Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Het gebruiken van andermans namen

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
De auteur van dit bericht is verbannen van het forum - Zie het bericht
Winterpaw

Winterpaw


Real Name : Izza
Other Accounts : Ayayayayaya
Aantal berichten : 364
Registratiedatum : 14-06-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Breda

Cat Profile
Gender: Male
Age: 8 moons
Status: ^J^

Het gebruiken van andermans namen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gebruiken van andermans namen   Het gebruiken van andermans namen Icon_minitimedi jul 05, 2016 9:58 pm

Beste leden van het warriorcatsnl.com forum,
Wij vinden het erg jammer dat jullie hier commentaar op hebben. Jullie kunnen natuurlijk niet van ons als team en als leden verwachten dat we op jullie forum gaan kijken of dat die naam bezet is. Dat is onmogelijk met een forum van meer dan 5000 leden! Het is iedere keer gewoon per ongeluk gebeurd. Wij herhalen, hier kunnen wij niets aan doen. We zijn een groeiend forum, met leden die namen willen gebruiken die bij hun karakter past en die ze leuk vinden, en met de 5000 leden op jullie forum kan het wel eens een keer gebeuren dat een naam dubbel is. Het is niet zo dat onze karakters op jullie karakters gebaseerd zijn. Wij zullen voortaan beter proberen op te letten, maar het kan natuurlijk nog af en toe een keer voorkomen! We kunnen de leden natuurlijk geen namen verbieden (:

Namens alle leden van dit forum,
het team
Terug naar boven Ga naar beneden
De auteur van dit bericht is verbannen van het forum - Zie het bericht
Hummingbird

Hummingbird


Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours
Aantal berichten : 1136
Registratiedatum : 13-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^

Cat Profile
Gender: Female
Age: ℵ 38 Moons ℵ
Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ

Het gebruiken van andermans namen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gebruiken van andermans namen   Het gebruiken van andermans namen Icon_minitimedi jul 05, 2016 10:17 pm

Ze hebben dezelfde namen, niet hetzelfde karakter of uiterlijk. In de wereld zijn er ook mensen met dezelfde namen maar ga je toch ook niet moeilijk doen dat die persoon dezelfde naam heeft? 

Het team
Terug naar boven Ga naar beneden
De auteur van dit bericht is verbannen van het forum - Zie het bericht
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Het gebruiken van andermans namen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gebruiken van andermans namen   Het gebruiken van andermans namen Icon_minitimedi jul 05, 2016 10:20 pm

Beste Loïs,

Natuurlijk vind je dat vervelend, en als oud admin van een groot forum kan ik me volledig voorstellen hoe je je nu voelt. Ikzelf vond ook niet prettig als ideeën van mij werden gestolen, maar guess what: Het gebeurd.

Dream Horses heb ik de laatste jaren beheerd en het gebeurde ook dat hele systemen, bedacht door Claudia en later beheerd door mij, werden gejat. En dan denk je, wat kan je er aan doen? Bar weinig. Ik durf te wedden dat op Warriorcatsnl ook 80% van de foto's geen stock foto's zijn. Maar dat is op een groot forum bijna niet te controleren.

Dan omdat ik ook persoonlijk wordt aangevallen op mijn naam. Whirlpool is al een karakter van mij sinds 2014. En ik weet 100% zeker dat deze naam toen op de huidige Warrior cats nog niet bestond. Ik heb namelijk getwijfeld of ik Whirlpool daar zou aanmelden, maar ik vind zelf Warriorcatsnl een te groot forum voor mijzelf, waarna ik heb gekozen het niet te doen. Mijn andere karakters hebben geen namen die op jullie Warriors forum zijn (Dawnblaze, Crowcry en Wrenpaw heeft nog geen Warriors naam. Ivy bestaat misschien ook op jullie forum (hoewel die het laatst online was en 9 posts heeft geplaatst, is het dan minder erg?) en is een veel gebruikte suffix, maar daar kijk ik niet eens naar als ik een karakter registreer. Ik denk gewoon: Wat is een leuke, bijpassende naam voor dit karakter en dan zoek ik iets uit. Ik kan me voorstellen dat andere gebruikers hier ook zo over denken.

En dan kan ik ook nog zeggen dat jullie de auteursrechten van Erin Hunter schenden, door namen te gebruiken die daar ik het boek staan. Firestar, bijvoorbeeld, is volgens mij heel lang een lid geweest bij jullie op het forum. En dan kan je nog talloze andere namen opnoemen.

De namen die hierboven genoemd zijn, kunnen ook op Engelse fora gebruikt zijn, wie weet hebben jullie ze daar wel vandaan, of misschien wel op een site waar rijen met Warriors namen staan en hebben jullie daar één van gekopieerd. Karakters kunnen nou eenmaal vaak dezelfde namen hebben en daar kun je niets aan doen.

Ik ben zelf niet geregistreerd op Warriorcatsnl, of misschien dat ik daar nog ergens een account heb liggen van een paar jaar geleden, en ik heb daar nooit actief gepost. Ik kijk niet eens naar een andere site, ik neem aan dat iedereen zo origineel mogelijk probeert te zijn. Ik kan verder alleen spreken voor mezelf.

Maar jullie moeten ook realiseren dat jullie meer dan 6000 geregistreerde gebruikers hebben. Geheid dat er eens een naam dubbel is.

Izza heeft geprobeerd met deze site zo veel mogelijk originaliteit te maken. Het gaat wel over Warriors en dezelfde code, maar ze heeft wel geprobeerd door andere gebieden en andere regels qua medicine cats het toch anders te maken. Hierdoor was ik persoonlijk aangetrokken. Izza heeft hier moeite in gestoken en het zou heel "lullig" zijn als ze hierdoor zou worden gestraft.

En dan vraag ik me ook af of jullie lid zijn van het team en dit soort berichten mogen plaatsen in hun plaats. Want volgens mij staat in de regels van Warrior Cats NL (die ik zojuist even heb doorgenomen): "Gewone leden mogen geen moderator gedrag vertonen." Ik zie dit toch echt als moderator gedrag.

Groetjes,
Renske
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
De auteur van dit bericht is verbannen van het forum - Zie het bericht
Hummingbird

Hummingbird


Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours
Aantal berichten : 1136
Registratiedatum : 13-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^

Cat Profile
Gender: Female
Age: ℵ 38 Moons ℵ
Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ

Het gebruiken van andermans namen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gebruiken van andermans namen   Het gebruiken van andermans namen Icon_minitimedi jul 05, 2016 10:24 pm

Dus eigenlijk wol je nu zeggen dat je, hoewel ze haar best heeft gedaan het zo netjes mogelijk uit te leggen, je niet eens je best doet om er op te reageren? Misschien heb je dat al eens gezegd maar dat betekend niet dat je het niet kan herhalen.

Het team
Terug naar boven Ga naar beneden
De auteur van dit bericht is verbannen van het forum - Zie het bericht
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Het gebruiken van andermans namen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gebruiken van andermans namen   Het gebruiken van andermans namen Icon_minitimedi jul 05, 2016 10:33 pm

Misschien was het toen Whirlkit of Whirlpaw. Ik ga niet checken of die misschien ook in de toekomst Whirlpool wil gaan heten. Toen in die tijd weet ik 100% zeker dat er nog geen Whirlpool bestond.

Ik heb overlegd met mijn andere teamleden, maar ik wil het toch graag zwart op wit zien voor iedereen om te lezen.

Ik heb in mijn tijd gezien dat mensen het kuddesysteem die wij op Dreamhorses origineel hadden bedacht, klakkeloos werden overgenomen. Toen hebben wij er ook niet achter aan gezeten, want wij wisten wel beter dat wij het origineel hadden verzonnen en er verder weinig aan konden doen. Wij gunden een andere site tenminste iets.

En als we de namen allemaal veranderen en er komt opeens wel een 'Sandstorm' op dit forum. Moeten wij beperkt worden door meer dan 6000 namen te worden gebruikt. De namen die op Warriorcatsnl staat worden misschien op Engelse Warrior cats fora gebruikt of weet ik veel. Dan kan je zeggen dat jullie auteursrechten hebben geschonden. Ik hoef maar even het web op en ik garandeer je dat ik een match ga vinden.

Ik wil zelf hier geen groot probleem over maken. Ik wil best mijn naam veranderen in iets anders, geen probleem, maar ik vind wel dat dit absoluut niet volwassen word opgelost. Ikzelf zou dan voorstellen dat de administrators van beide fora even gaan praten en dit niet via via wordt overlegd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
De auteur van dit bericht is verbannen van het forum - Zie het bericht
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Het gebruiken van andermans namen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gebruiken van andermans namen   Het gebruiken van andermans namen Icon_minitimedi jul 05, 2016 10:42 pm

Maar dan komen we daar nu mee. Ik zie geen verboden lijst, alleen over namen van leiders. Dus deze karakters die reeds zijn aangemaakt konden dat ook niet weten.
En ik ben best voor zo'n lijst als iedereen daar blijer van wordt. Ik ben alleen niet blij dat jullie dit meteen open en bloot op de site zetten, zonder het eerst even met de administrators te overleggen en dit vredig op te lossen. Nu is iedereen in de stress.


En ik kan alleen spreken over mezelf en over de naam Whirlpool en wat ik toen allemaal heb gezien.

Ik snap jullie frustraties, maar ik probeer dit ook zo vriendelijk mogelijk op te lossen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
De auteur van dit bericht is verbannen van het forum - Zie het bericht
Winterpaw

Winterpaw


Real Name : Izza
Other Accounts : Ayayayayaya
Aantal berichten : 364
Registratiedatum : 14-06-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Breda

Cat Profile
Gender: Male
Age: 8 moons
Status: ^J^

Het gebruiken van andermans namen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gebruiken van andermans namen   Het gebruiken van andermans namen Icon_minitimedi jul 05, 2016 10:48 pm

Ik moet zeggen, ik vind dat je gelijk hebt, maar wij willen hierover overleggen. Ik contacteer hiervoor het team van Warrior Cats NL binnen een week. Ik wil namelijk wel dat dit de admins officieel bereikt en niet dat het ergens verdwaald raakt (;
Terug naar boven Ga naar beneden
De auteur van dit bericht is verbannen van het forum - Zie het bericht
Gesponsorde inhoud





Het gebruiken van andermans namen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gebruiken van andermans namen   Het gebruiken van andermans namen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het gebruiken van andermans namen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Chitchat-
Ga naar: