Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 14 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 14 gasten
Ik was aan het lezen (nadat ik duizende filmpjes van YouTube had gezien en zelfs een random film xD) en op een gegeven moment was het gewoon half 5 en toen dacht ik, shit, ik moet echt eens gaan slapen. En toen ik lach hoorde ik opeens die vogels en ik dacht echt van, ooohh shiittt xD
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
En het was nog wel de eerste keer in me hele leven (voor zover ik me kan herinneren) dat ik tot zo laat opgebleven was (het was niet expres gegaan xD) dat ik gewoon de vogels hoorde fluiten xD Ik was ook echt totaal niet moe dus ik dacht, nou dat word een nacht lang wakker blijven xD Maar uiteindelijk kwam ik toch in slaap
Waspgaze
Real Name : San Other Accounts : Snowykit Leopardwing Aantal berichten : 271 Registratiedatum : 27-06-16
Cat Profile Gender: Female Age: 24 Status: Dont get in my way
Ik was aan het lezen (nadat ik duizende filmpjes van YouTube had gezien en zelfs een random film xD) en op een gegeven moment was het gewoon half 5 en toen dacht ik, shit, ik moet echt eens gaan slapen. En toen ik lach hoorde ik opeens die vogels en ik dacht echt van, ooohh shiittt xD
ja echt he? xD ik zat zo in de woon kamer (fanfics lezen gehehe) en toen zag ik opeens omg het is 4:55 ik moet echt naar bed. En Zag ik dat het al licht werd en dacht echt zo van shitt dus ik ging slapen had net mijn ogen dicht en dat VOGELS beginnen te fluiten en hard ook ik moest echt moet oordoppen slapen xD
Wolfstar Leader
Real Name : Sannanas Other Accounts : Stormheart, Matthias Aantal berichten : 1887 Registratiedatum : 07-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : EuropaXD
Cat Profile Gender: Female Age: 32 moons || 8 lives || Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing
ja echt he? xD ik zat zo in de woon kamer (fanfics lezen gehehe) en toen zag ik opeens omg het is 4:55 ik moet echt naar bed. En Zag ik dat het al licht werd en dacht echt zo van shitt dus ik ging slapen had net mijn ogen dicht en dat VOGELS beginnen te fluiten en hard ook ik moest echt moet oordoppen slapen xD
hahahah xD
@Sanne Ik wil het graag spelen <333 Moet de app alleen nog downloaden en dan kan ik spelen. Maar ik schaam me best wel omdat er in mijn buurt geen kinderen zijn met wie ik goed kan opschieten (ik kan totaal geen vrienden maken en kom echt nooit buiten) en dus heb ik niemand om het mee samen te doen dus ik weet zeker dat ik me dood ga schamen als ik met mijn telefoon over straat loop om (zogenaamd) Pokémons te gaan vangen xD
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Omg, ff tussendoor, bij WCNL hebben ze dat buddy-exchange waar je dan met iemand gekoppeld word om te gaan praten met diegene via pm. En ik doe mee want YOLO xD En nu ben ik gekoppeld met de hoofd admin xD
Duststorm
Real Name : Sannemander Other Accounts : erg erg veel andere Aantal berichten : 154 Registratiedatum : 06-07-16
Haha, zij is niet zo erg hoor, ze zijn niet allemaal zo xD Tenzij ze mij gaat linken hieraan.. Misschien weet ze wel helemaal niet dat ik hier ook ben xD Nou, we gaan het zien ;3
Waspgaze
Real Name : San Other Accounts : Snowykit Leopardwing Aantal berichten : 271 Registratiedatum : 27-06-16
Cat Profile Gender: Female Age: 24 Status: Dont get in my way
hahahah xD
@Sanne Ik wil het graag spelen <333 Moet de app alleen nog downloaden en dan kan ik spelen. Maar ik schaam me best wel omdat er in mijn buurt geen kinderen zijn met wie ik goed kan opschieten (ik kan totaal geen vrienden maken en kom echt nooit buiten) en dus heb ik niemand om het mee samen te doen dus ik weet zeker dat ik me dood ga schamen als ik met mijn telefoon over straat loop om (zogenaamd) Pokémons te gaan vangen xD
+1
Ik heb ook weinig vrienden in de buurt xD niemand iegenlijk....
Echt jammer >,< En ik heb ook geen vrienden die het spelen (niet dat ik weet tenminste) Dan zouden we gewoon ergens kunnen afspreken en dan Pokémons gaan vangen, maar ik denk niet dat iemand van mijn vrienden van Pokémon houd xD
Whirlpool Administrator & Deputy
Real Name : Renske Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy Aantal berichten : 1529 Registratiedatum : 19-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Male Age: 28 moons Status: Happy as hell