Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts

Wie is er online?
Er zijn in totaal 33 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 33 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 95. Dit aantal is bereikt op do nov 07, 2024 10:00 pm.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

Everytime I see you, is like falling in love all over again

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool

Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 26

Cat Profile
Status: Happy as hell

Everytime I see you, is like falling in love all over again - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everytime I see you, is like falling in love all over again   Everytime I see you, is like falling in love all over again - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 31, 2016 8:52 pm

Verbaasd keek de kater op toen Leopardwing zich al op de rock vertoefde. Whirlpool lachte om wat ze zei toen hij overeind krabbelde en knikte naar haar. ‘Oh the shame!’ sprak de kater melodramatisch. Whirlpool sprong naar haar toe en ging weer bij haar zitten, zijn staart over haar heen leggend. Whirlpools snorharen trilden toen hij moest lachen. ‘Ik hoopte het. Maar ik moet maar accepteren dat wij Riverclanners andere kwaliteiten hebben,’ lachte de kater. Opeens kreeg Whirlpool een idee bij de gedachte. ‘Ja! Ik zou je kunnen leren zwemmen!’ sprak de kater enthousiast. ‘Dan zou je altijd naar me toe kunnen komen, mocht het nodig zijn,’ sprak de kater betekenisvol. Ooit hoopte hij dat ze samen in één clan zouden kunnen leven. Maar met hun huidige rangen zou dat vrijwel onmogelijk kunnen zijn. Misschien, ooit, als ze beide leader zouden zijn, zou er een kans zijn dat ze Riverclan en Shadowclan in vrede zouden kunnen laten leven, als één. Maar nu waren zulke dromen nog onmogelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Leopardwing
Deputy
Leopardwing

Real Name : San
Other Accounts : Vocalcord
Aantal berichten : 366
Registratiedatum : 12-04-16

Cat Profile
Status: Im...Happy very happy

BerichtOnderwerp: Re: Everytime I see you, is like falling in love all over again   Everytime I see you, is like falling in love all over again - Pagina 2 Icon_minitimema aug 08, 2016 8:45 pm

De bruine tabby greens toen ze de verbaasde gezicht van de kater zag. Toen ze vertelde dat zij hem in zijn eigen spel had verslapen moet hij lachen en sprong naar haar toe. Waarna hij zijn staart over de hare legde. ‘Ik hoopte het. Maar ik moet maar accepteren dat wij Riverclanners andere kwaliteiten hebben,’ vertelde de kater toen. Leopard knikte kort en keek de kater liefdevol aan. ‘Ja! Ik zou je kunnen leren zwemmen!’ sprak de kater enthousiast. Leopard keek de kater even met grote ogen aan. Zij zwemmen? zou het zou een geweldig voordeel zijn dat was zeker. ‘Dan zou je altijd naar me toe kunnen komen, mocht het nodig zijn,’ voegde de kater er achter aan. Leopard knikte ''I would like that Whirl'' miauwde ze rustig maar liefdevol.
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Everytime I see you, is like falling in love all over again   Everytime I see you, is like falling in love all over again - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 09, 2016 10:01 pm

Whirlpool glimlachte blij toen Leopardwing sprak over dat het haar leuk zou lijken. Het zou vreemd zijn om haar te leren zwemmen, om die leeftijd zou het vast lastiger zijn dan een kit in Riverclan. De jonge katten leerden zo vroeg mogelijk zwemmen, zodat ze tegen alles bestendig zouden zijn, maar bij Leopardwing zou dat heel anders zijn vanzelfsprekend. Maar ze zouden succesvol zijn, dat zeker weten. ‘Dan gaan we dat zo snel mogelijk regelen,’ sprak de grote kater liefdevol. ‘Maar laten we eerst genieten waar we nu zijn,’ snorde de kater tegen zijn geliefde en drukte daarna spinnend zijn kop tegen haar aan. Starclan wat hield ze van haar.

ooc: kort o_0
Leopardwing
Deputy
Leopardwing

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Everytime I see you, is like falling in love all over again   Everytime I see you, is like falling in love all over again - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 11, 2016 2:43 pm

Ergens vond Leopard wel een beetje eng, leren zwemmen. Het zou een grote voordeel zijn maar toch ze was niet echt een water kat. Helemaal niet zelfs, maar ze moest zich daar overheen zetten plus Whirl mocht niet weten dat ze bang was voor water... Toen de bruine kater vertelde dat ze eerst samen moesten genieten lachte ze vriendelijk naar hem en gaf hem een lik over zijn wang. 'Thanks Whirl' miauwde ze zachtjes in zijn oor. 'Met jouw is het altijd genieten' grapte ze er snel achter aan terwijl ze de kater een speelse por gaf.
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Everytime I see you, is like falling in love all over again   Everytime I see you, is like falling in love all over again - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 20, 2016 10:51 pm

Whirlpool grinnikte toen ze sprak dat het met hem altijd genieten was. Whirlpool kon niets anders dan instemmend knikken. Elke seconde was voor hem een droom die uitkwam. Hij genoot dan ook van elk moment dat hij met haar was, want het was al te weinig. Waarom leek de poes waarvan hij zo hield nu zo dichtbij, maar toch onbereikbaar? Snel schudde de kater de gedachte weg, daar moest hij niet aan denken. In plaats daarvan trok hij een zelfvoldane blik en keek quasi-arrogant de poes aan. ‘Ik wist wel dat ik onweerstaanbaar was,’ sprak hij met een grijns om zijn lippen, waarna hij zachtjes grinnikte.
Whirlpool trok een grijns op zijn gezicht toen hij haar een por had gegeven.en gaf als reactie haar een beuk met zijn schouder, waardoor hij hoopte haar omver te duwen en vervolgens haar speels op de grond te duwen.

ooc: de inspiratiegoden staan me niet bij >.<
Leopardwing
Deputy
Leopardwing

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Everytime I see you, is like falling in love all over again   Everytime I see you, is like falling in love all over again - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 27, 2016 1:50 pm

De poes grinnikte lacht toen de kater zei dat hij onweerstaanbaar was, vervolgens gaf ze de kater een por. En als reactie terug beukte de kater tegen haar schouder de grote poes schrok even van de onverwachte reactie en viel maar half op de harde stenen, haar groene ogen keken de kater even vragen aan toen ze al snel begon te grijzen. 'Oh echt ik kan maar gewoon geen genoeg van je krijgen' lachte de poes als een reactie op zijn eerste reactie, ze lachte en stond op terwijl ze terug probeerde te beuken. 'Maar wel lief doen he?' grapte ze vervolgens.

Laat sorry
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Everytime I see you, is like falling in love all over again   Everytime I see you, is like falling in love all over again - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 01, 2016 8:03 pm

Whirlpool kreeg een zelfvoldane grijns op zijn gezicht toen Leopardwing sprak dat ze geen genoeg van hem kon krijgen. ‘Ik ook niet van jou,’ sprak hij liefdevol tegen zijn partner - ja, hij vond dat hij haar zo kon noemen - en duwde spinnend zijn neus tegen haar wang. Maar naar zijn beuk viel de poes half om en hij kreeg een vrolijke grijns op zijn gezicht, maar ze stond te snel op voor hem om haar helemaal op de grond te drukken, maar hij kreeg als snel weer een beuk terug. Kort was de grote kater uit balans, maar hij herstelde zich al snel. Leopardwing sprak dat hij wel lief moest zijn. Hij knikte als een echte heer hoffelijk naar de poes en kroop dichter tegen haar aan, zijn staart om haar heen slaande. ‘Zoals dit?’ vroeg hij zoetjes, terwijl hij haar een lik langs haar oor gaf.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Everytime I see you, is like falling in love all over again   Everytime I see you, is like falling in love all over again - Pagina 2 Icon_minitime

Everytime I see you, is like falling in love all over again
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Love how you are
» Protect what you love
» Summer love
» If you love truly you will die daily

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Areas :: The Rock-