Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 7 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 7 gasten
HEEEEYYYY HEY HEY HEY!!! XD Ahw, zielige Sanne en Izza en de rest die voor Duitsland was. Volgend jaar beter ^^ Maar nu is Frankrijk door naar de finale?
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
hij was toch rogue?, nou hij was altijd al zo chagrijnig ook tegen zijn vader. Lui en hard tegen zijn vader. Die vader(jack) deed alles voor hem werd nooit boos en lachte het af. Zijn vader was gebied aan het verliezen aan lukas en matt (jup die gooi ik er ook weer in cause i canXD). Maar bleef alles voor hawk doen hoe depressief hij van binnen was, met een lach op zijn gezicht. Tot hij hawk weg moet sturen voor hawks veiligheid. Hij loopt dan met hem naar windclan en zegt dat hij moet vertrekken en daar een huis zou vinden. Maar hawk weigert en zegt met tranerige ogen da hij niet wilt. waarop jack hem verteld dat er betere tijden aankwamen en dat als het veilig was hij weer bij hem kon wonen. Maar hij verteld hem ook altijd te blijven lachen. Hawk gaat dan af en toe op bezoek tot hij (dit moet nog gebeuren) een leeg hol aantreft. En ergers verder op jack's lijk zag liggen. ik weet nog nie wie hem vermoord maar het word waarschijnlijk mattXD
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
de twee waren aards rivale from the beginningXD. er zit een nog harder verhaal achter jack, die matt nog eviler maakt maar die ga ik lekker nie zeggen XD
Awh, dat is so sad... Mag Sweety ook meespelen? xD Hoeft niet hoor. Ik denk toch dat ze alleen maar boos op Matt is xD Dit versnelt wel het proces van haar verlating.. Oh, misschien is dat het waardoor ze weg gaat. Dan moet het nog wel even wachten..
Wolfstar Leader
Real Name : Sannanas Other Accounts : Stormheart, Matthias Aantal berichten : 1887 Registratiedatum : 07-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : EuropaXD
Cat Profile Gender: Female Age: 32 moons || 8 lives || Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing