wel optimistisch benXD. En meestal diegene ben die een vrienden groep bij elkaar probeert te houden.
Ik zou in riverclan zitten want ik hou van zwemmen , vis en het is mijn favoriete clan. Of ik ben rogue want ik hou er niet echt van vast te zitten aan verplichtingen in dit geval zou ik Layra heette og als da mag gwn sanne , waarom geen ideeXD
mijn eigenschappen zouden zijn: Luid, koppig, loyaal, vrolijk , speels , fantasierijk, creatief en jeugdig. Maar diep van binnen gebroken -lees extra- en hier en daar wat narcistische trekjes
Mijn rang: op dit moment denk ik een apprentice XD Vachtkleur: het is of rood bruin of goud achtig rood oogkleur: blauw want dat is mijn eigen oogkleur extra: ze is (als het echt mij moet zijn) "gehandicapt" aan 1 van haar voorpoten en aan haar achterpoten wat haar een slecht conditie geeft en ze niks kan doen met haar rechterpoot. Maar ze trained hard en woord uit eindelijk toch een warrior, al weet ze diep van binnen dat ze nooit een voledige warrior gaat worden en ze nooit het zelfde zou kunnen als de rest. Ze lacht er door heen, niet willen latend zien hoe ze er echt over voeld....