Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts

Wie is er online?
Er zijn in totaal 40 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 40 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 95. Dit aantal is bereikt op do nov 07, 2024 10:00 pm.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

Re: Het gebruik van andermans namen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Butterbell

Butterbell

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 05-07-16

Re: Het gebruik van andermans namen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gebruik van andermans namen   Re: Het gebruik van andermans namen Icon_minitimedi jul 05, 2016 11:14 pm

Goede avond,

Ik schrik nogal van een bericht dat ik nu ongeveer een uur geleden ontvangen heb en na het even in de gate gehouden te hebben,heb ik besloten om een account te maken en alles dat hier aan de hand is even te verhelderen. Ik vind het erg jammer dat het eerste topic zonder duidelijke reden gesloten is, vandaar dat ik even een nieuw topic maak voor wat verheldering.

Aller eerst wil ik naar jullie, de admins en moderators mijn excuses aanbieden voor de handelingen van onze leden op dit forum, dit had in overleg met ons moeten gaan en is niet gebeurd. Hier krijgen zij dan ook een duidelijke waarschuwing voor over het gedragen als een moderator uit naam van Warrior Cats. Wij zijn een hele open community en willen absoluut geen mogelijke leden afschrikken of al bestaande wegjagen. Het team van Warrior Cats keurt het dus ook absoluut niet goed wat hier gebeurd is.

Ten tweede. Namen zijn een gevoelig onderwerp. Zeker als het een account is wat al lang bespeeld wordr neem bijvoorbeeld Whirlpool wat een kitten is van mijn Butterbell(nu Butterstar). Ik heb al eerder via een reclame post op Warrior Cats jullie forum gezien en schrok ook van dat deze naam gebruikt werd. Maar dat ter zijde, het is een naam die veel voor kan komen net zoals enkele andere namen. Zoals al gezegd wordt zeker dingen met Crow o.i.d. Zullen gewoon namen zijn die dubbel kunnen komen. Wij zelf merken dit bijna dagelijks ook nog op dat er een account gemaakt word met een naam die al geclaimed staat op een ander profiel. Dit is intern snel en makkelijk af te werken. Namen die op uw site gebruikt worden kunnen wij onmogelijk verbieden. Een regeling is ook bijna niet te maken en ik vrees dat ons team het daar dan ook veel te druk voor heeft. Naast dat iedereen een hogere opleiding doet hebben wij een behoorlijk, voor ons om bij te houden, skillsysteem die wij nog elke dag beter proberen te maken. Extra dingen er bovenop zoals controleren wie welke naam heeft is een onmogelijke taak. Wel kan ik jullie verzoeken hier iets van rekening mee te houden. Er bestaan misschien wel 10 of 20 engels talige warrior cat fora maar hier in de Benalux zijn dat er op dit moment maar twee. Warrior cats bestaat al ruim 6 jaar en is nog altijd even actief dus ik neem aan dat dit forum opgezet is met de kennis van het bestaan van Warrior Cats. Hier neem je ook risico's mee aan dat er dingen zoals deze kunnen gebeuren. Leden die iets zien, een naam of een layout die sterk lijkt op de layout van Warrior cats, niet dat dit hier het geval is maar dit is een voorbeeld van een oudere layout van Warrior Cats en een forum van mij, of een naam die per ongeluk, of omdat de speler hem zo mooi vond overgenomen is van ons forum. Dit zou ook kunnen gebeuren op Warrior Cats zelf en u zou ook in uw volledig recht staan om ons hierop aan te spreken. Want uiteindelijk is het met contact altijd gewoon te overzien en rekening te houden met elkaar.

Als derde en laatste punt, wat mij heel erg heeft laten schrikken is de manier waarom Warrior Cats lid Daan in pm's behandeld is. Dit is door een teamlid wat mij verontrust, deze berichten zijn bijna directe dreigingen en laten mij ook enkele vraagtekens zetten achter onschuld. Dit is overigens niet mijn zaak om te behandelen maar ik hoop wel dar er iets aan gedaan word.

Ik ben hier niet om een oorlog te starten of om problemen te veroorzaken, echter juist om deze op te lossen.
Met vriendelijke groet,

Michelle, Warrior Cats teammember
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool

Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 26

Cat Profile
Status: Happy as hell

Re: Het gebruik van andermans namen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Re: Het gebruik van andermans namen   Re: Het gebruik van andermans namen Icon_minitimewo jul 06, 2016 12:02 am

Beste Michelle,

Om eerst te komen op uw eerste punt waarom het topic gesloten is: Het staat duidelijk dat wij niet blij zijn dat dit meteen open en bloot op ons forum is komen te staan, zonder eerst contact op te nemen met een administrator. Izza heeft gezegd dat ze dit met het team wil overleggen en eerst er even over na moet denken. Maar nu staat er wéér een open topic, terwijl wij - in mijn mening - allemaal overeen zijn gekomen dat we dit via de besturen van beide sites zouden oplossen.
Izza kan er helaas nu niet meer bij zijn. Ze wil het eerst met het Team overleggen en erover nadenken, om morgen een nette mail naar het bestuur van Warrior Cats NL te sturen. Izza heeft heel veel moeite en tijd gestoken in deze site en je moet begrijpen dat dit echt heel erg vervelend is voor haar. Iedereen is hier nog erg jong en kunnen hier van leren. Ik ben de enige met ervaring een grote site te beheren, dus ik stel voor dat jullie met mij en de administrators spreken.

En ik ben heel blij om te horen dat jullie ook realiseren dat dit een moeilijke zaak is. Ik vind het alleen erg jammer dat het zo is gegaan. Ikzelf vind het ook niet nodig is om een regeling te maken, veel van onze leden hebben al aangegeven dat het hun niets uitmaakt dat hun naam wordt gebruikt op een andere site en eventueel als het een probleem is onze namen te veranderen. Natuurlijk kunnen wij erop letten dat er zo min mogelijk dubbele namen voorkomen, maar de hele tijd als een nieuw geregistreerd lid is heen en weer te vliegen naar de andere site (waar velen van ons niet actief op zijn) is gewoon ook voor ons erg onhandig.
Maar als we wederzijds rekening met elkaar kunnen houden, komen we al een heel eind. Ikzelf wist niet eens dat de naam Whirlpool op jullie forum bestond, heb er niet meer naar gekeken toen ik mezelf op deze site registreerde. Daarbij, ik bespeel (mijn) Whirlpool ook al sinds 2014 op andere sites, dus ook ik heb dit karakter al een tijd. Destijds heb ik het wél op jullie site gecheckt en ik weet nog 100% zeker dat er toen nog geen Whirlpool bestond. Ik zelf vond Whirlpool een leuke naam, omdat de samenstelling natuurlijk een echte betekenis heeft in het Engels. Ik kan me voorstellen dat anderen dit ook zo hebben gedaan, of het misschien zelfs wel op jullie forum hebben gezien. Maar dat valt simpelweg niet te controleren vanaf onze kant, maar rekening ermee houden kan altijd.

Ik heb het gevoel dat er slechts twee leden van jullie forum hier echt boos om zijn. Maar even een vriendelijk berichtje sturen van: "Hallo, ik heb je gezien dat je een naam gebruikt die ik heb verzonnen, zou je een andere naam willen verzinnen?" Komt al veel vriendelijker over dan meteen te dreigen naar de politie te gaan. Dus daar ben ik (en de rest van het Team) helemaal niet blij om, zoals u hopelijk kunt begrijpen.

Over het laatste bericht over bedreigingen kan ik helaas niet blij mee zijn en natuurlijk ook niet verantwoorden. Ik weet zeker dat ons lid dat niet zo heeft bedoeld. Ik heb nu zelf de berichten óók gelezen, en van beide kanten zijn er berichten gestuurd die niet even netjes zijn. Er was gewoon erg veel frustratie van beide kanten, waardoor ruzie ontstaat. Daan heeft ook enkele dingen gezegd, die ik niet netjes vind. Ik vind ook dat Daan de woorden verdraaid en er al snel "dreigen" van maakt, terwijl het - naar mijn mening - een uiting van frustratie was. Dit zeg ik puur uit mijn perspectief en doel niet om mijn eigen leden te beschermen. Ik geef natuurlijk toe dat ook ons lid een fout heeft gemaakt, waar we het nu al over hebben en het proberen op te lossen.

Ik ben ook helemaal niet blij met de accounts die op dit forum worden aangemaakt met namen als "Forbiddenkit" en "Cormorantkit" en verwacht dat u uw leden hierop aanspreekt. Dit voelen echt als "witchhunt" accounts, zoals Izza eerder heeft benoemd. Dit is iets waarvan ik vind dat niet door de beugel kan en hoop dat u zich hiermee instemt.

Met vriendelijke groet,
Renske
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com

Re: Het gebruik van andermans namen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Chitchat-
Ga naar: