Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 4 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 4 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Excuse you? ll Ramblepaw

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Ramblepaw

Ramblepaw


Real Name : Miri
Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 07-07-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 6 Moons
Status: Everything that broke, leave it to the breeze.

Excuse you? ll Ramblepaw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Excuse you? ll Ramblepaw   Excuse you? ll Ramblepaw - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 29, 2016 10:26 pm

De poes vond het blijkbaar ineens nodig om over te gaan op het Engels, wat Ramblepaw ergens een beetje raar vond. Haar zeggen dat Shadowclan gemeen was, had blijkbaar een gevoelige snaar geraakt. De poes werd boos, en van het kleine compromis dat ze gesloten leken te hebben, leek ook niets meer over te zijn. "Stereotypes zijn er voor een reden," miauwde Ramblepaw terwijl ze haar schouders wederom ophaalde. Misschien was het waar, misschien niet. Deze calico poes deed het gemiddelde echter niet bepaald stijgen. "Je maakt het er niet beter op." Nee, het was lastig om te vertellen dat je Clan net zo aardig was als de andere terwijl je boos zat te sissen. "En ik kan prima op mezelf letten." De poes hief haar kopje, ze was gewoon goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Waspgaze

Waspgaze


Real Name : San
Other Accounts : Snowykit Leopardwing
Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 27-06-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 24
Status: Dont get in my way

Excuse you? ll Ramblepaw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Excuse you? ll Ramblepaw   Excuse you? ll Ramblepaw - Pagina 2 Icon_minitimema aug 01, 2016 4:44 pm

De kleine calico liet een lage grom horen toen de bruine poes haar liet weten dat ze wel voor zich zelf kon zorgen. Wasp geloofd er helemaal niks van, er hoefde maar zo een wasbeer aan te komen en deze apprentice was dood. De vorige opmerkingen die de poes maakte negeerde wasp totaal, het waren leugens. Wasp begon opeens te grijzen en grinnikte zachtjes. 'Uhu sure you can' lachte de poes terwijl ze wat dichter met haar kop bij de apprentice kwam. 'And im a floppy-eared dog'

kort x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ramblepaw

Ramblepaw


Real Name : Miri
Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 07-07-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 6 Moons
Status: Everything that broke, leave it to the breeze.

Excuse you? ll Ramblepaw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Excuse you? ll Ramblepaw   Excuse you? ll Ramblepaw - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 05, 2016 11:44 pm

Oké, misschien was dat laatste niet helemaal waar geweest. Ze mocht dan wel zelfvertrouwen in overvloed hebben, training had ze nog niet gehad. Dat ze volledig voor zichzelf kon zorgen was dan ook niet echt zo. Nee, haar zus had haar één keer geleerd hoe ze moest vissen, maar daar hield het ook alweer op. Vechten kon ze absoluut niet, en spoorzoeken was ook nog een kunst die ze niet kende. Maar dat hoefde de kattin voor haar niet te weten, toch? De calico voor haar leek dwars door haar heen te kijken. Het was ook wel logisch dat een kattin van zes maanden niet voor zichzelf kon zorgen. "Oké, misschien niet helemaal, maar ik red me wel." Wat kon er nou helemaal mis gaan? Mocht het echt fout gaan, kon ze gewoon terug rennen naar het kamp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Waspgaze

Waspgaze


Real Name : San
Other Accounts : Snowykit Leopardwing
Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 27-06-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 24
Status: Dont get in my way

Excuse you? ll Ramblepaw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Excuse you? ll Ramblepaw   Excuse you? ll Ramblepaw - Pagina 2 Icon_minitimema aug 08, 2016 8:29 pm

"Oké, misschien niet helemaal, maar ik red me wel." was de antwoord van de jonge apprentice. Wasp knikte rustig ''Dat hoop ik maar'' miauwde ze rustig. Ze wilde de poes duidelijk maken dat ze moest oppassen vooral zij jong en heeft vast niet veel training gehad. Het bos was een gevaarlijke plek met nog gevaarlijkere bewoners. Hoedan ook had ze niet veel over de poes te zeggen ze was niet haar mentor of zat in haar clan ze kon de jonge ''Ramblepaw'' alleen een waarschuwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ramblepaw

Ramblepaw


Real Name : Miri
Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 07-07-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 6 Moons
Status: Everything that broke, leave it to the breeze.

Excuse you? ll Ramblepaw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Excuse you? ll Ramblepaw   Excuse you? ll Ramblepaw - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 11, 2016 3:54 pm

De poes leek alweer wat rustiger; ze had toch redelijk veel stemmingswisselingen. Maar het had gewerkt, Ramblepaw was wel een stuk voorzichtiger nu. Ze had er niet eens over nagedacht wat er allemaal wel niet rondliep buiten het gebied. Misschien was het toch maar beter als ze terug zou gaan... Dat ze er met iemand anders op uit zou trekken, of als ze wat meer vechttrainingen hadden gehad. "Toch bedankt voor uw... advies," miauwde Ramblepaw toen. Deze poes was dan niet bepaald vriendelijk, ze leek zich wel enigszins te bekommeren om wat er gebeurde met Ramblepaw. Dat stelde de jonge tabby ergens wel op prijs.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Excuse you? ll Ramblepaw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Excuse you? ll Ramblepaw   Excuse you? ll Ramblepaw - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Excuse you? ll Ramblepaw
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Areas :: Boundaries-
Ga naar: