Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 56 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 56 gasten
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Onderwerp: Re: A normal day out || darkstar || zo mei 01, 2016 10:14 pm
Er was iets veranderd aan de houding van de kater. Hij was er niet honderd procent bij. " Jij kan haar leren jagen en ik vechten ..." De poes knikte. Dat was een goed idee. " Dus ... hoe gaat het met jou ?" Dark kneep haar ogen argwanend dicht. Dit deed hij nooit. Hij vroeg nooit hoe het met haar ging. Er was iets goed mis. 'Storm,' vroeg ze poeslief, 'is er iets dat je achterhoudt?' Ze moest en zal het weten. Hij was nota bene haar beste vriend. Hij kon haar alles vertellen en zij hem. Daar ging ze tenminste van uit.
Stormheart Moderator
Aantal berichten : 746 Registratiedatum : 09-04-16
Cat Profile Gender: Male Age: 3 jaar Status: Mein gott i`m awesome!
Onderwerp: Re: A normal day out || darkstar || zo mei 01, 2016 10:24 pm
De kater keek op , bij de onverwachte lieve woorden van de poes , hij knikte afwezig terwijl hij voor zich uit staarde . Ik ga dood was het enige waar hij aan kon denken . Hij zakte bijna door zijn krachtige poten , maar ving zichzelf op . Nee dit kan niet ! , het is onmogelijk ! . Hij hijgde , de laatste keer dat hij zich zo voelde was ... was voor zijn zusje . En die werd uit elkaar gescheurd door riverclan warriors ! . Ze waren nog kits maar die vuile naar vis stinkende monster grepen haar vlak voor zijn ogen en lachte erbij! . Hij sloeg zijn nagels in de aarde" Wat is dit gevoel ?" vroeg hij verward " Het gevoel van ... ik .... moet haar beschermen ?" weer viel hij bijna neer " nee , nee niet dit nog een keer !" schreeuwde hij naar het niks...
Darkstar Administrator & Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Onderwerp: Re: A normal day out || darkstar || di mei 03, 2016 2:51 pm
Opeens zakte de kater bijna in. Hij begon te hijgen. Dark haalde een zwarte wenkbrauw op. " Wat is dit gevoel ?" Hij zakte weer bijna door zijn poten. " nee , nee niet dit nog een keer !" De zwarte poes gaf hem langzaam een tikje. 'Storm, rustig aan.' Ze haalde diep adem. 'Je gaat niet dood, tenminste nu niet.' Ze probeerde hem gerust te stellen, niet dat het lukte. 'Rustig aan...'
Stormheart Moderator
Onderwerp: Re: A normal day out || darkstar || di mei 03, 2016 6:15 pm
Nog altijd hyperfentilerent keek hij recht in darks duistere ogen , hij zuchtte de poes had gelijk . Hij was awesome hij kon dit aan toch ? . Hij keek even weg " Het is vreemd , ik geef om haar , als Mentor en ik wil het beste voor haar !" siste hij half dreigend " Maar als ik mijn plan in ga zette zit ik straks vast in thunderclan !" zei hij verbaast
Onderwerp: Re: A normal day out || darkstar || ma mei 16, 2016 2:28 pm
De kater keek haar aan en zuchtte. " Het is vreemd , ik geef om haar , als Mentor en ik wil het beste voor haar !" Dark knikte begrijpend. " Maar als ik mijn plan in ga zette zit ik straks vast in thunderclan !" De poes haalde verbaasd haar wenkbrauwen op. Plan? Welk plan? 'Storm, welk plan? Waarom weet ik daar niets van af?'
Mathias
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Onderwerp: Re: A normal day out || darkstar || wo mei 18, 2016 8:28 pm
Stormheart keek de poes grimmig aan , oja hij had het nog niet gezegd ! . Hij lachte "ik zal morgen voor je spioneren bij thunderclan !,ze zullen mij nooit herkennen en of zien!" De awsomeness straalde letterlijk van hem af en Stormheart had zich nog nooit zo awesome gevoeld "Bovendien als ik gevonden word doe ik wel alsof ik een debiele rogue ben ! , al word het moeilijk mijn awesomeness te verbergen ..."
srry geen zin om van acc te switchen xD ( storm is echt debiel da hij niet door heeft da zijn ogen hem zouden verraden XD)
Onderwerp: Re: A normal day out || darkstar || zo mei 22, 2016 12:06 pm
Plotseling lachte de kater. "ik zal morgen voor je spioneren bij thunderclan !,ze zullen mij nooit herkennen en of zien!" Daar had ze haar twijfels over. Met zijn felrode ogen en witte vacht zou hij zeker opvallen. Maar de kater leek heel trots op zijn plan, dus ze kon toch geen nee zeggen? En misschien was het inderdaad wel handig om informatie te hebben... "Bovendien als ik gevonden word doe ik wel alsof ik een debiele rogue ben ! , al word het moeilijk mijn awesomeness te verbergen ..." Ze zuchtte, en wendde haar ogen naar hem toe. 'Prima, ga morgen maar. Zorg er voor dat je niet gezien wordt!' Ze zuchtte opnieuw en keek naar de horizon.
Stormheart Moderator
Onderwerp: Re: A normal day out || darkstar || zo mei 22, 2016 3:42 pm
Blij met de goedkeuring van zijn plan staarde hij naar horizon . Hij volgde het licht met zijn ogen , het viel perfect op de zwarte poes . Hij slikte ,de poes was prachtiger dan ooit , pijn raakte hem als een vrachtwagen een egel raakt . Even sloot hij zijn ogen "Nee!" zei hij woest tegen zichzelf , hij verdiende het niet , hij verdiende geen liefde!. Hij zuchtte "Wat ga je doen met dat vervelende mormel hoe heten hij ook al weer die bemoeial!" hij hoopte maar dat Darkstar wist wie hij bedoelde "Hij moet nog een mentor , misschien houd hij dan zijn snuit uit andermans zaken !"
Onderwerp: Re: A normal day out || darkstar || wo mei 25, 2016 4:59 pm
"Wat ga je doen met dat vervelende mormel hoe heten hij ook al weer die bemoeial!" Dark kneep haar oog even dicht. Over wie had Storm het? "Hij moet nog een mentor , misschien houd hij dan zijn snuit uit andermans zaken !" Oooh. Lynxpaw. 'Erm.. Ik dacht er eigenlijk aan hem ook te gaan trainen?' Het kwam eruit als een vraag.
Njegh kort -.-
Stormheart Moderator
Onderwerp: Re: A normal day out || darkstar || wo mei 25, 2016 8:05 pm
Hij keek de poes ongelovig aan, zij een apprentice , en dan nog de vervelendste van het stel.Zo bleef hij een tijdje staren, zijn gezicht zei eigenlijk al genoeg "Jij...hem...weet je dat zeker?!"siste hij verward "Dat beest irriteert me de greencough!"hij staarde naar zijn poten . Hoe...hoe haalde ze het in haar hoofd zo'n beest als apprenntice te nemen ?!
Onderwerp: Re: A normal day out || darkstar || ma mei 30, 2016 8:09 pm
Storm leek niet heel enthousiast. "Jij...hem...weet je dat zeker?!" Ze keek hem strak aan. "Dat beest irriteert me de greencough!" Hij richtte zijn rode blik naar zijn poten. 'Natuurlijk!' Ze siste. 'Wie moet ik anders met hem opzadelen? Zijn broer wordt ook al helemaal moe van hem!' De poes slaakte een zucht en keek naar het riviertje dat voor hen lag.
Stormheart Moderator
Onderwerp: Re: A normal day out || darkstar || di mei 31, 2016 12:11 pm
De kater keek de poes zacht aan, hij had nu al medelijden met de apprentice. De poes was...laten we zeggen onnodig hatelijk naar andere, behalve dan tegen hem en leopardgaze. Hij dacht weer terug aan vroeger. Hoe hij altijd in de problemen raakte en er door Darkkit en leopardkit eruit gered werd. Hij grinnikte "Ich habe nu al medelijden met het arme schepsel die jou zijn mentor kannst noemen!". Vol trots op zichzelf barsten hij in lachen uit. "Mein gott , i`m awesome!" sprak hij wat voor mensen als een duits accent zou klinken. Zijn awesomeness was zijn grootste wapen iedereen wist dat!. Hij lachte even door tot zijn ogen op het water oppervlak vielen "Was is er mis met du meine freund ?" hoe kon ze zijn awesomeness negeren, er was iets serieus mis dat was zeker. Hij grinnikte weer "Bist du bang?" Gemeen keek hij de poes aan. Niemand wist echt waar zijn "rare" accent en taaltje vandaan kwam , misschien zat het in de familie. Ja zijn vader sprak ook zo dus waarschijnlijk had hij het gewoon over genomen.
Vertalingen:
Mein gott: mijn god Bist du: Ben je Meine freunde: mijn vriend ich habe : Ik heb kannst: kan
Ik dacht ik gooi er wat Duits in XD awesome counter : 3 awesomeheid : 100 out of 10
Onderwerp: Re: A normal day out || darkstar || zo jun 19, 2016 6:27 pm
"Ich habe nu al medelijden met het arme schepsel die jou zijn mentor kannst noemen!" Dark lachte droog. "Mein gott , i`m awesome!" De kater lachte, maar stopte opeens. "Was is er mis met du meine freund ?" De kater grinnikte opnieuw. "Bist du bang?" Een gemene blik werd haar kant op geflitst. Met een bekje verontwaardigd open richtte ze haar amberen blik op de sneeuwwitte kater. Natuurlijk niet! Waarvoor zou ik bang moeten zijn?' sprak ze, waarna haar ogen weer naar het stille water getrokken werden.
Stormheart Moderator
Onderwerp: Re: A normal day out || darkstar || di jun 21, 2016 7:22 pm
Natuurlijk niet! Waarvoor zou ik bang moeten zijn?' sprak ze verontwaardigd. Stormheart grijnsde "Meine awesomeness, naturlich!" grapte hij terwijl hij de poes beukte met zijn gespierde schouders. Hij grinnikte vrolijk "Kesekesekesekese!" was had de kater toch een lol hier in...
Onderwerp: Re: A normal day out || darkstar || zo jul 10, 2016 12:28 pm
"Meine awesomeness, naturlich!" Haar jeugdvriend beukte tegen haar aan met zijn gespierde schouders. ze gaf een klein lachje, maar de kater naast haar vond het blijkbaar heel amusant. "Kesekesekesekese!" Dark richtte haar blik weer naar de zon, om tot de ontdekking te komen dat die er niet meer was. 'Misschien moeten we teruggaan naar het kamp, we zitten hier al superlang,'