Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Ugh...

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Sweety

Sweety


Real Name : Camillalalala xD
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist & Dappleheart
Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 17-05-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Met Sweety! <3333

Cat Profile
Gender: Female
Age: 17 Moons
Status: Sometimes he isn't the right guy for you...

Ugh...  Empty
BerichtOnderwerp: Ugh...    Ugh...  Icon_minitimewo jul 13, 2016 4:54 pm

Met krachtige stappen liep Sweety door het Rogue territory. Ze was inmiddels al flink aangesterkt. Matthias' goede zorgen hadden goed gedaan. Ze kon inmiddels al voor haarzelf jagen en dat was dus ook wat ze deed. Haar spieren waren al een heel stuk sterker. Blij door haar lichamelijke verbeteringen liep Sweety door het territorium, opzoek naar prooi. Plotseling rook ze een geur. Ze ging gelijk in jachthouding zitten. Een seconde later besefte ze dat het de geur van een kat was. Een beetje geërgerd ging ze weer rechtop staan. Ze herkende de geur wel maar ze kon het niet goed plaatsen. Sweety besloot ernaar toe te gaan. Even later kreeg ze een rode pels in de gaten. Nu wist ze het weer. Rose. De geur was van Rose, de Rogue die ze een keer tegengekomen was. Dat was niet zo'n plezierig gesprekje geweest. Ze draaide zich om en hoopte dat Rose haar nog niet opgemerkt had.

First post: Rose
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose

Rose


Real Name : Selena
Other Accounts : Differentsilence and Robinkit.
Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 17-05-16
Leeftijd : 20

Cat Profile
Gender: Female
Age: 23 Moons
Status:

Ugh...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ugh...    Ugh...  Icon_minitimewo jul 13, 2016 8:07 pm



Rose was gaan jagen en had dit keer wat weten te vangen. Met het muisje in haar bek stapte ze verder.
Rose merkte een geur op gevolgd door het zien van een zwart witte vacht. Die kat had ze eerder gezien en gesproken. Het was Sweety. Ze dag dat de ander zich al weer om wou draaien.
"Hallo daar," miauwde Rose vriendelijk ondanks dat hun gesprekje van de vorige keer niet erg goed was verlopen.
Met het muisje nog in haar bek stapte ze alweer richting de zwart witte kattin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sweety

Sweety


Real Name : Camillalalala xD
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist & Dappleheart
Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 17-05-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Met Sweety! <3333

Cat Profile
Gender: Female
Age: 17 Moons
Status: Sometimes he isn't the right guy for you...

Ugh...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ugh...    Ugh...  Icon_minitimema jul 18, 2016 2:29 pm

'Hallo daar,' mauwde de rode poes zodra Sweety zich had omgedraaid. Een diepe zucht verliet haar bekje en langzaam draaide ze zich om. Ze had er echt geen zin in. Ze wilde niet dat ze Rose goed kende. En ze wilde al helemaal niet dat Rose haar goed kende. Dat zou vreselijk zijn...
'Hoi,' antwoordde ze kortaf. Ze nam de rode poes goed op. Ze leek vriendelijk. Eigenlijk was er niets mis met de poes. Maar ze mocht haar niet leren kennen. Dat mocht niet. Ze mocht Rose niet in haar buurt laten komen.

- sorry voor late post ;c
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose

Rose


Real Name : Selena
Other Accounts : Differentsilence and Robinkit.
Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 17-05-16
Leeftijd : 20

Cat Profile
Gender: Female
Age: 23 Moons
Status:

Ugh...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ugh...    Ugh...  Icon_minitimezo jul 24, 2016 6:01 pm




Een diepe zucht klonk van de ander maar toch draaide zij zich langzaam om.
"Hoi," andwoorde Sweety net zo kortaf als ze de vorige keer had gedaan.
Rose legde de muis voor haar poten om makkelijker een gesprek te kunnen voeren.
"En hoe gaat het er vandaag mee?" Vroeg Rose nieuwsgierig.
Sweety had de vorige keer niet erg aardig gedaan, maar Rose gaf nog niet op. Ergens hoopte ze een nieuwe vriendin in deze poes te kunnen vinden, al verwachtte ze niet dat Sweety dit keer vriendelijker was. Waarom de ander dan ook zo kortaf deed was ze nog steeds niet over uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sweety

Sweety


Real Name : Camillalalala xD
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist & Dappleheart
Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 17-05-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Met Sweety! <3333

Cat Profile
Gender: Female
Age: 17 Moons
Status: Sometimes he isn't the right guy for you...

Ugh...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ugh...    Ugh...  Icon_minitimedi aug 16, 2016 6:22 pm


'En hoe gaat het er vandaag mee?' vroeg de rode poes nieuwsgierig. Sweety rolde met haar ogen, ze moest in haar rol blijven. 'En waarom zou jij dat willen weten?' vroeg ze kortaf. Ze had echt geen zin in dit gesprek, ze wilde het niet. Ze wilde geen andere katten leren kennen. Niet goed genoeg in ieder geval. En wat haar betreft was ze wel klaar met Rose. Ze kende de poes nu, oké. Wat is er mis mee dat ze verder geen contact met haar wil? Dat is ook wel duidelijk, lijkt haar. Maar blijkbaar vond Rose dat niet. Of ze had het niet door. Dat is wel erg dom...
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose

Rose


Real Name : Selena
Other Accounts : Differentsilence and Robinkit.
Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 17-05-16
Leeftijd : 20

Cat Profile
Gender: Female
Age: 23 Moons
Status:

Ugh...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ugh...    Ugh...  Icon_minitimedi aug 23, 2016 12:12 pm




"En waarom zou jij dat willen weten?" Vroeg Sweety kortaf nadat Rose alleen maar had gevraagd hoe het met haar ging.
Nee, de zwart witte kattin deed vandaag blijkbaar niet vriendelijker.
"Waarom doe je zo onvriendelijk?" Vroeg ze uiteindelijk dan maar en negeerde de vraag van Sweety maar een beetje.
Voor haar leek het wel alsof Sweety onvriendelijk en kortaf deed om niets. Zij had niks verkeerd gedaan toch? Waarom kon zij dan gewoon niet wat vriendelijker doen? Haar bruine ogen stonden echter nog wel redelijk vriendelijk.





- Sorry voor mijn late reactie
Terug naar boven Ga naar beneden
Sweety

Sweety


Real Name : Camillalalala xD
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist & Dappleheart
Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 17-05-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Met Sweety! <3333

Cat Profile
Gender: Female
Age: 17 Moons
Status: Sometimes he isn't the right guy for you...

Ugh...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ugh...    Ugh...  Icon_minitimedi aug 23, 2016 3:24 pm

'Waarom doe je zo onvriendelijk?' vroeg Rose uiteindelijk. Sweety kon een zucht nog net onderdrukken. Ze had hier zo'n hekel aan! Net doen alsof je een bitch was terwijl je vanbinnen super vriendelijk was. Maar ach, het moest en het zal. 'Dat gaat jou niets aan,' zei ze. Haar stem klonk arrogant maar er klonk ook een spoortje verdriet in. Hopelijk had Rose die niet door. 'Goed, blijf bij mij uit de buurt en dan ben ik vriendelijk, oké?' Haar stem klonk meer smekend dan arrogant maar die Rose moest ook gewoon bij haar uit de buurt blijven!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose

Rose


Real Name : Selena
Other Accounts : Differentsilence and Robinkit.
Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 17-05-16
Leeftijd : 20

Cat Profile
Gender: Female
Age: 23 Moons
Status:

Ugh...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ugh...    Ugh...  Icon_minitimedo sep 01, 2016 9:12 am




"Dat gaat jou niets aan," zei Sweety. Goed, blijf bij mij uit de buurt en dan ben ik vriendelijk, oké?" Klonk Sweety.
Rose leek haast iets ander is haar stem te horen dan eerder. Wat precies kon Rose niet volledig merken, maar toch. Die arrogantie leek iets minder te zijn.
"Waarom?" Vroeg ze nogmaals. "Ik heb toch niks verkeerd gedaan?" Ging ze verder.
Ze snapte de kattin nog steeds niet. En nee, voorzover ze wist had ze nooit iets verkeerds gedaan. Sweety had gelijk al onaardig gedaan. Waarom ze dat deed was een goeie vraag voor Rose. Ergens was ze nu toch ook wel nieuwsgierig wat het "probleem" de zwart-witte poes was. Toch hoopte ze dat Sweety ooit vriendelijk zou doen, maar zoals het nu leek zag het daar niet naar uit. Ookal was er iets van arrogantie in haar stem verdwenen, het zat er nog wel.
Haar bruine ogen stonden niet zo vriendelijk als eerst, maar ook niet nieuwsgierig of boos. Haar gezichtsuitdrukking was eerder neutraal.


Terug naar boven Ga naar beneden
Sweety

Sweety


Real Name : Camillalalala xD
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist & Dappleheart
Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 17-05-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Met Sweety! <3333

Cat Profile
Gender: Female
Age: 17 Moons
Status: Sometimes he isn't the right guy for you...

Ugh...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ugh...    Ugh...  Icon_minitimedo sep 01, 2016 5:17 pm


'Waarom?' vroeg de rode poes nogmaals. Sweety rolde geïrriteerd met haar ogen. Hoe duidelijk moest ze nog zijn?! 'Ik heb toch niets verkeerd gedaan?' ging Rose verder. Sweety stapte op Rose af zodat ze nog een haartje van het gezicht van de rode poes verdwenen was. Sweety keek de poes voor haar een enkele seconden diep in de ogen. Daarna haalde ze adem om wat te zeggen. 'Dat klopt. En daarom wil ik dat je uit mijn buurt blijft zodat het niet alsnog kan gebeuren, snap je? Hoe duidelijk moet ik zijn? Blijf. Uit. Mijn. Buurt. Simpel.' Ze kon het niet meer. Met een diepe zucht van irritatie en ergernis maar zeker ook verdriet klonk. Daarna draaide ze zich om en liep weg van de poes. Op het laatst draaide ze zich nog even om en keek Rose aan. 'Ik meen het Rose. Blijf uit mijn buurt, zeg niets tegen me. Alsjeblieft.' Daarna verdween ze echt.

- Sweetje topic uit :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose

Rose


Real Name : Selena
Other Accounts : Differentsilence and Robinkit.
Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 17-05-16
Leeftijd : 20

Cat Profile
Gender: Female
Age: 23 Moons
Status:

Ugh...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ugh...    Ugh...  Icon_minitimewo sep 14, 2016 8:45 pm




De andere kattin kwam dichterbij waardoor ze vlak bij Rose was, roch bleef de rode kattin haar aankijken in haar gele ogen.
"Dat klopt. En daarom wil ik dat je uit mijn buurt blijft zodat het niet alsnog kan gebeuren, snap je? Hoe duidelijk moet ik zijn? Blijf. Uit. Mijn. Buurt. Simpel," zei Sweety.
Een diepe zicht van zowel irritatie als verdriet klonk van de zwart-witte kattin. Sweety draaide zich om en liep weg, toch keek ze Rose nog één keer aan.
"Rose. Blijf uit mijn buurt, zeg niets tegen me. Alsjeblieft," miauwde de kat waarna ze uiteindelijk verdween.
In plaats van te reageren op Sweety had Rose nu alleen maar gezwegen. Ja geen woord gezegt. Ze wist niet wat ze met deze kattin aan moest. Opgeven? Nee. Dat was niet iets voor Rose. Maargoed, ze ging er vanuit de kat nog wel is tegen te komen zolang deze hier bleef.
Met een laaatste zucht draaide dan ook Rose zich om, om weer terug te keren naar huis.





- Rose topic uit,
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ugh...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ugh...    Ugh...  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ugh...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Areas :: Rogue Territory-
Ga naar: