Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Ideetjes

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Smokestar
Leader
Smokestar


Real Name : Marlie
Other Accounts : Too much
Aantal berichten : 933
Registratiedatum : 11-04-16
Leeftijd : 23

Cat Profile
Gender: Male
Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives
Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.

Ideetjes Empty
BerichtOnderwerp: Ideetjes   Ideetjes Icon_minitimedi apr 12, 2016 6:51 pm

Hey! Ik ben Marlie gheghe en ben van de andere WC forum hier terecht gekomen, en wat ik al meteen opmerkte aan deze forum dat deze pas open is! Wat erg leuk is :3 alleen dacht ik dat het wel een soort ideetje is om te helpen om de forum wat meer 'op te bouwen' I know dit is eigenlijk alleen voor het team en misschien zijn jullie er nog mee bezig, maar het is altijd leuk om ideetjes achter te laten right? ;D

Idee 1; Meerdere territoriums
Misschien is het een leuk idee om net als bij meerdere forums de territoriums meer uit te breiden? Bijvoorbeeld; Je klikt op Thunderclan terri dan ben je meteen bij de plek waar je kan RPGen, misschien is het leuk om als je daar klikt weer 3 vakjes te voorschijn komen zoals; The owltree (dus bij de officele forum van WC) dit is dan niet meer hier omdat alles is veranderd in die 500 jaar. Maar dan kunnen we iets nieuws verzinnen right? Dit zou de forum wat groter en aantrekelijker en leuker maken omdat er meerdere gebieden zijn!


Idee 2; Plaatjes
Plaatjes zouden inderdaad een hele leuke sfeer creëren! Plus dan kun je ook ongeveer zien hoe dat stukje terratorium er uit zien :3 het is gewoon een extraatje met wel een leuke detail!

Bijvoorbeeld je ziet 'Windclan terratorium' en daar onder een plaatje van de savanne;
Like:


Idee 3; Dark forest?
I know de forum is nog niet groot maar ik mis echt een Dark forest plekje :'c er is al een Starclan maar er zijn niet alleen goeie katten op de wereld! Dit zou wel een leuke toevoeging voor later kunnen zijn! En ik zou dit later ook graag willen zien :3



Nou, volgens mij was het voor nu dan xD
Ik hoop dat het team er wat aanheb! Misschien waren jullie er al meebezig of misschien niet. Dus hierbij mijn ideetjes en hoop dat ze nuttig waren :3

Btw, als jullie mijn uitleg niet helemaal snappen stuur maar een PMetje <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkstar
Administrator & Leader
Darkstar


Real Name : Izza
Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil
Aantal berichten : 1675
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : In Isis' maag

Cat Profile
Gender: Female
Age: || 38 moons ||
Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||

Ideetjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideetjes   Ideetjes Icon_minitimedi apr 12, 2016 6:58 pm

Idee 1: Hmm, ik wil dit zeker gaan doen, goed idee, thanks Very Happy
Idee 2: Ik zal er morgen aan beginnen :3 Ik moet die code weer even opzoeken en meteen alle plaatjes klaarhebben, anders ziet het er raar uit xD
Idee 3: Ja, goeie! Hier had ik het vandaag met Sanne al over xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardwing
Deputy
Leopardwing


Real Name : San
Other Accounts : Vocalcord
Aantal berichten : 366
Registratiedatum : 12-04-16
Woonplaats : Ergens en nergensss

Cat Profile
Gender: Female
Age: 36
Status: Im...Happy very happy

Ideetjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideetjes   Ideetjes Icon_minitimedi apr 12, 2016 8:51 pm

Wat ook wel handig zou zijn is voor bij de Cat profiel te zetten of je kat een She cat of een Tom is ^^ dat kan problemen in de RPG voorkomen ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkstar
Administrator & Leader
Darkstar


Real Name : Izza
Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil
Aantal berichten : 1675
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : In Isis' maag

Cat Profile
Gender: Female
Age: || 38 moons ||
Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||

Ideetjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideetjes   Ideetjes Icon_minitimedi apr 12, 2016 9:00 pm

Goeie, thanks Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ideetjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideetjes   Ideetjes Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ideetjes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Board-
Ga naar: