Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 46 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 46 gasten
Aantal berichten : 155 Registratiedatum : 28-04-16
Cat Profile Gender: Male Age: ≵ 24 Moons Status: ≵ Fear is the mind killer
Onderwerp: Re: Setjesshop ma jul 18, 2016 5:50 pm
Uhm geen flauw idee ^^" tis gewoon een soort extraatje wat je kan gebruiken dus wees lekker creatief zou ik zeggen :3! Kijk maar als je de GIF's wel of niet gebruikt haha
Ramblepaw
Real Name : Miri Aantal berichten : 86 Registratiedatum : 07-07-16
Cat Profile Gender: Female Age: 6 Moons Status: Everything that broke, leave it to the breeze.
Onderwerp: Re: Setjesshop ma jul 18, 2016 8:40 pm
@Arcanewish: Ik heb een foto van kersenbloesem als texture gebruikt en vond het effect wel mooi. Als je iets anders wil, zeg het maar, dan probeer ik nog iets! ^^
Naughtyglance
Aantal berichten : 155 Registratiedatum : 28-04-16
Cat Profile Gender: Male Age: ≵ 24 Moons Status: ≵ Fear is the mind killer
Onderwerp: Re: Setjesshop di jul 19, 2016 12:43 pm
Thank you <3
Ramblepaw
Cat Profile Gender: Female Age: 6 Moons Status: Everything that broke, leave it to the breeze.
Onderwerp: Re: Setjesshop wo jul 20, 2016 7:23 pm
Graag gedaan, als ik tijd heb, zal ik nog wel even wat proberen met de kersenbloesem. Misschien een transparante GIF, of iets dergelijks ^^
Arcanewish Moderator
Real Name : Toto <3 Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather Aantal berichten : 717 Registratiedatum : 30-06-16
Cat Profile Gender: Female Age: ↠ζ 26 Moons Status: ↠ζ It's you. It's always been you
Onderwerp: Re: Setjesshop wo jul 20, 2016 8:47 pm
Leuk! :3
Ramblepaw
Onderwerp: Re: Setjesshop ma jul 25, 2016 6:53 pm
Ik had vrij weinig te doen, dus ik heb een aantal meeneemsetjes gemaakt. Naam kan er natuurlijk op, evenals quotes. Ook de oogkleur en de sfeer kunnen nog veranderd worden ^^
Setje 1:
Setje 2:
Setje 3:
Sweetkit
Real Name : Selena Other Accounts : Differentsilence, Robinpaw, Rose and Fightkit Aantal berichten : 70 Registratiedatum : 11-07-16 Leeftijd : 21
Cat Profile Gender: Female Age: 6 Moons Status: Not Sweet!!
Onderwerp: Re: Setjesshop ma jul 25, 2016 9:05 pm
Zou ik ook een setje aan mogen vragen voor een ander forum? Het gaat om dit forum: http://www.warriorcatsnl.com/forum
Ramblepaw
Onderwerp: Re: Setjesshop ma jul 25, 2016 9:36 pm
Ja hoor ^^
Sweetkit
Real Name : Selena Other Accounts : Differentsilence, Robinpaw, Rose and Fightkit Aantal berichten : 70 Registratiedatum : 11-07-16 Leeftijd : 21
Onderwerp: Re: Setjesshop di jul 26, 2016 1:02 pm
Aanvraag Avatar: Naam karakter+erop?: Littlebird, kijk maar Font: Kijk maar(Als het maar niet zo druk is) Rand: Ja Plaatjes: http://osp-photo.deviantart.com/art/Cat-254010915 Texture: Nee, tenzij jij iets leuk weet Ogen: Zijn goed zo Sfeer: Geel Extra: Is dus voor een ander forum
Aanvraag Onderschrift: Naam karakter+erop: Littlebird, Ja Font: Kijk maar(Als het maar niet zo druk is) Quote: Nee Rand: Ja Plaatjes: http://osp-photo.deviantart.com/art/Cat-254010915 Texture: Nee, tenzij jij iets leuks weet Ogen: Geel Sfeer: Rustig Extra: Is ook voor een ander forum
Ramblepaw
Onderwerp: Re: Setjesshop wo jul 27, 2016 11:45 pm
Onderwerp: Re: Setjesshop do jul 28, 2016 12:03 am
Weer heel mooi hoor, Top! Dankje!
Ramblepaw
Onderwerp: Re: Setjesshop do jul 28, 2016 1:43 pm
Graag gedaan ^^
Arcanewish Moderator
Real Name : Toto <3 Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather Aantal berichten : 717 Registratiedatum : 30-06-16
Cat Profile Gender: Female Age: ↠ζ 26 Moons Status: ↠ζ It's you. It's always been you
Onderwerp: Re: Setjesshop do jul 28, 2016 2:45 pm
Aanvraag Avatar: Naam karakter+erop?: Nope Font: x Rand: yes please Plaatjes: Zie spoiler Texture: (Mistig?) Ogen: Opvallend groen Sfeer: Stoer? idk xD wees creatief haha Extra: Ty <3
Aanvraag Onderschrift: Naam karakter+erop: Alex + Ja graag Font: Stoer Quote: “I think that when you have a connection with someone it never really goes away, you know? You snap back to being important to each other because you still are.” Rand: Yes please Plaatjes: Zie spoiler Texture: (Mistig?) Ogen: Opvallend groen Sfeer: Stoer? Idk xD wees creatief Extra: Ty <3