Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 19 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 19 gasten
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Ik heb sws het gevoel dat het niet meer zo best gaat met de text-based RPG's. Vroeger had je echt Wolf Story, Dream Horses en Warrior Cats al drie hele grote fora, allemaal heel actief. En nu is volgens mij Wolf Story ook al redelijk dood? WC is de enige grote die nog echt leeft, en daarnaast zijn ook niet meer zo veel kleine rpgs.
Wolf Story is helaas helemaal weg :c
@Marlie: Ik zou dan toch een afspraak maken met de fysio. Die geeft je oefeningen waardoor het beter wordt en masseert het eventueel even los.
Aah, balen. Heb er zelf ook nooit op gezeten, kreeg ook iets mee dat de admin ging stoppen en dat daarom het hele forum sloot ofzo? Maar daarna is het nog wel in de lucht geweest, dus ik wist het ook niet meer zeker.
Volgens mij kwam er wel iets achteraan ja, zag er heel leuk uit!
Graytalon
Real Name : Jullie liefste Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy Aantal berichten : 166 Registratiedatum : 06-07-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Male Age: 16 moons Status: You know I just want to protect you, right?
Heb je anders wel eens dry-needling gedaan? Had zo'n gast die bij mijn paarden dat deed en ook ruggengraten enzo recht wist te krijgen, maar doet dat dus ook bij mensen. Mijn staleigenaar doet dat regelmatig (heeft last van fibromyalgie, is ook weer heel iets anders) maar misschien dat dat werkt?
Arcanewish Moderator
Real Name : Toto <3 Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather Aantal berichten : 717 Registratiedatum : 30-06-16
Cat Profile Gender: Female Age: ↠ζ 26 Moons Status: ↠ζ It's you. It's always been you
Nee nooit gehad want vind het maar een beetje eng die naaldjes :'3
Darkstar Administrator & Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Yes, gepost met Twistie ^^ Die post slaat helemaal nergens op, maar ik hoop dat het een beetje bij die aandoening hoor xD
@Ramblepaw Ja, inderdaad. (zegt degene die de hele dag achter de computer zit xD) Het ligt ook aan je zithouding. Een goede zithouding (een goede stoel helpt ook mee btw xD) helpt echt heel erg!
Arcanewish Moderator
Real Name : Toto <3 Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather Aantal berichten : 717 Registratiedatum : 30-06-16
Cat Profile Gender: Female Age: ↠ζ 26 Moons Status: ↠ζ It's you. It's always been you
Lijkt me soms heel lekker om me helemaal los te laten masseren of te prikken. Soms heb ik het gevoel dat ik ook helemaal vol spanning zit (vooral rug en schouders) maar ik heb geen pijn ofzo dus dan denk ik van, nou ja fuck it (':
Duststorm
Real Name : Sannemander Other Accounts : erg erg veel andere Aantal berichten : 154 Registratiedatum : 06-07-16
Yes, gepost met Twistie ^^ Die post slaat helemaal nergens op, maar ik hoop dat het een beetje bij die aandoening hoor xD
@Ramblepaw Ja, inderdaad. (zegt degene die de hele dag achter de computer zit xD) Het ligt ook aan je zithouding. Een goede zithouding (een goede stoel helpt ook mee btw xD) helpt echt heel erg!
dust gaat echt zeggen "waarom roep je voor gray?" en dan effen stil "en niet voor mij?!"
Twistedheart
Real Name : Camiii Other Accounts : Pff.. Een heleboel xD Aantal berichten : 228 Registratiedatum : 06-07-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : ...
Cat Profile Gender: Male Age: 16,5 Moons Status: Twisted...
dust gaat echt zeggen "waarom roep je voor gray?" en dan effen stil "en niet voor mij?!"
Hahhaha xD
Duststorm
Real Name : Sannemander Other Accounts : erg erg veel andere Aantal berichten : 154 Registratiedatum : 06-07-16
Aha, oke dan is het goed xD Ik denk dat hij Grey iets meer vertrouwt omdat dat zijn grote broer is en altijd voor hem zorgt. (denk ik xD) En omdat hij die als eerste in het oog kreeg