Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 39 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 39 gasten
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Onderwerp: Who are you?(Sunstream) vr jul 01, 2016 8:28 pm
De katers dikke pels glansde prachtig in de warme zomerzon. Zijn vacht was dan ook aan het opdrogen, blijkbaar smolt sneeuw als het warmer werd. Hij stond midden in de grootte modder vlakte dat de clankatten Riverclan territory noemde. Hij had sweety maar niet mee genomen en was zelf vertrokken naar de lagere gronden. Hij had eigenlijk niet echt een reden om te vertrekken, hij kon gewoon niet langer in het zelfde gebied zijn. Plots rook hij iets wat afweek van de modder lucht, Riverclan!. Hij grijnsde toen hij een flits van een rode pels in zijn ooghoeken zag "Kom dan!" riep hij vriendelijk...
Sunstream Medicine Cat
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Leafstar, Feathermist, Dappleheart & Sweety Aantal berichten : 241 Registratiedatum : 14-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Who are you?(Sunstream) za jul 02, 2016 3:36 pm
Sunstream liep over de modder naar de andere kant van het Riverclan territorium. Daar waren kruiden die ze nodig had. Het water was nu weg en had alleen maar vieze modder achtergelaten. Sunstream hield niet zo van modder. Eigenlijk helemaal niet. Maar ja, dat hoorde er nou eenmaal bij. Eindelijk was ze bij een stuk aangekomen waar planten groeide. Ze snuffelde tussen de plantjes op zoek naar kruiden. 'Kom dan!' riep opeens iemand. Sunstream schoot overeind. De stem klonk vriendelijk maar je wist maar nooit. Voorzichtig liep Sunstream op het geluid af en rook de geur. Het was geen geur van een Clan dus het kan maar een ander iemand zijn. Een Rogue. Haar haren schoten overeind en een sis verliet haar bekje. Rogue's, daar had ze echt een hekel aan. Haar moeder werd vermoord door Rogue's. Toen zag ze de gestalte van de kat die geroepen had. Het was een kater met een gouden vacht. 'Wat doe jij op River territory?' siste ze.
Mathias
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Onderwerp: Re: Who are you?(Sunstream) ma jul 04, 2016 9:22 pm
Er verscheen een rode poes, die duidelijk niet echt vriendelijk gezind tegen hem was. 'Wat doe jij op River territory?' siste ze. De kater grijnsde speels "Lopen", de kater ging zitten. "Wat doe jij hier?" hij keek de poes betweterig aan, een brede grijns sierde zijn grote smoel. "Moet jij niet in het kamp zijn, oudste vervelen of wat jullie clankatten wel niet doen?" hij likte zijn poot voordat hij een onschuldigen blik op de vreemdeling legde "Ik ben matthias btw, ik kom uit het noorden je weet wel de bergen?" sprak hij met overdreven stem....
Sunstream Medicine Cat
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Leafstar, Feathermist, Dappleheart & Sweety Aantal berichten : 241 Registratiedatum : 14-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Who are you?(Sunstream) wo jul 06, 2016 2:32 pm
'Lopen,' zei de kater. Dat antwoord, dat maakte Sunstream nog bozer. Rogue's kan je echt nooit serieus nemen. 'Wat doe jij hier?' vroeg de kater. Sun kon een sis niet onderdrukken. Ik ga daar echt geen antwoord op geven, dacht de poes boos. 'Moet jij niet in het kamp zijn, oudste vervelen of wat jullie clankatten wel niet doen?' vroeg de kater. 'Ik zoek kruiden. Ik ben de Medicine Cat,' siste ze boos. 'Ik ben Matthias btw, ik kom uit het noorden je weet wel de bergen?' sprak de kater met een overdreven stem. 'Het boeit niet wie jij bent of waar je vandaan komt. Zolang je maar weg gaat,' gromde Sunstream. Ze zette dreigend een stap dichterbij.
Mathias
Onderwerp: Re: Who are you?(Sunstream) vr jul 15, 2016 1:27 pm
'Het boeit niet wie jij bent of waar je vandaan komt. Zolang je maar weg gaat,' siste ze. Matthias keek haar verbaasd aan, hoe bedoelde ze weg gaan?. Hij schudde zijn kop "Weg gaan?" hij deed een stapje naar voren en torende boven haar uit "Ik ben er pas net". Hij zwiepte vriendelijk met zijn staart "Dus een medicene cat, interresant, hoe heet je eigenlijk?" hij keek haar nieuwsgierig aan...
Sunstream Medicine Cat
Onderwerp: Re: Who are you?(Sunstream) vr jul 15, 2016 9:47 pm
'Weg gaan?' vroeg de kater. Hij deed een stap naar haar toe wat volgde op een volgende sis van Sunstream. 'Ik ben er pas net.' Een volgende grom ontsnapte uit Sun's keel. 'Ga weg!' gromde ze. 'Dus een Medicine Cat, interessant, hoe heet je eigenlijk?' vroeg de kater. Hoe durfde hij zo brutaal te zijn? Duidelijk een Rogue. Ze houden zich nooit aan de regels. 'Dat gaat jou niets aan! En nu wegwezen!' siste ze. Ze haalde met haar rechterpoot uit naar de kater, met haar nagels uit. Hij moest weg, weg van haar, weg van Riverclan territorium. Rogue's horen hier niet. Ze moeten blijven waar ze vandaan komen. Ze vond het al erg genoeg dat er Rogue's in de omgeving waren maar eentje op haar territorium? No way, never! En al helemaal niet deze brutale kater!