Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 6 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 6 gasten
Ik... niet! Toch? xD Btw, Sanne, ik weet niet of het handig is als je nu dat topic aan gaat maken die we zouden doen. Ik moet morgen weg. Misschien is het handiger en leuker om het na de vakantie te doen? Als een van ons het nog herinnert
Lynxpaw
Aantal berichten : 164 Registratiedatum : 15-05-16
Cat Profile Gender: Male Age: 7 moons Status: i am the hero!
jaaaaaaaaa ik vind het helemaal best! ik heb dan minder te posten! oja morgen ben ik wat afwezig. Zag net dat het zwembad werd opgezet en mij kennende lig ik daar vanaf morgen ochtend tot avond in XD
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Oké, fijn ^^ Hahaha xD Ik weet morgen ook niet hoe laat ik weg ga. Het kan in de ochtend zijn of middag of avond, maar ik zie wel. Jullie zien het ook wel denk ik xD Ik probeer in ieder geval zoveel mogelijk online te komen natuurlijk maar aangezien de wifi hotspot van mijn vader de enige zekere bron van internet is kan ik niet zo vaak online komen xD Wat ik wel ga doen is jullie en Warrior Cats missen :')
Lynxpaw
Aantal berichten : 164 Registratiedatum : 15-05-16
Cat Profile Gender: Male Age: 7 moons Status: i am the hero!