Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 8 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 8 gasten
Nou ik heb maar één paard gereden, de rest van de dag de hele dag opgeruimd. De potstallen moesten worden uitgemest en dat is echt niet grappig. En daarna nog bezig geweest met het erg en met de konijnen en de kippenhokken helemaal weer netjes opruimen en zoveel zooi weggegooid. We hebben gewoon 2 dikke containers vol met rommel, maar het is nu in elk geval weer een beetje netter. Alles moet worden opgeruimd want we gaan het hele erf verharden, dus het kan niet anders. (':
Dappleheart
Real Name : Camilla ^^ Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Sweety, Crookshanks, Dreamcatcher Aantal berichten : 461 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens xD
Cat Profile Gender: Female Age: 28 Moons Status: Broken in my heart...
Omg, ik heb je post gelezen xD Wat denken jullie ervan dat ik onhandig bij haar eigenschappen toevoeg? Dat lijkt me wel grappig, vooral nu. Dan maakt ze telkens van die fouten en dat is dan heel beschamend voor haar xD
Dat is echt niet leuk >,<
Dappleheart
Real Name : Camilla ^^ Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Sweety, Crookshanks, Dreamcatcher Aantal berichten : 461 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens xD
Cat Profile Gender: Female Age: 28 Moons Status: Broken in my heart...