Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 13 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 13 gasten
Wil je bewijs? xD Smoke heeft er meer dan 1000 en Arcane heeft er 500 xD Dus zo beperkt is het ook nie :'3 + je kan oude PM's verwijderen zodat er weer plek is *wink*
Lukas
Real Name : Izza :3 Other Accounts : Darkstar, Silentpaw || Emil Aantal berichten : 224 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn GROENE driewieler (͡° ͜ʖ ͡°)
Cat Profile Gender: Male Age: 23 moons Status: Stuck with that idiot -.-
Ze deinsde achteruit toen sun naar haar vroeg. Haar blik vallend op de slapende whirl. "Hoe het met mij gaat, gaat jou niks aan" snauwde ze aanvallend. Ze stond op en keek haar medicene cat aangevallen aan "Ik heb een leven verloren, nou en , ik heb er toch nog acht. Whirl heeft er maar 1. Misschien moet je op hem letten!" ze deed een stap naar voren en keek neer op de poes "Hou je snuit in de zaken die je aangaan, in dingen die echt belangrijk zijn." ze voelde een ijzige wind langs haar ruggengraat lopen en ze deed moeten haar nagels in hun hulzen te houden. Ze hoorden het kalmerende geluid van stromend water, maar het hielp haar irritaties niet weg. Ze hoorden het fluitende geluid van wind dat het riet strook, maar hoorden vooral de ademhaling van de medicene cat....
wolf zoekt effe ruzie met de medicene cat XD
Whirlpool Administrator & Deputy
Real Name : Renske Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy Aantal berichten : 1529 Registratiedatum : 19-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Male Age: 28 moons Status: Happy as hell
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Other Accounts : Hummingbird & Pumpkinkit Aantal berichten : 314 Registratiedatum : 01-07-16 Leeftijd : 22
Cat Profile Gender: Female Age: 22 moons Status: Your eyes, your smile, your laugh, it's you