Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten
Al mijn chars hebben weer topics nodig. Ik heb het gevoel dat ik nauwelijks meer post, terwijl ik echt een tijd had dat ik steeds op 8 topics moest reageren.
Twistedheart
Real Name : Camiii Other Accounts : Pff.. Een heleboel xD Aantal berichten : 228 Registratiedatum : 06-07-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : ...
Cat Profile Gender: Male Age: 16,5 Moons Status: Twisted...
Ik ook xD Al heb ik vandaag een aantal topics bijgewerkt ^^
Wow, ik heb even opgezocht dat schizofrenie, en het is pittig lastig xD Ik denk dat ik het gewoon simpel moet houden maar de manier waarop ze het uitleggen is lastig te begrijpen. Er komen allemaal andere termen bij die ik helemaal niet ken xD
Twistedheart
Real Name : Camiii Other Accounts : Pff.. Een heleboel xD Aantal berichten : 228 Registratiedatum : 06-07-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : ...
Cat Profile Gender: Male Age: 16,5 Moons Status: Twisted...
Oh, ik lees net dat het een aandoening is die vooral tussen het 15de en 30de jaar komt. Zal ik dan gewoon spelen dat hij het nu krijgt of net een tijdje heeft of gewoon al vanaf de geboorte? Anders moeten we wel weer de history nog een beetje aanpassen. tenzij hij nog steeds raar is xD
Arcanewish Moderator
Real Name : Toto <3 Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather Aantal berichten : 717 Registratiedatum : 30-06-16
Cat Profile Gender: Female Age: ↠ζ 26 Moons Status: ↠ζ It's you. It's always been you