Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 12 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 12 gasten
YESSSS IK BEN GERED!!!!! IK HEB EEN VENTILATOR <33333333333333333333333333 DAT WORD MIJN NIEUWE BESTE VRIEND DEZE WEEK <333333
echt zo van alleen deze week en waneer het weer wat kouder word, bye bye bff xD
Hahaha, ja xD Maar ik ga in het weekend weg dus dan heb ik het toch niet meer nodig xD Want we gaan toch naar Scandinavië en het zou daar 13 graden overdag zijn >,<
Dappleheart
Real Name : Camilla ^^ Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Sweety, Crookshanks, Dreamcatcher Aantal berichten : 461 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens xD
Cat Profile Gender: Female Age: 28 Moons Status: Broken in my heart...
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Other Accounts : Hummingbird & Pumpkinkit Aantal berichten : 314 Registratiedatum : 01-07-16 Leeftijd : 22
Cat Profile Gender: Female Age: 22 moons Status: Your eyes, your smile, your laugh, it's you
Sorry voor iedereen die wat op een post van Pumpkinkit, Hummingbird of Firefly, ik probeer ergens deze week overal op te antwoorden :3
Mathias
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Np :3 iedereen heeft het wel eens druk or something
Mathias
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Ik ben echt verliefd op de ventilator in me kamer xD
Mathias
@Leafstar ik had net een soort van een idee,want op de dag van ferns ongeluk waaide het amper, dus hoe kwam die tak dan los?. Misschien is het een idee, dat leaf gaat denken dat starclan haar eigenlijk dood had willen hebben? en dan gaat ze denken da zelfs starclan aan haar twijfelt?
Firefly Administrator
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Other Accounts : Hummingbird & Pumpkinkit Aantal berichten : 314 Registratiedatum : 01-07-16 Leeftijd : 22
Cat Profile Gender: Female Age: 22 moons Status: Your eyes, your smile, your laugh, it's you
@Leafstar ik had net een soort van een idee,want op de dag van ferns ongeluk waaide het amper, dus hoe kwam die tak dan los?. Misschien is het een idee, dat leaf gaat denken dat starclan haar eigenlijk dood had willen hebben? en dan gaat ze denken da zelfs starclan aan haar twijfelt?
Hmm.. K weet het niet. Leaf is erg loyaal, ook aan Starclan. Maar ze kan wel wat twijfels krijgen maar dat ze echt gaat denken dat Starclan haar dood wil hebben zal ze nooit..
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...