Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten
Wtf ik snap hef niet meer o.o Nu is het ineens dat het leger iets heeft overgenomen en dat er iemand is gegijzeld!? Wtf nieuws 2 seconde geleden wat het nog een halve aanslag of iets *confused*
Leopardwing Deputy
Real Name : San Other Accounts : Vocalcord Aantal berichten : 366 Registratiedatum : 12-04-16 Woonplaats : Ergens en nergensss
Cat Profile Gender: Female Age: 36 Status: Im...Happy very happy
Wtf ik snap hef niet meer o.o Nu is het ineens dat het leger iets heeft overgenomen en dat er iemand is gegijzeld!? Wtf nieuws 2 seconde geleden wat het nog een halve aanslag of iets *confused*
omg waar? ;o
Sweety
Real Name : Camillalalala xD Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist & Dappleheart Aantal berichten : 568 Registratiedatum : 17-05-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Met Sweety! <3333
Cat Profile Gender: Female Age: 17 Moons Status: Sometimes he isn't the right guy for you...
Ughh, ik zie het nu ook niet. Maar gister zag ik perrongeluk gruwelijke beelden van de aanslag in Nice... van een of andere IS aanhanger die allemaal rare teksten erbij had staan...
Arcanewish Moderator
Real Name : Toto <3 Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather Aantal berichten : 717 Registratiedatum : 30-06-16
Cat Profile Gender: Female Age: ↠ζ 26 Moons Status: ↠ζ It's you. It's always been you
Ughh, ik zie het nu ook niet. Maar gister zag ik perrongeluk gruwelijke beelden van de aanslag in Nice... van een of andere IS aanhanger die allemaal rare teksten erbij had staan...
+1
Ik hoor net dat het een staatsgreep was van het leger maar het is mislukt