Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 A wish came true {Deputy Ceremonie}

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

A wish came true {Deputy Ceremonie} Empty
BerichtOnderwerp: A wish came true {Deputy Ceremonie}   A wish came true {Deputy Ceremonie} Icon_minitimewo jul 13, 2016 8:25 pm

Het moest. Arcanewish had haar zo goed geholpen. Ze had steun nodig, iemand die dag en nacht voor haar klaar stond. Arcane was zo iemand…
Een beetje zenuwachtig stapte Leafstar haar Den uit. Ze wurmde zich door de wortels van de gigantische boom door en sprong op een van zo’n wortel. Ze keek het kamp rond en haalde diep adem. Het moest…
’Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun prooi te vangen zich verzamelen!’ riep Leafstar, haar stem nog een beetje beverig. Waarom vond ze het zo spannend? Ze wist het niet. Het was goed wat ze deed. De Clan zou het wel begrijpen. Swallowflight zal het wel begrijpen…
Toen alle katten zich verzamelt hadden ging ze verder. ’Sommige zullen het misschien al een beetje doorgehad hebben… Ik roep jullie bijeen om iets te bespreken.’ Ja, logisch. Waarom zou je ze anders samen roepen? Ging het geïrriteerd door haar gedachte heen. ’Ik wil het hebben over de Deputy. Swallowflight heeft er al in toegestemd,’ miauwde ze terwijl ze even naar de zwarte poes knikte. ’Ik maak hierbij namelijk bekend dat Swallowflight tijdelijk aftreed als Deputy,’ mauwde ze luid. Ze hield even een pauze om de woorden goed in te laten werken in de Clan. ’Dan is het natuurlijk zo dat er een nieuwe Deputy moet komen. Deze is tijdelijk en zal, zodra Swallowflight er aan toe is, weer Warrior worden. De nieuwe Deputy van Thunderclan is Arcanewish!’ Ze sprak de laatste woorden met enige trots. Arcanewish had haar goed geholpen en dat zal ze ook blijven doen, dat wist ze. Ze kon dag en nacht op de poes vertrouwen. ’Ik wil dat Arcane net zo word behandelt als Swallow. Als een echte Deputy!’ zei ze er nog bij. Ze was bang dat de Clan Arcanewish minder als een echte Deputy gezien zou worden omdat ze een ‘’tijdelijke’’ Deputy was. Als dat niet het geval mocht zijn zal ze de Clan nog wel een keer erop aanspreken. Ze knikte de Clan toe en sprong van de wortel af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Robinpaw

Robinpaw


Real Name : Selena
Other Accounts : Differentsilence and Timefate
Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 13-04-16
Leeftijd : 20

Cat Profile
Gender: Female
Age: 6 Moons
Status: Lonely

A wish came true {Deputy Ceremonie} Empty
BerichtOnderwerp: Re: A wish came true {Deputy Ceremonie}   A wish came true {Deputy Ceremonie} Icon_minitimedo jul 14, 2016 12:17 am



"Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun prooi te vangen zich verzamelen!" Riep Leafstar.
Robin keek op van haar plekje voor de Nursey. Wat zou Leafstar te vertellen hebben? De kitten stond op en trippelde nieuwsgierig naar haar Clan genoten toe. Haar groene oogjes keken nieuwsgierig naar haar Leader op.
"Sommige zullen het misschien al een beetje doorgehad hebben… Ik roep jullie bijeen om iets te bespreken. Ik wil het hebben over de Deputy. Swallowflight heeft er al in toegestemd. Ik maak hierbij namelijk bekend dat Swallowflight tijdelijk aftreed als Deputy," zei haar Leader.
Nieuwsgierig had de kitten geluisterd. Wie zou de nieuwe Deputy worden?
"Dan is het natuurlijk zo dat er een nieuwe Deputy moet komen. Deze is tijdelijk en zal, zodra Swallowflight er aan toe is, weer Warrior worden. De nieuwe Deputy van Thunderclan is Arcanewish!" Sprak Leafstar. "Ik wil dat Arcane net zo word behandelt als Swallow. Als een echte Deputy!" Zei Leafstar nog.
Zodra Leafstar uitgesproken was stond Robin op. Met haar ogen zoch ze de clan af, opzoek naar de nieuwe Deputy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
Moderator
Arcanewish


Real Name : Toto <3
Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather
Aantal berichten : 717
Registratiedatum : 30-06-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: ↠ζ 26 Moons
Status: ↠ζ It's you. It's always been you

A wish came true {Deputy Ceremonie} Empty
BerichtOnderwerp: Re: A wish came true {Deputy Ceremonie}   A wish came true {Deputy Ceremonie} Icon_minitimevr jul 15, 2016 10:45 am

De poes had zich een plekje ergens in de hoek van het kamp gegund om de verschrikkelijke hete zon te ontwijken. Uitgeput van de patrouille die ze zonet had gelopen plofte ze neer in de schaduw en kwam rustig tot adem. Haar blik gleed door het kamp maar ze kon de vacht van Firefly niet vinden tussen de katten waardoor ze kort zuchtte en haar staart om haar poten sloeg. Ze had gehoopt dat ze vandaag samen bij Fire kon zijn maar het leek alsof Starclan hun uit elkaar hield. Arcane schudde haar kop en begon rustig aan een goeie wasbeurt. Haar vacht was stoffig en geklit door het zweet en de omgeving waar ze leefde hulp ook niet mee om haar vacht continu schoon te houden. Haar tong gleed met ritmische begingen over haar pels tot het weer netjes zat en glom, pas toen ze tevreden was stond ze op en rekte zich eventjes uitgebreid uit, haar spieren waren verstijfd door het liggen waardoor ze zachtjes kreunde en zich goed uitschudde. ’Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun prooi te vangen zich verzamelen!’ Arcane rossige oortjes schoten omhoog bij de omroep van Leafstar, meteen stapte ze op de Leadster af en installeerde zich bij de rest van de katten die naar de kwam luisteren. ’Sommige zullen het misschien al een beetje doorgehad hebben… Ik roep jullie bijeen om iets te bespreken. Ik wil het hebben over de Deputy. Swallowflight heeft er al in toegestemd,’ Arcane keek nieuwsgierig naar Leaf, ze deed het al een stuk beter dan eerst en meteen kreeg de gevlekte poes een kleine glimlach op haar snuit, hun gesprek samen had wat geholpen. ’Ik maak hierbij namelijk bekend dat Swallowflight tijdelijk aftreed als Deputy. Dan is het natuurlijk zo dat er een nieuwe Deputy moet komen. Deze is tijdelijk en zal, zodra Swallowflight er aan toe is, weer Warrior worden. Mauwde Leafstar, Arcane keek een beetje geschrokken door haar woorden. Swallow stopte? waarom? wat was er gebeurd? en natuurlijk.. een nieuwe Deputy? Arcane slikte en keek met zenuwachtige ogen naar calico poes die de clan aansprak. De nieuwe Deputy van Thunderclan is Arcanewish!’ WAT!? Arcane moest haar best doen om niet geschrokken achteruit te deinzen. Zij? Deputy? No way! d-dat kon niet.. Haar vacht tintelde van het nieuws maar ze kon niet verbergen dat er een troste blik in haar blik lag en er kleine pretlichtjes in glommen. ’Ik wil dat Arcane net zo word behandelt als Swallow. Als een echte Deputy!’ Ze verstond de laatste woorden van Leaf niet. Zo blij, zo trots z'n eer en verantwoordelijkheid maar ook hing er een bedroefde gevoel om haar heen. Hoe zat het nu met Fire? Haar vriendin.. Had ze nu wel tijd voor haar met deze nieuwe rang? Arcane beet op haar lip en zuchtte, het was nu niet de tijd om daar over na te denken.. De rood gevlekte poes stond op en trippelde naar Leafstar. "Bedankt Leaf" Ze boog respectvol haar kopje, "Ik zal me best doen om de clan goed te dienen"
Terug naar boven Ga naar beneden
Firefly
Administrator
Firefly


Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours
Other Accounts : Hummingbird & Pumpkinkit
Aantal berichten : 314
Registratiedatum : 01-07-16
Leeftijd : 21

Cat Profile
Gender: Female
Age: 22 moons
Status: Your eyes, your smile, your laugh, it's you

A wish came true {Deputy Ceremonie} Empty
BerichtOnderwerp: Re: A wish came true {Deputy Ceremonie}   A wish came true {Deputy Ceremonie} Icon_minitimevr jul 15, 2016 9:08 pm

"Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun prooi te vangen zich verzamelen!" De stem van Leafstar was in het hele kamp te horen en liet katten haar kant op komen. "Sommige zullen het misschien al een beetje doorgehad hebben… Ik roep jullie bijeen om iets te bespreken." No shit Sherlock. Was het enige wat Firefly dacht terwijl ze op een afstand van alle katten naar Leafstar luisterde. "Ik wil het hebben over de Deputy. Swallowflight heeft er al in toegestemd" Verbaast keek de tortoiseshell naar haar leader. Een nieuwe deputy? "Dan is het natuurlijk zo dat er een nieuwe Deputy moet komen. Deze is tijdelijk en zal, zodra Swallowflight er aan toe is, weer Warrior worden. De nieuwe Deputy van Thunderclan is Arcanewish!" De stem van Leafstar was gevuld met trots, wat Firefly goed kon begrijpen aangezien ze geweldig was als nieuwe deputy, Leafstar zou gek geweest zijn als ze haar niet had gekozen. "Ik wil dat Arcane net zo word behandelt als Swallow. Als een echte Deputy!" Een glimlach sierde de manke kattin haar lippen, ze was trots op Arcanewish. Dat was zeker. Ze had aan het begin van de ceremonie Arcane's zoekende gezien naar de tortoiseshell, maar ze kon haar nog niet onder ogen zien. Niet na hun ruzie. Niet nadat ze zo tegen haar was uitgevallen. Ze wou Arcane de ruimte geven, de ruimte die ze vanaf nu zeker nodig had. En tijd voor een kattin met haar hoofd in de wolken kon ze daar nu niet bij gebruiken. Misschien was dit alles gepland door Starclan. Had Arcanewish minder tijd voor haar en zal dit misschien ooit hun relatie verwoesten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





A wish came true {Deputy Ceremonie} Empty
BerichtOnderwerp: Re: A wish came true {Deputy Ceremonie}   A wish came true {Deputy Ceremonie} Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A wish came true {Deputy Ceremonie}
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Deputy ceremonie] Head up. Stay strong. Fake a smile, move on.
» Ceremonie 8/16
» Ceremonie Topic
» Thunderclan Ceremonie {mei 2016}
» Thunderclan Ceremonie {augustus 2016}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan :: ThunderClan Camp-
Ga naar: