Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 24 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 24 gasten
Dat zal wel fijn zijn ja <3 al kennen ze elkaar niet en Dapple gaat ook echt niet zeggen dat ze verliefd is op Whirl maar troosten mag je haar wel xD
Swan en Dapple zitten samen in RC zou beetje raar zijn als ze elkaar niet kennen :'3.. Haha anders doen we dat ze al hele oude vriendinnen zijn of iets? xD
Dappleheart
Real Name : Camilla ^^ Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Sweety, Crookshanks, Dreamcatcher Aantal berichten : 461 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens xD
Cat Profile Gender: Female Age: 28 Moons Status: Broken in my heart...
Dat zal wel fijn zijn ja <3 al kennen ze elkaar niet en Dapple gaat ook echt niet zeggen dat ze verliefd is op Whirl maar troosten mag je haar wel xD
Swan en Dapple zitten samen in RC zou beetje raar zijn als ze elkaar niet kennen :'3.. Haha anders doen we dat ze al hele oude vriendinnen zijn of iets? xD
Ja dat klopt maar ik bedoelde als vrienden ;3 Dat zal wel leuk zijn ja, heeft ze gelijk een vriendin erbij ^^
Arcanewish Moderator
Real Name : Toto <3 Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather Aantal berichten : 717 Registratiedatum : 30-06-16
Cat Profile Gender: Female Age: ↠ζ 26 Moons Status: ↠ζ It's you. It's always been you
Ja dat klopt maar ik bedoelde als vrienden ;3 Dat zal wel leuk zijn ja, heeft ze gelijk een vriendin erbij ^^
Haha dan doen we dat ^^! Wil jij topicje maken dan <3 *puppyogen*
Dappleheart
Real Name : Camilla ^^ Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Sweety, Crookshanks, Dreamcatcher Aantal berichten : 461 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens xD
Cat Profile Gender: Female Age: 28 Moons Status: Broken in my heart...
Zouden we daar nog even mee kunnen wachten? Ik wil eerst het topic afmaken met Whirl, ik weet namelijk nog niet zeker of Dapple dan gaat zeggen dat zij verliefd op hem is enzo, ligt aan hoe het gepsrek gaat ;3
Arcanewish Moderator
Real Name : Toto <3 Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather Aantal berichten : 717 Registratiedatum : 30-06-16
Cat Profile Gender: Female Age: ↠ζ 26 Moons Status: ↠ζ It's you. It's always been you