Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 10 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 10 gasten
dat moment waneer je vriendig boos op je is omdat je meer spullen heb op een game dan zij ;')
Mathias
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Dank je xD Het is echt heel rommelig en dat is echt niet mijn stijl xD Het is nu heel geschetst. Normaal wil ik het gelijk goed hebben (zoals ik bij alles heb, echt slecht van me xD) maar ik dacht, dat gaat toch nooit lukken dus ik ging schetsen. En nu.... xD
Waspgaze
Real Name : San Other Accounts : Snowykit Leopardwing Aantal berichten : 271 Registratiedatum : 27-06-16
Cat Profile Gender: Female Age: 24 Status: Dont get in my way
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Dank je xD Het is echt heel rommelig en dat is echt niet mijn stijl xD Het is nu heel geschetst. Normaal wil ik het gelijk goed hebben (zoals ik bij alles heb, echt slecht van me xD) maar ik dacht, dat gaat toch nooit lukken dus ik ging schetsen. En nu.... xD
show me!!!!
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
show me!!!!
Dan moet ik moeite doen xD Dan moet ik eerst een foto maken en dan die op me comp zetten en dan kan ik pas laten zien xD Hoe doen jullie dat? Ook overzetten van tel naar comp? Ik denk dat het gewoon een rommeltje blijft btw xD Wel leuk, een tekenstijl dat totaal anders is dan ik normaal teken ^^
Mathias