Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Afwezig

Ga naar beneden 
+5
Fightkit
Wolfstar
Sweetkit
Whirlpool
Differentsilence
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Differentsilence
Medicine Cat
Differentsilence


Real Name : Selena
Other Accounts : Een heleboel, maar voor nu alleen Differentsilence actief
Aantal berichten : 167
Registratiedatum : 17-04-16
Leeftijd : 20

Cat Profile
Gender: Female
Age: 30 Moons
Status: I'm okay

Afwezig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig   Afwezig - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 04, 2017 6:42 pm


Hey allemaal,

Vind het erg vervelend om weer is te moeten melden dat ik de komende tijd niet actief zal kunnen zijn. Ga er maar vanuit dat ik wel langer weg zal blijven.
Het gaat weer is niet goed met mij. Zoals het momenteel weer is gaat kan ik niet meer de tijd en motivatie vinden om te kunnen posten. Ik denk ook niet dat hier de komende tijd veel aan zal veranderen.
Vind het zo vervelend om weer is te moeten melden niet actief te kunnen zijn. Maar nu weten jullie er in ieder geval vanaf.

Ik weet niet wanneer en als ik nog weer terug actief kom. Sorry mensen,





Selena,
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Afwezig
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» {Afwezig}
» Even afwezig

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Absence-
Ga naar: