Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts

Wie is er online?
Er zijn in totaal 37 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 37 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 95. Dit aantal is bereikt op do nov 07, 2024 10:00 pm.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

Do I wanna know (Dappleheart)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Dappleheart

Dappleheart

Real Name : Camilla ^^
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Sweety, Crookshanks, Dreamcatcher
Aantal berichten : 461
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 22

Cat Profile
Status: Broken in my heart...

Do I wanna know (Dappleheart) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do I wanna know (Dappleheart)   Do I wanna know (Dappleheart) - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 17, 2016 5:58 pm

Ze zag zijn ogen groter worden. Hij staarde haar aan. Dapple's angst werd groter. Wat als hij boos zou worden? Wat als hij weg zou lopen? Wat als het nooit meer goed zou komen...
'Oh, Dapple,' zuchtte Whirlpool. Dapple bleef stil, niet wetend wat ze moest zeggen, moest doen. 'Ik... Ik vind je heel erg leuk. Als een vriend, maar niet op die manier,' sprak de kater. Dapple knikte, ze wist het al. Het was voorbij. Het zou nooit wat worden, het zou nooit meer goed komen Ze sloot haar ogen, afwachtend wat er zou komen...
'Maar waarom de tranen? Waarom dit... gedoe?' vroeg Whirlpool. Ze opende haar ogen weer. Ze moest het vertellen. Er waren teveel dingen gebeurd waardoor ze niet meer kon ontkennen. Ze zuchtte diep. Ze moest het vertellen, voor hen allebei. 'Ik.. Ik heb jullie gezien... Jou en, Leopardwing...' mauwde ze zachtjes. Ze hoopte niet dat hij ging denken dat ze hem achterna gezeten had. Dat was niet zo. Ze was in gedachten verzonken naar The Rock gelopen, blijkbaar. En daar had ze Whirlpool gehoord en ze was erop af gegaan. En daar had ze de ontdekking gedaan. Ze keek weer naar de grond, bang voor zijn reactie..
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool

Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 26

Cat Profile
Status: Happy as hell

BerichtOnderwerp: Re: Do I wanna know (Dappleheart)   Do I wanna know (Dappleheart) - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 17, 2016 7:00 pm

Whirlpool merkte dat Dappleheart meer wist, het kon niet anders. De zenuwen begon nu dan bij hem op te spelen en hij keek de bruine poes indringend aan. Hij moest het weten, of ze iets wist van hem en Leopardwing. Het kon niet! Het mocht niet.
Toen Dappleheart ook uiteindelijk zei dat ze van dat ze het wel wist, overmande paniek Whirlpool. Starclan, wat moest ze wel niet van hem denken. Wild zochten zijn ogen in het rond, zijn brein was op zoek naar een antwoord. Hoe ging hij dit nou regelen. Wolfstar mocht het niet weten. Hel, de hele clan mocht het niet weten. Straks kwam ook Shadowclan er nog achter, dan zou hij Leopardwing ruïneren! Zover mocht en zou hij het niet laten komen.
‘H-hoe?’ vroeg de kater toen verwildert aan de bruine poes. ‘Heb je me bespioneerd?’ vroeg hij daarna fel aan de poes. Hij stond daarna overeind en zette een stap dreigend naar de poes. ‘Niemand mag het weten. Niemand, Dappleheart!’ zei hij op een duistere toon. Hij wilde zijn vriendin niet bedreigen, maar nu moest het. Hij dacht niet alleen om zichzelf, maar ook aan Leopardwing. 
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Dappleheart

Dappleheart

Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Sweety, Crookshanks, Dreamcatcher

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Do I wanna know (Dappleheart)   Do I wanna know (Dappleheart) - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 17, 2016 7:39 pm

Ze zag hoe hij wild om zich heen keek. Niet gek ook. Ze had net gezegd wat zijn grootste geheim was. Een geheim wat geheim moest blijven. Kosten wat het kost. 'H-hoe?' vroeg hij verwildert aan haar. 'Heb je me bespioneerd?' vroeg hij fel. Snel schudde Dapple haar hoofd. 'N-nee! Nee, ik was gewoon aan het wandelen, ik had geen idee dat jij bij The Rock was! I-ik hoorde je en.. En ik dacht dat er iets was dus toen was ik je gaan zoeken en toen.. Toen vond ik je..' zei ze snel. Ze wilde niet dat Whirlpool dacht dat ze hem bespioneert had. Dan zou het nooit meer goed komen tussen hen. De kater stond op en kwam op haar af. 'Niemand mag het weten. Niemand, Dappleheart!' zei hij duister. Weer schudde ze heftig haar kop. 'N-nee! Ik zal niks zeggen, echt waar!' Ze kon hem niet verraden. Ze zal het geheim houden, wat er ook gebeurd. Ze kon hem dit niet aandoen. Ze had het geaccepteerd, ook al was het nog zo moeilijk. Hij had iemand anders en ze kon het hem echt niet aandoen hem te verraden. Daarvoor hield ze teveel van hem. 'Nee, Whirlpool, ik zou je niet kunnen verraden! Echt niet, dat kan ik gewoon niet. I-Ik hou teveel van je om je dat aan te doen,' mauwde ze heftig. Ja, ze had het weer gezegd, ze hield echt van hem. En nog steeds. Ze had het geaccepteerd maar dat betekende niet dat ze nog steeds van hem hield.
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Do I wanna know (Dappleheart)   Do I wanna know (Dappleheart) - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 17, 2016 8:25 pm

Whirlpool zag dat Dappleheart haar hoofd schudde en zichzelf begon te verdedigen met een verhaal dat ze aan het wandelen was. Ergens geloofde hij haar niet, maar hij wist dat hij wel zou moeten. Ze was immers zijn vriendin en hij moest haar vertrouwen, anders zou hij voor altijd paranoia zijn of zijn geheim wel veilig was. Hij beet op zijn lip en begon vervolgens heen en weer te ijsberen. Wat moest hij nou doen? Was echt alles wel veilig bij Dappleheart? Ze was bovendien verliefd op hem? Wie weet zou ze zijn relatie saboteren, alleen maar om hem meer beschikbaar voor zichzelf te maken... Katten deden rare dingen als ze verliefd waren.
Dappleheart verzekerde hem dat ze het niet zou zeggen. Toch wierp hij een scheve blik op haar, waarna hij weer verder ging met ijsberen. Hij wilde het zeker weten? Kon hij haar echt op alleen haar woord vertrouwen? Opeens vertelde ze nog meer dat ze hem nooit kon verraden, omdat ze van hem hield. Whirlpool stopte met lopen en keek haar met een schuldige blik aan. Hij voelde zich zo naar dat hij de woorden niet terug kon zeggen. Hij wilde haar helemaal niet verdrietig maken, maar het kon gewoon niet anders.
Whirlpool liep weer naar haar toe en stopte vlak voor haar, zijn ogen in de hare priemend. ‘Realiseer je. Als hier ook maar iéts van naar buiten komt, dan gaat niet alleen mijn relatie kapot. Ik zal mijn rang verliezen, Leopardwing zal haar rang verliezen, maar dat is nog niet eens het ergste. Darkstar is veel wreder dan Wolfstar. Leopardwing zal gekleineerd worden, verbannen misschien. Het maakt mij niet uit als ik al mijn respect verlies, ik denk alleen maar aan Leopardwing en háár reputatie. Dat kan niet kapot gaan.’ Hij keerde zijn blik weer van haar af en liep weer naar het midden van het eilandje. ‘Ik wil je wel op je woord vertrouwen, maar het is zo'n groot risico? Weet ik zeker dat ik je kan vertrouwen?’
Dappleheart

Dappleheart

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Do I wanna know (Dappleheart)   Do I wanna know (Dappleheart) - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 17, 2016 11:20 pm

Hij begon te ijsberen en ze was bang dat hij haar niet zou geloven. Hij moest haar geloven! Ze zou het echt niet doen, daarvoor hield ze teveel van hem. Veel te veel...
Uiteindelijk kwam hij naar haar toe en stopte vlak voor haar. 'Realiseer je. Als hier ook maar iéts van naar buiten komt, dan gaat niet alleen mijn relatie kapot. Ik zal mijn rang verliezen, Leopardwing zal haar rang verliezen, maar dat is nog niet eens het ergste. Darkstar is veel wreder dan Wolfstar. Leopardwing zal gekleineerd worden, verbannen misschien. Het maakt mij niet uit als ik al mijn respect verlies, ik denk alleen maar aan Leopardwing en háár reputatie. Dat kan niet kapot gaan,' zei de kater. Dapple werd weer verscheurt van verdriet zodra hij Leopardwing zei. Hij voelde echt veel om haar. Ze begreep het wel. Ze voelde ook veel voor Whirlpool. Zij zou het niet zeggen. Dan zal Whirlpool geruïneerd worden. Ze knikte. 'Dat realiseer ik me Whirl, echt waar,' antwoordde ze. Whirlpool liep naar het midden van het eilandje. 'Ik wil je wel op je woord vertrouwen, maar het is zo'n groot risico? Weet ik zeker dat ik je kan vertrouwen?' vroeg hij. Alweer knikte ze. 'Ik zweer het op Starclan,' mauwde ze. 'Echt, Whirl. Ik kan het niet zeggen. Echt niet. Dat.. Dat gaat gewoon te ver. Jij.. Ik voel echt te veel voor je om je dat aan te doen. Ik.. Ik begrijp je keuze. Leopardwing mag blij zijn met jou,' zei ze. Haar stem werd steeds zachter en er klonk steeds veel emotie in. Haar stem klonk gebroken en vol verdriet. Maar ze meende het. Uit de grond van haar hart.
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Do I wanna know (Dappleheart)   Do I wanna know (Dappleheart) - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 17, 2016 11:48 pm

Dappleheart deed alles om hem te doen geloven. Ze kende de consequenties. Er werd zelfs gezworen op Starclan. Hij zuchtte en keek haar aan in haar grasgroene ogen. ‘Oké, oké, ik geloof je,’ gaf hij haar uiteindelijk toe. Hij wist nog steeds niet precies wat hij hier mee aan moest. Moest hij dit tegen Leopardwing vertellen? Of zou hij haar daar alleen extra zorgen mee opzadelen. Ugh, waarom moest dit hem nou overkomen! Strafte Starclan hem nu al wat hij en Leopardwing samen hadden? Waarom konden ze hem niet één keer hun zegen geven, een keer hem gelukkig laten. Starclan was wreed en oneerlijk, maar hij zou hen dit keer niet de winnende hand geven. Wat hij en Leopardwing hadden was speciaal en niets mis mee.
Whirlpool wierp weer een blik op Dappleheart en zuchtte. Vanaf nu zou het zo ingewikkeld worden om met haar te praten. Hij ontweek haar blik dan ook en richtte die op het water. ‘Kom,’ opperde de deputy op een zakelijke toon. ‘Laten we teruggaan naar kamp.’ En met die woorden gleed hij het water in en keek niet meer achterom.

- Whirl topic uit.
Dappleheart

Dappleheart

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Do I wanna know (Dappleheart)   Do I wanna know (Dappleheart) - Pagina 2 Icon_minitimema jul 18, 2016 3:06 pm

'Oké, oké, ik geloof je,' gaf Whirlpool uiteindelijk toe. Dappleheart zuchtte van verlichting. Gelukkig, hij geloofde haar. Dat was nu het belangrijkste. Ze voelde zich opgelucht maar diep vanbinnen was ze nog verscheurd door liefdesverdriet. Ze wist niet, als ze eenmaal weer terug in het kamp waren, hoe dat ooit over zou moeten gaan. Ze zou moeten toezien hoe Whirlpool elke dag uit het kamp ging om zijn geliefde op te zoeken. Hoe zouden ze ooit nog goed met elkaar kunnen praten? Hoe?
'Kom,' opperde de Deputy. 'Laten we teruggaan naar het kamp.' Hij gleed het water in en zwom weg. Dapple bleef nog even staan. Met tranen in haar ogen zag ze hoe haar liefde van haar weg zwom. Letterlijk en figuurlijk. Ze zuchtte eens diep en ging achter de kater aan. Ze moest haar tranen in bedwang houden. Ze kon niet terug naar het kamp, maar het moest. Ooit zou ze weer terug moeten en Whirlpool onder ogen zien te komen. Hoe moeilijk dat ook was...

- Topic gesloten..
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Do I wanna know (Dappleheart)   Do I wanna know (Dappleheart) - Pagina 2 Icon_minitime

Do I wanna know (Dappleheart)
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Take me back to the start (Dappleheart)
» > Dappleheart <
» Wanna go on a adventure ! ( robinkit )
» Don't look back (Dappleheart)
» Good morning ||| Dappleheart||||

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan :: RiverClan Territory-
Ga naar: