Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 7 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 7 gasten
Real Name : Sannemander Other Accounts : to many others Aantal berichten : 32 Registratiedatum : 22-07-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij pascal de paddestoel
Cat Profile Gender: Female Age: 26 moons Status: keep your friends close, but your enimies closer
Real Name : Sannemander Other Accounts : to many others Aantal berichten : 32 Registratiedatum : 22-07-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij pascal de paddestoel
Cat Profile Gender: Female Age: 26 moons Status: keep your friends close, but your enimies closer
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Other Accounts : Hummingbird & Pumpkinkit Aantal berichten : 314 Registratiedatum : 01-07-16 Leeftijd : 22
Cat Profile Gender: Female Age: 22 moons Status: Your eyes, your smile, your laugh, it's you
de hond van een vriendin van mn moeder was de hele dag aan het rijden op zijn ijsbeerknuffel, dus ik denk dat dat wel mogelijk is xD
Lostheart
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Other Accounts : Hummingbird & Pumpkinkit Aantal berichten : 314 Registratiedatum : 01-07-16 Leeftijd : 22
Cat Profile Gender: Female Age: 22 moons Status: Your eyes, your smile, your laugh, it's you
ja maar het mannetje is van mij dus ook mijn verantwoordelijkheid. Dus zit ie hier op mijn kamer te piepen omdat hij niet bij haar in de buurt mag komen...
Waspgaze
Real Name : San Other Accounts : Snowykit Leopardwing Aantal berichten : 271 Registratiedatum : 27-06-16
Cat Profile Gender: Female Age: 24 Status: Dont get in my way
wat ik ook gemerkt heb vooral bij het posten is dat de pagina best breed is, en dat is erg vervelend voor posts want dan lijkt de post zo klein en kort zelfs met blockqoutes
kijk dit is wat ik bedoel:
"Ramblepaw," antwoordde de bruine tabby. "En u?" Wasp knikte even toen ze het woord 'u' hoorde hpmf misshien was er toch nog hoop voor de apprentice. 'Waspgaze' miauwde de kliene calico poes zelfverzekerd. Ze schaamde zich niet voor haar naam nee totaal niet het paste goed bij haar. Ze had wel eens katten ontmoet met veel ergeren namen. Ramble viel ook wel mee het was niet zo mooi als haar naam natuurlijk maar het kon er mee door. 'Wat doe je hier eigenlijk Ramblepaw' miauwde ze wat hooghartig naar de poes
de post komt heel breed over dus wat handig is is miss de pagina wat dunner maken? xD
Deathpaw
Real Name : Toto, Luiaard, Cutie & Marlie Aantal berichten : 26 Registratiedatum : 22-07-16
Cat Profile Gender: Male Age: 15 Moons Status: Didn't you parents teach you not to fuck with crazy people?
Het "normale" lettertype is ook een stuk kleiner geworden dus vanzelfsprekend dat je postjes kleiner worden. En we krijgen volgens mij ook 300x200 avatars, dus de pagina zal dan ook smaller worden.
Whirlpool Administrator & Deputy
Real Name : Renske Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy Aantal berichten : 1529 Registratiedatum : 19-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Male Age: 28 moons Status: Happy as hell