Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 12 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 12 gasten
Oh, ik wil zo graag dat Whirl niet op Leo is.. Maar helaas is zijn beslissing al gemaakt. Dapple zal breken. Ik zal ook breken omdat.. omdat.. Gewoon, het is hard. HARD zeg ik je.. *sigh*
Ivy
Real Name : Renske Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw, Crowcry & Dawnblaze Aantal berichten : 92 Registratiedatum : 23-06-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Female Age: 30 moons Status: Even roses have thorns
Ja maar... Maar.. This is serieus shit! Dapple is echt verliefd. Ik VOEL haar.. :'3 Ik ben ook verliefd op Whirlpool... Eigenlijk wel dus vooruit maar Dapple...
Fallenkit
Real Name : *wink wink* Marlieeee Other Accounts : Smokestar, Arcanewish, Swanfeather Aantal berichten : 80 Registratiedatum : 06-07-16
Cat Profile Gender: Female Age: 3,5 Moon Status: The devil's voice is sweet to hear
DE WAARHEID KOMT ALTIJD AAN HET LICHT! ........ Zielige Dapple. Ik voel haar echt. Echt super zielig. Ik maak het ook gewoon erg. Maar zo is Dapple... Whirl is echt gemeen..
Whirlpool Administrator & Deputy
Real Name : Renske Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy Aantal berichten : 1529 Registratiedatum : 19-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Male Age: 28 moons Status: Happy as hell
... Alsnog xD Maar serieus, Dapple gaat breken. En dat gaat Whirl breken omdat hij Dapple heeft gebroken. Dan gaat Leo breken omdat Whirl gebroken is omdat hij Dapple gebroken heeft. Dan breekt.. Darkstar omdat Leo gebroken is en geen Deputy meer kan zijn omdat Whirl gebroken is omdat hij Dapple heeft gebroken. Dan is Darkstar gebroken en depri en.. komt er geen aanval en is Leafje blij! Of..... Dark moet haar woede uitten en doet dat op TC en dan is Leafje gebroken. Letterlijk.... Zie je wel niet wat je allemaal aanricht!