Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts

Wie is er online?
Er zijn in totaal 8 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 8 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 95. Dit aantal is bereikt op do nov 07, 2024 10:00 pm.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

I fall on you... {Whirlpool}

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool

Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 26

Cat Profile
Status: Happy as hell

I fall on you... {Whirlpool} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I fall on you... {Whirlpool}   I fall on you... {Whirlpool} - Pagina 2 Icon_minitimema jul 11, 2016 1:52 pm

Nog steeds zei Dappleheart niets. Het was weer alsof hij tegen een standbeeld aan het praten was. De grote kater grijnsde en zag dat de enige reactie die hij kreeg een vragende kop van de poes was. ‘Maar wat ga jíj nog doen vandaag? Iets spannends hoop ik en niet alleen de stomme dingen die ik - als oh zo machtige deputy - je heb opgegeven te doen,’ grinnikte Whirlpool. Dappleheart was soms echt één grote vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Dappleheart

Dappleheart

Real Name : Camilla ^^
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Sweety, Crookshanks, Dreamcatcher
Aantal berichten : 461
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 22

Cat Profile
Status: Broken in my heart...

BerichtOnderwerp: Re: I fall on you... {Whirlpool}   I fall on you... {Whirlpool} - Pagina 2 Icon_minitimewo jul 13, 2016 5:06 pm

'Maar wat ga jij nog doen vandaag? Iets spannends hoop ik en niet alleen de stomme dingen die ik - als oh zo machtige deputy - je heb opgegeven te doen,' grinnikte Whirlpool. Dapple bleef stil. Ging ze iets doen vandaag? Nee... Alleen een patrouille en wat jagen natuurlijk. Maar verder niets, nee. Ze schudde haar kop. 'Eh, nee. Afgezien van een patrouille en jagen. Dat kan altijd wel spannend zijn..' zei ze. Oh, wat was dit slecht. Waarom kon ze niet gewoon praten? Gister ging het zó goed. Toen had ze echt het gevoel alsof ze alles aankon. Maar nu... Nu leek ze wel een zenuwachtige Apprentice die voor het eerst met haar crush praat. En ze was geen Apprentice. En ze praatte ook niet voor het eerst met Whirlpool. Maar ze was wel zenuwachtig en de kater was haar crush dus...
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: I fall on you... {Whirlpool}   I fall on you... {Whirlpool} - Pagina 2 Icon_minitimewo jul 13, 2016 7:07 pm

Whirlpool likte een paar keer over zijn borst en keek de poes vervolgens weer afwachtend aan. Opnieuw kwam ze met een teleurstellend antwoord. Whirlpool schudde lachend zijn hoofd en keek haar aan in haar groene ogen. ‘Echt, wat ben je saai vandaag,’ grapte de kater, terwijl hij een poot plagend tegen haar aan duwde. Whirlpool keek haar grijzend aan. ‘Niet je liefde toevallig aan iemand bekennen?’ sprak hij speels. Pretlichtjes twinkelden in de ogen van de grote kater. ‘Kom op, als je het nou aan mij vertelt, dan kan ik een goed praatje houden met desbetreffende kat.’ Hoopvol keek hij de poes aan. Hij was gewoon te nieuwsgierig.
Dappleheart

Dappleheart

Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Sweety, Crookshanks, Dreamcatcher

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: I fall on you... {Whirlpool}   I fall on you... {Whirlpool} - Pagina 2 Icon_minitimewo jul 13, 2016 7:53 pm

'Echt, wat ben jij saai vandaag,' zei de kater. Dapple voelde dat ze wat ging blozen. Ze hoopte dat de kater het niet echt meende. Als hij haar echt saai zou vinden zou het nooit wat worden... 'Niet je liefde toevallig aan iemand bekennen?' sprak Whirlpool speels. Dapple bloosde nu heel erg en probeerde het te verbergen door nog wat hapjes van haar vis te nemen. Ze schudde snel haar kop. Nee, dat ging ze niet doen. Eigenlijk had ze het al gedaan, het was een ongelukje. Gelukkig had hij haar niet doorgehad. 'Kom op, als je het nou aan mij vertelt, dan kan ik een goed praatje houden met desbetreffende kat,' zei hij. Alweer schudde Dapple haar kopje. Dan zou je met jezelf moeten praten, ging het door Dapple's gedachte heen.
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: I fall on you... {Whirlpool}   I fall on you... {Whirlpool} - Pagina 2 Icon_minitimewo jul 13, 2016 9:19 pm

Whirlpool merkte op dat hij een gevoelige snaar had geraakt. Ze probeerde haar kop te verbergen, terwijl Whirlpool om haar blik zocht. Ze zei nu helemaal niets meer. Misschien zou hij moeten ophouden haar te plagen, maar de kater was gewoon te benieuwd.
Whirlpool zuchtte en dwong zowat de poes hem aan te kijken met zijn strakke blik. ‘Oké, je hoeft het me niet te vertellen, maar mag ik je wel wat advies geven?’ Whirlpool glimlachte naar de poes. ‘Ik ga dit nu baseren op een deel van mijn levensverhaal, dus zet je maar schrap,’ sprak de kater tegen de poes. ‘Je weet van mijn oude liefde, dat ik ooit verliefd ben geweest. Je moet soms gewoon even heel erg dapper zijn, voor misschien maar een hartslag, en een zet maken. Ik weet dat het eng is, maar je kan jezelf verassen. Geloof me, je bent dapperder dan je denkt, Dapple,’ sprak hij met een warme stem. ‘Ik zei het en het kwam toevallig allemaal goed. En wat is nou het ergste wat kan gebeuren? Hij deelt de gevoelens niet en dan? Dan voel je je rot voor een tijdje, maar wie weet komt er dan ooit iemand anders op je pad. Of misschien groeien jullie met de manen wel naar elkaar toe. Ik heb wel eens vreemdere liefdesverhalen gehoord,’ sprak de kater met een klein lachje rond zijn lippen. ‘En ik vertel uit eigen ervaring. Er kan iets gebeuren dat het niet werkt, maar ik zweer, je blijft niet voor altijd alleen.’ Zijn gedachtes gingen natuurlijk naar Dawn, zijn overleden partner, en naar Leopardwing, zijn huidige partner. Het was dat Dawn niet in Starclan geloofde en dat hij haar nooit weer zou zien en geen keuze hoefde te maken in Starclan. Al had hij vaak gesmeekt aan Starclan om haar toe te laten, zodat hij haar gezicht nog één keer kon zien. Maar rogues gingen nou eenmaal niet naar Starclan, dat werd tenminste altijd verteld. Whirlpool keek Dappleheart weer aan en glimlachte naar haar. Hij wilde echt het allerbeste voor haar. ‘Dus onthoudt, die ene hartslag van dapperheid kan alles betekenen.’
Dappleheart

Dappleheart

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: I fall on you... {Whirlpool}   I fall on you... {Whirlpool} - Pagina 2 Icon_minitimewo jul 13, 2016 11:23 pm

'Oké, je hoeft het me niet te vertellen, maar mag ik je wel wat advies geven?' vroeg de kater. Dapple liet een zacht zuchtje ontsnappen. Gelukkig, hij vroeg niet verder. Ze knikte, ze vond het wel goed. Zolang hij maar niet door ging vragen. 'Ik ga dit nu baseren op een deel van mijn levensverhaal, dus zet je schrap,' sprak de kater. Dapple spitste haar oren. Zijn levensverhaal? Daar was ze wel benieuwd naar. 'Je weet van mijn oude liefde, dat ik ooit verliefd ben geweest. Je moet soms gewoon even heel erg dapper zijn, voor misschien maar een hartslag, en een zet maken. Ik weet dat het eng is, maar je kan jezelf verassen. Geloof me, je bent dapperder dan je denkt, Dapple,' sprak hij met een warme stem. De bruine poes knikte. Was dat maar zo makkelijk, dacht ze. Ze betwijfelde of zij wel zo dapper was. 'Ik zei heet en het kwam toevallig allemaal goed. En wat is nou het ergste wat er kan gebeuren? Hij deelt de gevoelens niet en dan? Dan voel je je rot voor een tijdje, maar wie weet komt er dan ooit iemand anders op je pas. Of misschien groeien jullie met de manen naar elkaar toe. Ik heb wel eens vreemdere liefdesverhalen gehoord,' zei de kater. Dapple knikte. Wat kon er mis gaan? Hij kon haar inderdaad afwijzen... Maar zouden ze ooit nog naar elkaar toe groeien? Zou er ooit nog iemand anders komen? Dat geloofde ze niet. Nee, het was Whirlpool en Whirlpool alleen. 'En ik vertel uit eigen ervaring. Er kan iets gebeuren dat het niet werkt, maar ik zweer je, je blijft niet voor altijd alleen,' mauwde hij. Dat hoopte ze. 'Dus onthoudt, die ene hartslag van dapperheid kan alles betekenen.' Dappleheart keek op, recht in de amberen ogen van de Deputy. Wat waren die ogen eigenlijk mooi... 'Bedankt,' mauwde ze zacht. Ze meende het echt. Ze moest inderdaad even dapper zijn. Maar wanneer? Niet nu. Nee, dat kon ze niet...
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: I fall on you... {Whirlpool}   I fall on you... {Whirlpool} - Pagina 2 Icon_minitimedo jul 14, 2016 6:32 pm

Na zijn hele pleidooi, was het enige woordje dat uit Dappleheart kwam een bedankje. Toch glimlachte hij naar de poes en werkte de laatste restjes van zijn vis weg. Hij werkte zichzelf weer omhoog en keek naar de drukte in kamp, vele warriors gingen al weg op hun volgende taken. Hijzelf had afgesproken met Leopardwing, en daarna zou hij nog jagen, dus zijn planning stond redelijk op tijd. De kater keek nog even naar Dappleheart en likte snel zijn vacht weer in model. ‘Ik moet nu gaan, ik zie je later wel weer,’ zei de kater, waarna hij vriendschappelijk zijn neus in haar vacht duwde, waarna hij zich omdraaide en richting de uitgang van de den snelde.

- Topic uit! <3
Dappleheart

Dappleheart

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: I fall on you... {Whirlpool}   I fall on you... {Whirlpool} - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 15, 2016 8:59 pm

Ze wist niet wat ze anders moest zeggen. Ze keek Whirlpool kort aan om daarna weer naar haar vis te kijken. Die moest nog steeds op. Het was een lekkere vis. Het was wel op de grond gevallen toen ze tegen Whirlpool aanbotste. En, op hem viel. En het stomste wat ze kon zeggen had gezegd. Gelukkig had hij haar niet doorgehad, dat zou nóg erger zijn. Of niet? Zou het dan al goed zijn? Zouden ze dan samen zijn? Voor altijd? Ze werd uit haar gedachte getrokken doordat de kater opstond. Dapple keek omhoog, naar de grote kater. Zijn vacht zat door de war en alle kleuren van zijn vacht ook. En dat was nou ook een van de vele, vele redenen dat ze op hem viel. Figuurlijk. En letterlijk.... 'Ik moet nu gaan, ik zie je later wel weer,' zei hij. De bruine poes knikte. Toen hij buiten gehoor afstand was zuchtte ze eens diep. Dit was echt één van de meest ongemakkelijkste momenten samen met hem. Waarom ging het zo, niet soepel? Haar goede dag vol vrolijkheid was veranderd in... Verwarring? Schaamte? Ze wist het niet. Ze was in ieder geval in tweestrijd. Had ze wel moeten zeggen dat ze verliefd was op hem? Of had ze moeten wachten? Nu is het toch te laat, ze had niks gezegd. Het zou een andere keer moeten gebeuren...
Langzaam at ze haar vis op, nadenkend over de beste manier om de kater duidelijk te maken dat ze verliefd op hem was. Ze zuchtte weer. Ooit zal het goede moment wel komen. Vroeg of laat, maar ooit...

- Topic gesloten ^^
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: I fall on you... {Whirlpool}   I fall on you... {Whirlpool} - Pagina 2 Icon_minitime

I fall on you... {Whirlpool}
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» We need to talk (Whirlpool)
» ... [Whirlpool]
» Whirlpool
» Always go like... YOLO! {&Whirlpool}
» Oh really! (Whirlpool en Sunstream)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum