Algemene Onzin Topic 2.0
+29 Winterpaw
Leafstar
Whirlpool
Arcanewish
Littlewisp
Hawkflight
Runningwolf
Mazemind
Mettlepaw
Silentpaw
Wolfstar
Ivy
Wrenpaw
Shadefeather
Snowykit
Leopardwing
Mathias
Crowcry
Dawnblaze
Firefly
Fernpaw
Swanfeather
Waspgaze
Sweety
Smokestar
Darkstar
Hummingbird
Dappleheart
Differentsilence
33 plaatsers
Auteur Bericht Winterpaw
Real Name : IzzaOther Accounts : AyayayayayaAantal berichten : 364Registratiedatum : 14-06-16Leeftijd : 22Woonplaats : BredaCat Profile Gender : Male Age : 8 moons Status : ^J^ Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jul 06, 2016 12:50 pm Hi! Met mij gaat het goed :3 Met jou? En zjeeminee, wat een gezeik was dat gisteren...
Vind ik leuk Vind ik niet leuk
Differentsilence Medicine Cat
Real Name : SelenaOther Accounts : Een heleboel, maar voor nu alleen Differentsilence actiefAantal berichten : 167Registratiedatum : 17-04-16Leeftijd : 21Cat Profile Gender : Female Age : 30 Moons Status : I'm okay Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jul 06, 2016 12:54 pm Mooi, Met mij ook
Inderdaad heel gezeur was dat gister ja alleen maar om die namen..
Whirlpool Admin istrator & Deputy
Real Name : RenskeOther Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & IvyAantal berichten : 1529Registratiedatum : 19-04-16Leeftijd : 26Cat Profile Gender : Male Age : 28 moons Status : Happy as hell Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jul 06, 2016 12:55 pm Kon er ook echt niet van slapen. Ging iets van 1 uur eindelijk van de computer weg, maar was toen wel klaarwakker door dit drama.
Winterpaw
Real Name : IzzaOther Accounts : AyayayayayaAantal berichten : 364Registratiedatum : 14-06-16Leeftijd : 22Woonplaats : BredaCat Profile Gender : Male Age : 8 moons Status : ^J^ Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jul 06, 2016 12:58 pm Had ik ook, ik heb echt niet geslapen gewoon ^^''
Differentsilence Medicine Cat
Real Name : SelenaOther Accounts : Een heleboel, maar voor nu alleen Differentsilence actiefAantal berichten : 167Registratiedatum : 17-04-16Leeftijd : 21Cat Profile Gender : Female Age : 30 Moons Status : I'm okay Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jul 06, 2016 1:01 pm Ik heb ook al weinig geslapen, ben ook gebleven tot een urr of 1 ja.... beetje laat geworden ook vind ik...
Real Name : RenskeOther Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & IvyAantal berichten : 1529Registratiedatum : 19-04-16Leeftijd : 26Cat Profile Gender : Male Age : 28 moons Status : Happy as hell Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jul 06, 2016 1:01 pm Ja en jij moest ook nog naar school, gelukkig ben ik vrij haha. Nou ja, vanochtend wel goed nieuws gehad, mag op sollicitatiegesprek komen en duimen dat ik het baantje krijg dan.
Winterpaw
Real Name : IzzaOther Accounts : AyayayayayaAantal berichten : 364Registratiedatum : 14-06-16Leeftijd : 22Woonplaats : BredaCat Profile Gender : Male Age : 8 moons Status : ^J^ Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jul 06, 2016 1:02 pm Ze verwachtten ook echt dat wij meteen tot een oplossing kwamen, ja doei! Ik wil graag nog een dag nadenken voor ik iets doorvoer...
Real Name : RenskeOther Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & IvyAantal berichten : 1529Registratiedatum : 19-04-16Leeftijd : 26Cat Profile Gender : Male Age : 28 moons Status : Happy as hell Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jul 06, 2016 1:03 pm Ja is ook alleen maar logisch hoor, helemaal omdat ze er ook zo laat mee kwamen. Ik heb tot 1 uur echt pb's zitten te versturen..
Winterpaw
Real Name : IzzaOther Accounts : AyayayayayaAantal berichten : 364Registratiedatum : 14-06-16Leeftijd : 22Woonplaats : BredaCat Profile Gender : Male Age : 8 moons Status : ^J^ Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jul 06, 2016 1:06 pm Ik heb serieus gejankt toen jij het voor me opnam xD
Real Name : RenskeOther Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & IvyAantal berichten : 1529Registratiedatum : 19-04-16Leeftijd : 26Cat Profile Gender : Male Age : 28 moons Status : Happy as hell Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jul 06, 2016 1:12 pm Ja hoi, ze kwamen super aggresief een paar meiden van 13 aanvallen, dus ik vond dat ik even wat mkest doen.
Winterpaw
Real Name : IzzaOther Accounts : AyayayayayaAantal berichten : 364Registratiedatum : 14-06-16Leeftijd : 22Woonplaats : BredaCat Profile Gender : Male Age : 8 moons Status : ^J^ Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jul 06, 2016 1:18 pm Renske, echt mega bedankt <3
Real Name : RenskeOther Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & IvyAantal berichten : 1529Registratiedatum : 19-04-16Leeftijd : 26Cat Profile Gender : Male Age : 28 moons Status : Happy as hell Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jul 06, 2016 1:19 pm Geen probleem, kleine moeite (: Nou ik ga naar de paarden, zie jullie vanavond wel weer.
Mettlepaw
Real Name : GarnaalOther Accounts : Maze [TC] Grinn [R]Aantal berichten : 246Registratiedatum : 16-04-16Leeftijd : 21Woonplaats : In een zeer aantrekkelijke PRULLEMAND onder een bureauCat Profile Gender : Male Age : 9 moons old! Status : SEXY AND I KNOW IT Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jul 06, 2016 1:35 pm Ik merkte vanochtend alle shait pas op. Beter houden ze er gewoon over op.
Maar goed... sommige mensen...
However... ieMAND 'n topic met Mettle of Maze?
Grinn kan ook, maar dan zal je moeten wachten tot ik m'n voorsteltopic af heb!
Wolfstar Leader
Real Name : SannanasOther Accounts : Stormheart, MatthiasAantal berichten : 1887Registratiedatum : 07-04-16Leeftijd : 22Woonplaats : EuropaXDCat Profile Gender : Female Age : 32 moons || 8 lives || Status : if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jul 06, 2016 1:46 pm Da moment da je foto's kijt van sint bernard. En je er zooooooo graag een wilt....XD
Leafstar Mod erator & Leader
Real Name : Camilla :3Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, TwistedheartAantal berichten : 3221Registratiedatum : 31-03-16Leeftijd : 22Woonplaats : Ergens...Cat Profile Gender : Female Age : 27 Moons ~ 9 Lives Status : Learning Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jul 06, 2016 2:11 pm Haha xD
@Mettlekit Ik wil met Leaf en Maze! xD
En inderdaad, wat een gezeik..
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0
Algemene Onzin Topic 2.0