Hey! Ik ben Marlie gheghe en ben van de andere WC forum hier terecht gekomen, en wat ik al meteen opmerkte aan deze forum dat deze pas open is! Wat erg leuk is :3 alleen dacht ik dat het wel een soort ideetje is om te helpen om de forum wat meer 'op te bouwen' I know dit is eigenlijk alleen voor het team en misschien zijn jullie er nog mee bezig, maar het is altijd leuk om ideetjes achter te laten right? ;D
Idee 1; Meerdere territoriums
Misschien is het een leuk idee om net als bij meerdere forums de territoriums meer uit te breiden? Bijvoorbeeld; Je klikt op Thunderclan terri dan ben je meteen bij
de plek waar je kan RPGen, misschien is het leuk om als je daar klikt weer 3 vakjes te voorschijn komen zoals; The owltree (dus bij de officele forum van WC) dit is dan niet meer hier omdat alles is veranderd in die 500 jaar. Maar dan kunnen we iets nieuws verzinnen right? Dit zou de forum wat groter en aantrekelijker en leuker maken omdat er meerdere gebieden zijn!
Idee 2; Plaatjes
Plaatjes zouden inderdaad een hele leuke sfeer creëren! Plus dan kun je ook ongeveer zien hoe dat stukje terratorium er uit zien :3 het is gewoon een extraatje met wel een leuke detail!
Bijvoorbeeld je ziet 'Windclan terratorium' en daar onder een plaatje van de savanne;
- Like:
Idee 3; Dark forest?
I know de forum is nog niet groot maar ik mis echt een Dark forest plekje :'c er is al een Starclan maar er zijn niet alleen goeie katten op de wereld! Dit zou wel een leuke toevoeging voor later kunnen zijn! En ik zou dit later ook graag willen zien :3
Nou, volgens mij was het voor nu dan xD
Ik hoop dat het team er wat aanheb! Misschien waren jullie er al meebezig of misschien niet. Dus hierbij mijn ideetjes en hoop dat ze nuttig waren :3
Btw, als jullie mijn uitleg niet helemaal snappen stuur maar een PMetje <3