Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 39 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 39 gasten
Real Name : Sannanas Other Accounts : Stormheart, Matthias Aantal berichten : 1887 Registratiedatum : 07-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : EuropaXD
Cat Profile Gender: Female Age: 32 moons || 8 lives || Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing
Onderwerp: The world is a dark but amazing... (crowcry) zo jul 17, 2016 7:24 pm
Met slovende passen ontweek ze de rotsen. Ze had Whirlpool de leiding gegeven en was er op uit gegaan. Niet dat er veel zou gabeuren midden in de nacht. Maar je wist maar nooit wat Darkstar of Smokestar van plan waren. De poes bevond zich buiten riverclan territorium, en was naar een plaats gegaan waar Rogues leefde. Katten die zich niks aantrokken van de clans, van starclan en die op hun zelf vertrouwden. Deze katten hadden niemand nodig, ze waren harteloos en gruwelijk. Maar waarom was ze dan hier?, waarom was van alle plaatsen waar ze heen kon gaan dit de plek waar ze heen ging?. De poes had geen idee, het leek net alsof starclan haar hier wou hebben. Ze zuchtte en ging zitten. Misschien wou ze gewoon weg van de clans, even alleen zijn en nadenken. Ze legde haar staart sierlijk om haar poten en keek op naar de sterren. Starclan was daar boven, neerkijkend op de clans, in stilten, zwijgend over het lot van velen katten in het woud. Ooit zou zij daar ook zijn, als ze niet naar dark forrest ging. Al wist de poes wel zeker dat ze daar zou eindigen. Ze had katten laten doodgaan, voor haar ogen, ze was verantwoordelijk voor zo veel doodde. Plots kwam er een geur haar neusgaten binnen, ze wiebelde even met haar oren voordat ze opsprong en langzaam richting de geur stapte, voorbereid op het het ergste..
Crowcry
Real Name : Renske Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw & Dawnblaze Aantal berichten : 314 Registratiedatum : 27-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Male Age: 36 moons Status: Everything's made to be broken
Onderwerp: Re: The world is a dark but amazing... (crowcry) zo jul 17, 2016 7:45 pm
Crowcry gleed door de schaduwen, zo soepel als een slang. Crowcry was altijd al gemaakt voor de nacht. Hij hield zijn kop laag en zijn poten gleden geruisloos over het kreupelhout, tussen het dichte struikgewas door. Hij had enkel de sterren en de maan om hem te leiden, hij had geen straaltje zonlicht nodig. Crowcry was al langs zijn rots gegaan, had al naar Zilverpels gestaard zoals hij elke nacht deed, en was van plan om nog te jagen, voordat hij terugkeerde naar zijn grot. Hij hield van dit nieuwe gebied, misschien voelde hij zich nog wel meer thuis dan tussen het oerwoud. Hij had hier meer de open lucht boven zijn hoofd, maar nog wel genoeg struikgewas om zichzelf in te verbergen. Perfecte omstandigheden voor een kat als hij. Opeens rook hij een bekende geur. Riverclan. Hij had de katten altijd gehaat toen hij nog in Thunderclan zat. Altijd Wolfstar dicht bij hun op de grens te pushen. Hij had de katten voor geen cent vertrouwd, maar wie was er nu nog om wel of niet te vertrouwen? Uiteindelijk was het Thunderclan die hem had verraden. Niet Windclan, niet Shadowclan en ook niet Riverclan. Toch werd hij benieuwd en sloop richting de geur. Crowcry zag het silhouet van een andere kat die door het struikgewas liep. Duidelijk had de kat zijn geur opgemerkt en was naar hem op zoek. Zijn mondhoeken kropen omhoog en hij versnelde zijn pas, zodat hij vlak voor de neus van de kat uit het struikgewas. Tot zijn schrik was het niet zomaar een Riverclan kat, maar de leider! ‘Wolfstar?’ zei Crowcry dan ook vragend terwijl hij zijn kop hief en haar met een verwarde blik aankeek.
Wolfstar Leader
Real Name : Sannanas Other Accounts : Stormheart, Matthias Aantal berichten : 1887 Registratiedatum : 07-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : EuropaXD
Cat Profile Gender: Female Age: 32 moons || 8 lives || Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing
Onderwerp: Re: The world is a dark but amazing... (crowcry) zo jul 17, 2016 8:30 pm
‘Wolfstar?’ sprak een stem, Wolfstar herkende Crowcry. De zwarte kater was vlak voor haar uit het struikgewas gesprongen, duidelijk niet doorhebbend dat zij het was. Ze keek hem verrast aan "Crowcry?!" ze rook nog eens goed, er was geen enkele thunderclan geur te bekennen. Wat deed hij dan hier, was hij rogue?. Ze kende al van patrouilles en andere dingen maar had de kater nog nooit gesproken. Nieuwsgierig keek ze de kater aan "Wat doe jij zo ver van thunderclan vandaan?!". Ze ging zitten en keek hem vragend aan, ze kon niet wachten te horen wat de kater te zeggen had..... srry kort maar kon niks meer bedenken XD
Crowcry
Real Name : Renske Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw & Dawnblaze Aantal berichten : 314 Registratiedatum : 27-04-16 Leeftijd : 26
Onderwerp: Re: The world is a dark but amazing... (crowcry) zo jul 17, 2016 8:48 pm
Wow, de leidster van Riverclan wist zelfs zijn naam. Bestuderend keek de kater de poes aan. Wat deed zij nou weer hier? Had zij geen clan om te leiden ofzo? Zijn mondhoeken krulden omhoog bij het idee en hij staarde haar slechts aan. Opeens vroeg de poes naar Thunderclan. Bij alleen het woord prikkelden zijn nekharen en veranderde zijn houding. Zijn oren stonden naar achteren gericht en hij liet zijn kop weer dreigen zakken. ‘Thunderclan is al lang mijn thuis niet meer,’ zei de rogue met een lage stem. Hij hoopte echt dat hij Leafstar nooit meer zou zien. Hij schudde zijn kop en ontspande zijn houding een beetje. ‘Maar hetzelfde kan ik aan jou vragen. Riverclan is ook niet binnen een paar vossenlengtes.’ Een nieuwsgierige twinkeling kwam in zijn ogen en hij keek de poes afwachtend aan. Ja, wat deed ze zo ver weg van haar geliefde clan?
Wolfstar Leader
Onderwerp: Re: The world is a dark but amazing... (crowcry) zo jul 17, 2016 9:01 pm
Geboeid door zijn verhaal knikte ze begrijpend, al wou ze graag meer weten. ‘Maar hetzelfde kan ik aan jou vragen. Riverclan is ook niet binnen een paar vossenlengtes.’ mauwde de kater toen. Ze wiebelde even met haar oren voordat ze antwoordde "Ook leadsters hebben af en toe hun rust nodig" mauwde ze kort af. Ze zou niet vijandig tegen over de kater zijn, het was duidelijk dat hij neutraal stond in het clan drama. Vragend keek ze hem aan "Was het niet Stormheart die je Zusje doodde?" mauwde ze toen, terug denkend aan de verhalen van manen terug "Ben je daarom je clan uit?" ze deed een stap dichterbij en keek hem vragend aan aanmoedigend aan "Want dan hebben we een gedeelde vijand, dat monster heeft vrienden van mij gedood, nou is dat natuurlijk niet hetzelfde als een zusje natuurlijk. En het spijt me nog van je verlies, niemand zou zo een geliefde moeten verliezen, wetende dat hij wraak kan nemen. Wraakzucht brand bij vanbinnen, maar je kan het niet blussen, je word er gek van....geloof me ik weet er alles van" kalm gleed haar blik over de kater, wachtend op zijn antwoord... WOLFSTAR WEET ALLES XD
Crowcry
Onderwerp: Re: The world is a dark but amazing... (crowcry) zo jul 17, 2016 9:33 pm
Crowcry kon Wolfstar niet peilen. Hij kon zich gewoon niet voorstellen dat een leider vrijwillig door rogue territorium ging banjeren. Alsof ze zat te schreeuwen om levens te verliezen. Gelukkig voor haar, was ze slechts hem tegen gekomen. Crowcry's snorharen trilden toen hij moest lachen bij haar volgende zin. ‘Bijzonder plek en bijzonder uur om rust te zoeken.’ Hij keek haar aan met zijn wenkbrauwen opgetrokken. Hij kon er niets anders van maken. Ze was ver van huis, zeker in de nacht. Plotseling kreeg het gesprek een hele andere wending. Zodra de naam Stormheart viel gingen zijn nekharen omhoog staan. Hij had nog nooit een kat zo gehaat als Stormheart. Alleen al als hij aan hem dacht kreeg hij rillingen over heel zijn lichaam. En opeens vroeg ze of dat ook de rede was dat hij uit de clan was. Hij knikte langzaam. Was het inmiddels al bekend dat Stormheart in Thunderclan was. Was hij daar nog steeds? Of was Leafstar te zwak en had ze het opgegeven. Of hij was simpelweg ontsnapt, een spoor van bloed achterlatend natuurlijk. Hij was wreed en intens wreed. Hij kon niet wachten om het leven onder zijn nagels zien weg te ebben. Ze begon over een gedeelde vijand, dat hij een van haar vrienden had vermoord. Ze zei dat ze het gevoel van wraak herkende. Hij snoof schamper. Niemand kende het gevoel dat hij nu voelde. ‘Leafstar is dwaas. Ze houdt Stormheart gevangen in Thunderclan. Geeft hem prooi en een warm nest. Ik kan niet in een clan leven die meeleeft met een moordenaar.’ Vurige ogen ontmoette die van Wolfstar. ‘Ik ga mijn zus wreken.’ Het voelde fijn dat er eindelijk iemand was die zijn meningen deelde. Die zijn keuzes begreep, die de reden erachter logisch vond. Hij had niet het gevoel dat iemand ook maar ooit zich daar ook zo over zou uitspreken. Crowcry keek vervolgens Wolfstar bestuderend aan. ‘Maar hoe weet jij dit allemaal?’ Dat was wel een raadsel opzich. Ging nieuws zo snel door alle clans? Beter van wel, dan wist iedereen dat Leafstar het grootste muisbrein van alle clans was.
Wolfstar Leader
Onderwerp: Re: The world is a dark but amazing... (crowcry) zo jul 17, 2016 9:48 pm
‘Leafstar is dwaas. Ze houdt Stormheart gevangen in Thunderclan. Geeft hem prooi en een warm nest. Ik kan niet in een clan leven die meeleeft met een moordenaar.’ ze knikte alleen maar, begrijpend en warm . ‘Ik ga mijn zus wreken.’ vervolgde de kater vurig. Wolfstar zweeg, wraakzucht, ze kende het maar al te goed. Het was wraakzucht die haar de kracht gaf haar moeder het hoofd in te slaan en haar schedel te breken. ‘Maar hoe weet jij dit allemaal?’ Mauwde hij haar uit haar gedachten. Ze grijnsde kort "Ik weet veel dingen" de poes keek hem uitdagend aan, ze mocht hem wel, voor het eerst voelde het alsof ze weer gewoon met iemand kon praten. "Ik snap hoe het voelt je zusje te verliezen...ik verloor mijn broertje, ook hij was vermoord". ze zuchte, pantherkit oh pantherkit. De twee waren beste vrienden, onafscheidelijke siblings, owl hoorde er nooit echt bij. Pantherkit was gestolen en vermoord door rogues. Ze kneep haar ogen dicht, ze vermoorde als wraak een rogue....een vader....en onschuldige vader van een kitten.. val voor zijn zoons ogen had ze hem neergeslagen. Ze was weg gelopen, zie liet het jong alleen achter. Ze wist dat het jong nog leefde, in de bergen. Een sterke kater genaamd Mathias, die waarschijnlijk de onnodige moord op zijn vader wou wreken. Ze keek crow sterk aan "Ik sta achter je...maar weet dat ook hij " ze zuchtte weer "Ook hij heeft geliefde...als je hem doodt doe je hetzelfde als wat hij deed. Nou wil ik hem ook dood hebben natuurlijk...maar weet wel dat iedere keuze gevolgen heeft en die kun je niet kiezen...niet onder ogen zien." Hopend dat hij het begreep knipperde ze "Maar ga nooit aan je keuzes twijfelen...als je dat doet ga je dood" waarschuwde ze hem voordat haar blik over de sterren hemel gleed... wow crow is ouder omfg
Crowcry
Onderwerp: Re: The world is a dark but amazing... (crowcry) zo jul 17, 2016 10:11 pm
Crowcry ontmoette haar uitdagende gezicht en zijn mondhoeken kropen er spontaan van omhoog. Ze sprak over dat ze veel dingen wist. Crowcry gaf een mauw van gelach. ‘Dat merk ik,’ sprak hij een tikkeltje sarcastisch. Ook hij keek haar nu uitdagend aan met enkele pretlichtjes in zijn ogen. Dit was de eerste keer in tijden dat hij een beetje lol had, dat hij een beetje met iemand kon sollen. Nou en dat ze de leider van Riverclan was. Hij was niet meer onderdeel van de clans. Hij kon doen wat hij wilde. Wolfstar begon opeens over dat zij een broer verloren was. Hij keek haar aan. ‘Het spijt me. Ik weet dat dat het verschrikkelijkste gevoel ooit is.’ Als hij kon vermoordde hij persoonlijk alle moordenaars in de wereld. Maar hoe kon je dat doen, zonder zelf een moordenaar te worden? Het waren diepe vragen. Maar hij zou het in de vorm van gerechtigheid doen, niet in de vorm van sport. Wolfstar leek haar gedachtes te lezen. Ze begon dat hij ook geliefden had. Hij kon het niet laten om luid te snuiven. Wie mocht dat mormel nou? ‘Hij verdient het om gerechtigheid te kennen. Hij moet boeten voor zijn daden. Moord kan alleen beantwoord worden met de dood.’ Hij keek de poes aan. Dat stond vast en dat wist hij zeker. Vroeg of laat zou het gebeuren, al verloor hij zijn eigen leven in het proces. Wolfstar gaf hem opeens raad, nooit aan zijn keuzes te twijfelen. Hij lachte. ‘Dat doe ik ook niet. En wat denk je, rogue worden is de beste keuze die ik ooit heb gemaakt.’
-OOC: Hey ja. Oude rakker van me.
Wolfstar Leader
Onderwerp: Re: The world is a dark but amazing... (crowcry) zo jul 17, 2016 11:17 pm
Ze glimlachte om de zekerheid in de katers zijn stem. Iets was anders in hem dan in de meeste katten, hij was niet bezorgd om haar, hij wou niks van haar velden weten, en dat was....dat was fijn. Ze keek hem kort aan voordat haar gezicht weer op haar witte poten richten "Leafstar is inderdaad niet de beste leader die thunderclan verdiend. Ik had hem gedood als ik dat monster op mijn territory zag." ze ontmoette zijn gouden ogen "Vind je het echt fijn om rogue te zijn?. Ik bedoel, je hebt geen clan meer, geen vrienden en niemand om mee te praten?" de poes keek hem doordringend aan met haar ijsblauwe ogen. Ze kon het haar niet voorstellen, rogue zijn helemaal in je eentje, niemand let op je en niemand om van te houden. Haar ogen doorboorde zijn mooie gouden ogen, alsof daar alle antwoorden verstopt waren. Hij had mooie ogen, dat moest de poes toegeven...
Crowcry
Onderwerp: Re: The world is a dark but amazing... (crowcry) zo jul 17, 2016 11:37 pm
Crowcry moest grinniken toen ze sprak over hoe waardeloos Leafstar was en dat ze Stormheart zou vermoorden. ‘Eindelijk iets waar we het over eens zijn. Echt, kon hij niet gewoon jouw territorium zijn ingelopen? Dan waren we nu van hem af geweest,’ gromde de kater duister. Hij wenste de witte kater echt de dood in, niets anders zou hem gelukkiger maken. Misschien als de kater nooit geboren was, dan was Ravenwing er tenminste nog. Toen vroeg ze hem over het feit dat hij rogue was. Of het wel echt fijn was. Hij knikte. ‘Ja, het is het beste ooit. Ik kan doen wat ik niet laten kan, niemand die mijn keuzes beoordeeld. En ja, het is soms een beetje eenzaam. Maar er zijn genoeg zwervers zoals jij die soms eens een poot in dit territorium wagen,’ sprak hij met een grijns op zijn gezicht. ‘En bovendien is het gebied van de clans enkele passen weg. Als ik echt iemand nodig heb om mee te praten, crash ik jullie gebieden wel in,’ sprak de kater met een jolige grijns. Hij keek omhoog naar de sterren en daarna weer naar Wolfstar. ‘En daarbij, ik ben nooit echt alleen.’ Opnieuw richtte hij zijn blik omhoog. ‘Kijk, ik weet dat er altijd iemand over me waakt.’
Wolfstar Leader
Onderwerp: Re: The world is a dark but amazing... (crowcry) ma jul 18, 2016 10:47 pm
Eindelijk iets waar we het over eens zijn. Echt, kon hij niet gewoon jouw territorium zijn ingelopen? Dan waren we nu van hem af geweest,’ zei de kater. Wolfstar grijnsde uitdagend "Ik heb het bloed van mijn moeder en broer aan mijn poten, ik heb geen moeite met zijn kop eraf rukken, geloof me" zei ze duister haar blik strak op de kater gericht. "Vind je het echt fijn om rogue te zijn?. Ik bedoel, je hebt geen clan meer, geen vrienden en niemand om mee te praten?" had ze gevraagd. ‘Ja, het is het beste ooit. Ik kan doen wat ik niet laten kan, niemand die mijn keuzes beoordeeld. En ja, het is soms een beetje eenzaam. Maar er zijn genoeg zwervers zoals jij die soms eens een poot in dit territorium wagen,’ andwoorde hij, de poes knikte, blij voor de kater zijn blijdschap.. ‘En bovendien is het gebied van de clans enkele passen weg. Als ik echt iemand nodig heb om mee te praten, crash ik jullie gebieden wel in,’ . Ze glimlachte vriendelijk "Je bent altijd welkom op Riverclan gebied." ze werd helemaal warm van binnen bij haar woorden. t een jolige grijns. ‘En daarbij, ik ben nooit echt alleen" zei de kater, zijn blik gleed naar de nachtelijke hemel, ze volgde en legde ook haar blik op starclan. ‘Kijk, ik weet dat er altijd iemand over me waakt.’. Ze knikte "Dat is een mooie gedachten" ze keek hem even aan "Ik weet zeker dat ze daar is, ze klinkt als een goede warrior". Ze keek even naar het land voor hen, zou er ook iemand op haar neerkijken?. Zou er iemand genoeg van haar houden?. Ze schudden even haar kop "Jammer dat ze zo vroeg ten prooi van dat narcistische stuk kraaivoer!"....
‘Kijk, ik weet dat er altijd iemand over me waakt.’
Crowcry
Onderwerp: Re: The world is a dark but amazing... (crowcry) wo jul 20, 2016 12:23 am
Crowcry wist niet hoe hij moest antwoorden op haar volgende woorden. Hij kende de gruwelijke verhalen van de rebelse Wolftail in Riverclan, hoe ze haar moeder de leider had vermoord en haar broer. Zelf zou hij nooit zijn bloedeigen familie kunnen vermoorden. Maar misschien was dat ook omdat hij goede familie had gehad. Hij kon natuurlijk niet voorspellen wat hij zou doen als hij daar in Wolfstars plaats had gedaan. Misschien wel hetzelfde, misschien ook iets heel anders. De woorden klonken gruwelijk en hij wist niet wat hij moest zeggen, maar op dit moment koesterde hij dezelfde wraakgevoelens jegens Stormheart. Als hij nu hier stond zou hij zijn strot uit zijn hals scheuren zonder ook maar één seconde te twijfelen. Vervolgens beaamde de Riverclan leider dat hij welkom was in Riverclan territorium. Hij haalde een wenkbrauw op, waarna zijn mondhoeken mee omhoog gingen. ‘Dankjewel.’ Tenminste één plek waar hij heen kon gaan als het hier te moeilijk zou worden. Maar voor nu was dit zijn thuis en hij voelde zich hier op zijn plek. Zo snel zou hij deze plaats niet verlaten. Crowcry keek de poes aan en ze sprak over dat het een mooie gedachte was, dat ze zeker wist dat ze er was, dat ze een goede warrior was. Hij knikte. ‘Ze was de puurste ziel die ik ooit gekend heb,’ beaamde hij. Vervolgens draaide hij zijn kop schuin. ‘Jij bent op Starclans jachtgronden geweest toch? Toen je je negen levens ontving. Jij hebt zeker je geliefden kunnen zien daar? Dat lijkt me het meest magische op de wereld, om Ravenwing nog één keer te zien voordat ik onderdeel word van Starclans rangen.’ Hij zuchtte en keek daarna weer de poes aan. ‘Het is het meest verschrikkelijk wat had kunnen gebeuren. Ik had graag mijn leven voor haar gegeven,’ klonk zijn stem nu alsof er een brok in zijn keel zat. Zacht, gebroken. Elke keer als hij over haar sprak kwamen de diepste emoties naar boven. Woede, verdriet, rouw. Hij had geleerd dat de pijn nooit zou slijten.
Wolfstar Leader
Onderwerp: Re: The world is a dark but amazing... (crowcry) za jul 23, 2016 8:04 pm
Ze verstijfde toen hij begon over de leaders ceremonie. Voor de meeste leaders was het magisch maar voor haar was het de hel geweest. Al die katten die waren gestorven aan haar zijde en al die missende katten, die dus naar dark forrest gingen. Haar moeder was er niet, haar twee broers, geen van hen was daar. Ze keek de kater pijnlijk aan, voor hem kon ze haar emoties om de een of andere reden wel tonen. "Het was...en ogen opener ja" mauwde ze kalm. Even staarde ze hem aan. Toen begon hij over het feit dat hij zijn leven zou geven voor de poes. Ze knikte "Ik weet zeker dat je dat gedaan zou hebben. Je bent moedig crow, je was een nobele warrior" ze likte even haar borst "Ik zou ook graag mijn leven hebben gegeven voor al die katten die ik verloren heb. Maar ik heb geen spijt, van de dingen die ik toen niet deed. Daar kun je van leren." Haar blik gleed over de sterren hemel, kalm en rustgevend...
Crowcry
Onderwerp: Re: The world is a dark but amazing... (crowcry) di jul 26, 2016 11:29 pm
Crowcry ontmoette haar pijnlijke blik en opeens begreep hij dat haar leiders ceremonie waarschijnlijk niet zo fantastisch was geweest. Goede warriors die dood waren gegaan in haar rebellie, maar haar familie... zou die echt daar niet zijn geweest? De zwarte kater knikte toen ze sprak over dat het een ogenopener was. Hij begreep het. Wolfstar gaf hem complimenten. Dat hij moedig was, een nobele warrior was. Ergens was het een steek in zijn borst. Dat woordje, was, verleden tijd. Maar was hij dan niet nog steeds een warrior? Of mocht hij die rang niet meer op zich nemen nu hij het pad van een rogue had gekozen. Hier waren geen rangen, dus je kon niets zijn. Heel zijn leven had hij gestreefd om een warrior te worden, vanaf kits af aan was het zijn droom geweest om zijn warrior naam te krijgen. Nu had hij dat, maar was dat alles nu voorbij? Kon hij zichzelf nu niet beter gewoon Crow noemen? Hij had er nooit over nagedacht. Nee, hij was gewoon nog steeds Crowcry. Voor die naam had hij manen gewerkt, dat zou niet zomaar verdwijnen. Toch kwam er nog een glimlach op zijn gezicht en met een knikje nam hij de complimenten in ontvangst. Wolfstar sprak over de dingen, dat ze er geen spijt van had. Ergens zou hij zich wel erg schuldig voelen. Maar Wolfstar had zeker geen keus om haar moeder te vermoorden, als de clan met haar als leider eraan ging. Wel sprak ze dat je er van kon leren. ‘Van elke zet in je leven kan je leren. Van de goede dingen, maar ook zeker van je fouten,’ sprak hij dan maar. Hij begreep haar wel. Hij had ook een bladzijde uit haar boek kunnen nemen en een greep op het leiderschap van Leafstar te doen. Maar hij had er voor gekozen dat niet te doen. Leafstar mocht zelf Thunderclan naar de barrebiesjes laten gaan, hij zou er geen getuige van zijn. ‘Ik ben bang dat Leafstar op het punt staat een les te leren, ten koste van haar hele clan,’ grauwde hij vervolgens kil. Hij kon het nog steeds niet begrijpen dat die domme poes nog steeds die kater in het kamp hield na alles wat hij had gezegd!
Wolfstar Leader
Onderwerp: Re: The world is a dark but amazing... (crowcry) di aug 02, 2016 11:32 pm
‘Van elke zet in je leven kan je leren. Van de goede dingen, maar ook zeker van je fouten,’ mauwde de kater. Wolfstar knikte begripvol. Ergens vroeg ze zich af of de kater spijt had van zijn keuzes, ze wist maar al te goed hoe het was rogue te zijn, nergens bij horen, er alleen voor staan. ‘Ik ben bang dat Leafstar op het punt staat een les te leren, ten koste van haar hele clan,’ vervolgde de zwarte kater kil en wolfstar keek hem verrast maar respectvol aan. Even keek de leadster weg "Inderdaad, ze realiseerd niet dat haar kinderlijke gedrag de ondergang van haar clan zal beteken." haar blik viel op de rogue naast haar. "Ze moet beseffen dat ze gekoze is met een reden. Ze moet ophouden zo angstig en onzeker te zijn. Ze is geen kit meer, willow koos haar en ze weet niet hoe veel dat betekend het feit dat iemand je kiest leader te worden." ze zuchtte, ergens had ze ook gewild dat ze deputy was geweest, dat een leader haar goed genoeg had gevonden om haar zijn opvolger te maken, maar zo was het niet gegaan en iedereen in het woud wist dat. "Thunderclan zou vallen en verwacht maar niet dat ik een ook maar een poot er naar uit ga steken!" haar trotse blik gleed naar de felle maan " if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing" sprak ze kalm. Voor sommige zou dat klinken als onzin maar dit was haar levens motte, haar norm en haar waarde de regels van haar leven...
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: The world is a dark but amazing... (crowcry)