Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 16 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 16 gasten
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 do jul 21, 2016 12:00 am
Oh ja, morgen kan ik ook niet veel online komen omdat ik veel moet doen. Ik ga tiramisu taart maken <3 en ik ga paardrijden <3 En ik moet nog ergens heen <3
Wolfstar Leader
Real Name : Sannanas Other Accounts : Stormheart, Matthias Aantal berichten : 1887 Registratiedatum : 07-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : EuropaXD
Cat Profile Gender: Female Age: 32 moons || 8 lives || Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 do jul 21, 2016 12:01 am
Geeft niet hoor, veel plezier!XD
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 do jul 21, 2016 12:03 am
Ja, waarschijnlijk :'( Maar ja, als ik weer terug kom en school weer begint zal het wel weer drukker worden, hoop ik xD Waarom moet je zo laat opblijven? xD
Wolfstar Leader
Real Name : Sannanas Other Accounts : Stormheart, Matthias Aantal berichten : 1887 Registratiedatum : 07-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : EuropaXD
Cat Profile Gender: Female Age: 32 moons || 8 lives || Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 do jul 21, 2016 12:05 am
mijn moeder is twee weken naar engeland geweest en de trein van schiphol naar hier heeft vertraging en vertrekt om 12 uur ... dus moet ik lang wachten...
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 do jul 21, 2016 12:06 am
Owh.... Veel plezier met je moeder weer zien ^^ Als ik kon zou ik samen met je opblijven maar dat word moeilijk.. Of ik moet het met me tel doen maar dat vind ik nooit zo fijn ;3
Wolfstar Leader
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 do jul 21, 2016 12:08 am
hoeft niet hoor XD, mijn vader heef me naar boven gestuurd ik was te "luid" en "irritant" en hij wou zijn "rust"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 do jul 21, 2016 12:09 am
Whahahaha xD Ik blijf zoiezo zo lang mogelijk online wat het is gezellig xD Maar als ik opeens weg ben komt dat doordat me ouders komen en dan moet alles afgesloten zijn ;3 >,<
Wolfstar Leader
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 do jul 21, 2016 12:10 am
wahahaahahhaha mijn ouders zijn niet echt zo om eerlijk te zijnXD. OMFG IK HEB WEER EEN MATHIAS LIEDJE GEVONDEN ! JASH!!!!