Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 And, how do you like it? {&Arcanewish}

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

And, how do you like it? {&Arcanewish} Empty
BerichtOnderwerp: And, how do you like it? {&Arcanewish}   And, how do you like it? {&Arcanewish} Icon_minitimeza jul 16, 2016 6:32 pm

Het was een tijdje geleden dat ze Arcanewish als haar Deputy had gekozen. Het was een goede keuze geweest, dat voelde en wist ze. Ze voelde vanbinnen dat Arcane het moest worden. Ze was een goede leider en je kon op haar vertrouwen. Tenminste, zo voelde Leafstar het wel. Arcane had haar al een aantal keer goed geholpen.
De calico sprong tussen de wortels door van de boom die haar Den vormde. Ze keek het kamp rond, op zoek naar de witte poes met haar rode vlekken. Uiteindelijk zag ze haar. 'Arcanewish!' riep ze en ze gebaarde met haar staart dat de poes haar moest volgen. Ze draaide zich weer om en verdween in haar Den. Naast haar nest ging ze zitten en daar wachtte ze totdat de Deputy zich zou laten zien.

&Arcanewish <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
Moderator
Arcanewish


Real Name : Toto <3
Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather
Aantal berichten : 717
Registratiedatum : 30-06-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: ↠ζ 26 Moons
Status: ↠ζ It's you. It's always been you

And, how do you like it? {&Arcanewish} Empty
BerichtOnderwerp: Re: And, how do you like it? {&Arcanewish}   And, how do you like it? {&Arcanewish} Icon_minitimeza jul 16, 2016 6:41 pm

Met een zwiep van haar staart legde ze haar net gevangen prooi op te stapel. Ze was druk geweest met haar taken en patrouilles regelen daarna was ze zelf nog met één van de jachtpatrouille op uit gegaan. 'Arcanewish!' Ze wou net haar tanden in dikke toekan boren toen haar naam geroepen werd. Ze hetkende meteen de stem van Leaf en hief direct haar kop op. Haar oortjes schoten naar voren en ze keek naar haar Leadster due gebaarde dat ze naar haar toe moest komen. Arcanewish liet haar avondeten liggen en stapte meteen naar Leafstar die in haar den verdween. Snel krabbelde ze achter haar aan en wurmde zich door de wortels van de boom. Eenmaal in haar den knipperde ze met haar ogen om te wennen aan het donker. Toen haar ogen eenmaal gewend waren zag ze de calico poes naast haar nest zitten, Arcane boog haar kop zoals gewoonlijk en opende haar mond. "Is er iets aan de hand Leafstar?" Mauwde ze en keek haar Leadster met een kalme blik aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

And, how do you like it? {&Arcanewish} Empty
BerichtOnderwerp: Re: And, how do you like it? {&Arcanewish}   And, how do you like it? {&Arcanewish} Icon_minitimeza jul 16, 2016 6:54 pm

Uiteindelijk hoorde ze de poes binnen komen en even later zag ze haar om het hoekje verschijnen. 'Is er iets aan de hand Leafstar?' mauwde Arcane. Leaf schudde haar kopje. 'Niets om je zorgen over te maken,' miauwde ze geruststellend. Ze knikte naar de grond ten teken dat de poes mocht gaan zitten. Ze wilde gewoon wat met haar bespreken, niets ernstig. Het was meer iets om te weten hoe het nu ging. 'Ik wilde alleen even vragen hoe het nu bevalt, als Deputy. Gaat het een beetje goed? Is het niet al te grote last?' vroeg ze. Ze hoopte dat het geen last was voor Arcane. Want daar was ze echt bang voor, dat ze het maar niets vond, Deputy zijn. Ze had de poes speciaal gekozen vanwege haar vertrouwen en kracht maar misschien zat het wel helemaal niet in haar. Leaf zelf vond van wel, maar ach, wat was zij? Een hopeloze Leader die niet kan leiden, wat had je daar nou aan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
Moderator
Arcanewish


Real Name : Toto <3
Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather
Aantal berichten : 717
Registratiedatum : 30-06-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: ↠ζ 26 Moons
Status: ↠ζ It's you. It's always been you

And, how do you like it? {&Arcanewish} Empty
BerichtOnderwerp: Re: And, how do you like it? {&Arcanewish}   And, how do you like it? {&Arcanewish} Icon_minitimeza jul 16, 2016 7:56 pm

'Niets om je zorgen over te maken,' Mauwde Leaf waarop de gevlekte poes opgelucht zuchtte en een kort glimlachtte. "Gelukkig maar" Mauwde ze terug en ging zitten toen Leaf haar een teken gaf dat ze mocht gaan zitten. 'Ik wilde alleen even vragen hoe het nu bevalt, als Deputy. Gaat het een beetje goed? Is het niet al te grote last?' Vroeg Leaf, Arcane spitsde haar oortjes naar voren en knikte. "Het gaat prima, en Deputy.. Tja in het begin was het eventjes puzzelen maar ik krijg het nu wel onder de knie" Mauwde me met ene glimlach en gaf een knipoog aan haar Leadster als grapje. "Nee, het is geen last, ik help me clan! Iets wat ik graag doe, hoe kan dat een last zijn?" Grinnikte ze eventjes en sloeg haar rossige staart netjes om haar poten. "Maar hoe gaat het nu met jou Leaf?" Mauwde ze kalmpjes en keek de calico poes met vriendelijke ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

And, how do you like it? {&Arcanewish} Empty
BerichtOnderwerp: Re: And, how do you like it? {&Arcanewish}   And, how do you like it? {&Arcanewish} Icon_minitimeza jul 16, 2016 8:50 pm

'Het gaat prima, en Deputy.. Tja in het begin was het eventjes puzzelen maar ik krijg het nu wel onder de knie,' mauwde Arcane. Leaf knikte. 'Dat is fijn. Het is altijd even wennen, een nieuwe rang krijgen,' zei ze. En ze kon er alles van weten. Ze was zelf als Deputy gekozen, wat helemaal niet haar doel was. Nee, haar doel was om een goede Warrior te zijn en zo de Clan te dienen. Maar Deputy? Helaas ging Willowstar al vroeg dood waardoor ze en haar grootste steun kwijt was geraakt en haar Leader en ze moest zelf ook Leader worden. Nee, dat was echt een te grote verandering. En kijk waartoe het heeft geleid: naar niks...
'Nee, het is geen last, ik help me clan! Iets wat ik graag doe, hoe kan dat een last zijn?' grinnikte de poes eventjes. De calico knikte opgelucht. Gelukkig vond Arcane het geen last, je wist maar nooit. Zelf vond Leaf het fijn om haar Clan te dienen maar via de manier waarop ze het had gedaan was het zeker een last geweest. En is..
'Maar hoe gaat het nu met jou Leaf?' vroeg de rood gevlekte poes. Daar moest ze even over nadenken. 'Het gaat een stuk beter, dank je,' mauwde ze uiteindelijk. Ze meende het echt, het ging een stuk beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
Moderator
Arcanewish


Real Name : Toto <3
Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather
Aantal berichten : 717
Registratiedatum : 30-06-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: ↠ζ 26 Moons
Status: ↠ζ It's you. It's always been you

And, how do you like it? {&Arcanewish} Empty
BerichtOnderwerp: Re: And, how do you like it? {&Arcanewish}   And, how do you like it? {&Arcanewish} Icon_minitimeza jul 16, 2016 9:01 pm

'Dat is fijn. Het is altijd even wennen, een nieuwe rang krijgen,' Mauwde de Leadster waarop Arcane knikte, dat was waar. Maar gelukkig ging het allemaal goed en had ze alles al snel door. . 'Het gaat een stuk beter, dank je,' Antwoorde ze nadat ze had gevraagd hoe het nu met haar zelf ging, Arcane glimlachte en knikte. Het was goed om te horen dat het nu beter ging met de calico poes, ze was niet alleen haar Leadster maar ook een soort vriendin van haar geworden. "Goed dat het goed gaat" Mauwde ze vriendelijk en schuifelde eventjes met haar voorpoot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

And, how do you like it? {&Arcanewish} Empty
BerichtOnderwerp: Re: And, how do you like it? {&Arcanewish}   And, how do you like it? {&Arcanewish} Icon_minitimeza jul 16, 2016 10:59 pm

'Goed dat het goed gaat,' mauwde Arcane vriendelijk. Leaf knipperde vriendschappelijk met haar ogen. Ze vond het fijn iemand als Arcanewish bij haar in de buurt te hebben. De poes voelde steeds meer als een echte vriendin. En die had ze hard nodig.
Opeens schoot haar iets te binnen. Firefly! Ze keek de poes voor haar onderzoekend aan. Arcane en Fire waren de laatste tijd close. Of toch niet? Ze wist het niet meer zo goed. Eerst waren ze best veel samen maar het leek wel alsof dat nu verminderde. Ze hoopte niet dat dat te maken zou hebben met het zijn van Deputy. Ze besloot het gewoon te vragen, misschien was het wel iets waarmee ze kon helpen. 'Eh, jij en Fire hè?' begon ze. 'Jullie waren altijd best close, toch? Maar sinds je nieuwe taak als Deputy lijkt dat steeds meer te verminderen. Ligt het daaraan? Neemt het Deputy zijn teveel tijd in beslag?' vroeg ze. Ze wilde niet dat dat zo was. 'Het moet natuurlijk niet ten koste gaan van je vriendschappen,' voegde ze er aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
Moderator
Arcanewish


Real Name : Toto <3
Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather
Aantal berichten : 717
Registratiedatum : 30-06-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: ↠ζ 26 Moons
Status: ↠ζ It's you. It's always been you

And, how do you like it? {&Arcanewish} Empty
BerichtOnderwerp: Re: And, how do you like it? {&Arcanewish}   And, how do you like it? {&Arcanewish} Icon_minitimezo jul 17, 2016 10:50 am

'Eh, jij en Fire hè?' Arcane schrok half toen ze de naam van haar vriendin uitsprak en meteen begonnen haar poten over de grond heen te schuifelen. Dat deed ze altijd waneer ze zenuwachtig was gewoon z'n irritante tik.. 'Jullie waren altijd best close, toch? Maar sinds je nieuwe taak als Deputy lijkt dat steeds meer te verminderen. Ligt het daaraan? Neemt het Deputy zijn teveel tijd in beslag?' Vroeg Leafstar, de vacht van de gevlekte poes ging lichtjes overeind staan en een tinteling ging door haar lichaam heen. Haar oortjes begon elke kant op te draaien toen ze haar Leadster aan keek en haar mond openen. "C-close? Dat valt toch wel mee..?" Ze slikte snel de brok weg uit haar keel en probeerde haar zenuwachtige gedrag te verbergen. Wat moeilijk ging waneer je emoties elke kanten opschoten wanneer iemand het over Fire had. "N-nee hoor! Ik kan me tijd prima verdelen tussen mijn taken en.." Ze stopte eventjes en sloeg met haar staart. "Uhm vrienden" Snel knikte ze en glimlacht schuin naar de claico poes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

And, how do you like it? {&Arcanewish} Empty
BerichtOnderwerp: Re: And, how do you like it? {&Arcanewish}   And, how do you like it? {&Arcanewish} Icon_minitimezo jul 17, 2016 2:59 pm

Ze zag dat Arcane gelijk met haar poten ging schuifelen. Ze was zenuwachtig, had ze iets verkeerds gezegd? 'C-close? Dat valt toch wel mee..?' zei de rood gevlekte poes. Leaf keek haar nieuwsgierig aan. Als ze het altijd goed gezien had waren die twee wel goede vrienden. Was er iets veranderd in hun vriendschap? 'N-nee hoor! Ik kan me tijd prima verdelen tussen mijn taken en..' zei Arcane. Leaf keek haar nieuwsgierig aan. En? 'Uhm vrienden.' Leafstar knikte. Het kwam niet echt overtuigend over en ze had het idee dat er meer aan de hand was. 'Er is toch niets gebeurd?' vroeg ze. Ze hoopte van niet, anders zou dat echt zonde zijn..
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
Moderator
Arcanewish


Real Name : Toto <3
Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather
Aantal berichten : 717
Registratiedatum : 30-06-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: ↠ζ 26 Moons
Status: ↠ζ It's you. It's always been you

And, how do you like it? {&Arcanewish} Empty
BerichtOnderwerp: Re: And, how do you like it? {&Arcanewish}   And, how do you like it? {&Arcanewish} Icon_minitimezo jul 17, 2016 3:45 pm

Arcane snoof de lucht diep op en concentreerde zich op Leafstar. Gewoon niet aan haar denken. Dat was het enige wat ze nu kon doen. 'Er is toch niets gebeurd?' Vroeg de calico poes waarop Arcane meteen haar kop schudde. "Nee hoor, alles gaat goed" Mauwde ze zachtjes, haar gedachten gingen terug naar de ruzie die laatst hadden gehad. Het moment dat ze elkaar een neusje gaven tot wanneer de hel was los gwbroken, alles beleefde ze weer en flistde over haar netvlies heen. Waarom had ze met haar stomme kop gewoon niet gezegd wat er speelde? Waarom was ze z'n watje geweest? Neeh, het was goed dat ze haar kaken op elkaar had geklemd, misschhien was het dan erger geweest dan nu. Misschien hadden ze nooit meer normaal vrienden kunnen zijn als ze dat ene zinnetje had gezegd..
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

And, how do you like it? {&Arcanewish} Empty
BerichtOnderwerp: Re: And, how do you like it? {&Arcanewish}   And, how do you like it? {&Arcanewish} Icon_minitimezo jul 17, 2016 4:49 pm

'Nee hoor, alles gaat goed,' mauwde Arcane zachtjes. Leaf wist dat het niet waar was. Maar als ze zei dat er niets gaande was kon ze er ook vrij weinig aan doen. Toch besloot ze nog een keer eventjes door te duwen. 'Weet je het zeker? Arcane, je kan alles aan mij vertellen, dat weet je,' zei ze. 'En dat moet ook aangezien je de Deputy bent en je mij alles zou moeten vertellen wat van belang is voor de Clan,' knipoogde ze. Ze bracht het over als een grapje, meer om Arcanewish gerust te stellen zodat ze misschien iets zou vertellen. Maar ze meende het ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
Moderator
Arcanewish


Real Name : Toto <3
Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather
Aantal berichten : 717
Registratiedatum : 30-06-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: ↠ζ 26 Moons
Status: ↠ζ It's you. It's always been you

And, how do you like it? {&Arcanewish} Empty
BerichtOnderwerp: Re: And, how do you like it? {&Arcanewish}   And, how do you like it? {&Arcanewish} Icon_minitimedi jul 19, 2016 9:40 am

Weet je het zeker? Arcane, je kan alles aan mij vertellen, dat weet je. En dat moet ook aangezien je de Deputy bent en je mij alles zou moeten vertellen wat van belang is voor de Clan,' Mauwde Leafstar met een knipoog, Arcane rossige oortjes gleden zachttjes in haar nek en een diepe zucht rolde over haar lippen. "Ik weet het niet Leaf.. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen als ik zelf niet eens weet wat mijn geveoelens betekenen" Mauwde ze zachtjes, ze krulde haar staart beschamend om haar poten heen en keek weg van haar Leadster. De clan zou het nooit accepteren, Leafstar zou het nooit accepteren zelfs starclan accepteerde het niet en hield hun tweeën zo veel mogelijk uit elkaar. Daarnaast zou Fire haar nooit op z'n manier bekijken dan wat zij deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

And, how do you like it? {&Arcanewish} Empty
BerichtOnderwerp: Re: And, how do you like it? {&Arcanewish}   And, how do you like it? {&Arcanewish} Icon_minitimedi jul 19, 2016 1:09 pm

'Ik weet het niet Leaf.. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen als ik zelf niet eens weet wat mijn gevoelens betekenen,' mauwde Arcane zachtjes. Leaf bleef even stil en dacht over het antwoord van haar Deputy na. Daarna knikte ze een aantal keer. 'Doen moet je dat uitzoeken!' mauwde ze simpel. Maar ze bedoelde er veel meer. Ze keek de rood gevlekte poes dringend aan. 'Arcane, ga met haar praten, heb het gezellig met haar. Zeg wat je voor haar voelt en dan moet het allemaal  goed komen,' zei ze. Ze hoopte Arcanewish hiermee te helpen al wist ze niet zeker of het zou helpen. Ze hoopte van wel. Het moest wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
Moderator
Arcanewish


Real Name : Toto <3
Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather
Aantal berichten : 717
Registratiedatum : 30-06-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: ↠ζ 26 Moons
Status: ↠ζ It's you. It's always been you

And, how do you like it? {&Arcanewish} Empty
BerichtOnderwerp: Re: And, how do you like it? {&Arcanewish}   And, how do you like it? {&Arcanewish} Icon_minitimedo jul 21, 2016 10:25 am

Haar hemelsblauwe ogen gleden voorzichtig naar de calico poes maar al snel wierp ze haar blik weer op haar poten toen Leaf een paar keer knikte. Waarom had ze dat gezegd? Nog tegen de Leadtser ook, niet gewoon tegen een onbelangrijke kat nee ze stapte meteen naar de hoogste rang die het woud te bieden had! Zou Leafstar haar nu uitmaken voor een gestoorde gek.. Of nog erger, zou ze haar clan uit omdat niemand haar ooit zal accepteren? Arcane zuchtte en wiebelde met haar oorjes, het was alles behalve normaal en ze wachtte op Leafstar uitbarsting maar inplaats van haar uit temaken als gek gaf ze een heel ander antwoord. 'Dan moet je dat uitzoeken!' Arcane keek de calico poes aan met ogen die vol verbazing stonden. 'Arcane, ga met haar praten, heb het gezellig met haar. Zeg wat je voor haar voelt en dan moet het allemaal goed komen,' Voegde Leafstar erbij waardoor de rood gevlekte poes haar kop schudde. "Ging dat maar zo gemakkelijk.. Ik weet niet eens of zij ook zo over mij denkt. Wat als ze me uitmaakt als gek omdat ik haar leuk vind en geen vrienden meer wilt zijn? Het lijkt allemaal makkelijk maar als ik dit tegen haar verteld verpest het zo veel dingen.. ik wil haar niet kwijt Leaf.." Mauwde ze en keek weer naar haar poten.



Flut o;
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

And, how do you like it? {&Arcanewish} Empty
BerichtOnderwerp: Re: And, how do you like it? {&Arcanewish}   And, how do you like it? {&Arcanewish} Icon_minitimeza jul 23, 2016 1:34 pm

Ze hoopte dat ze Arcane kon helpen. Maar de poes schudde haar kop. 'Ging dat maar zo gemakkelijk.. Ik weet niet eens of zij ook zo over mij denkt. Wat als ze me uitmaakt als gek omdat ik haar leuk vind en geen vrienden meer wilt zijn? Het lijkt allemaal makkelijk maar als ik dit tegen haar verteld verpest het zo veel dingen.. Ik wil haar niet kwijt Leaf..' mauwde de rood gevlekte poes. Leaf knikte begrijpend. Ze begreep wel hoe Arcane zich voelde. 'Ik weet dat het soms moeilijk is om de waarheid te spreken, wat voor waarheid het dan ook is. Maar waarheid duurt het langst. Het kan tegenvallen maar het kan ook goed aflopen. Ik vermoed dat Fire gewoon duidelijkheid wil. Net zoals jij,' mauwde ze. Ze hoopte dat ze het goed had. Ze hoopte zo erg dat ze kon helpen, op wat voor manier dan ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





And, how do you like it? {&Arcanewish} Empty
BerichtOnderwerp: Re: And, how do you like it? {&Arcanewish}   And, how do you like it? {&Arcanewish} Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
And, how do you like it? {&Arcanewish}
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan :: ThunderClan Camp-
Ga naar: