Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 11 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 11 gasten
Tja xD je wilt alles tegelijk Misschien kan je beter beslissen welk account je echt actief wil en met die personage een verhaallijn ect verzinnen net als dat Dream of idk Leaf wie het ook word xD bi is of dat Sunstream een ongeluk krijgt bvb
Ik zeg maar wat maar tis een beter idee dat te gaan doen dan 30 accounts maken en allemaal dingen plannen wat toch niet gaat gebeuren omdat je te veel accounts heb of omdat je het toch liever voor een andere account wil xD
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Ja.. Maar ik had al een plan met Sunstream en Naughtyglance (weet je nog? xD) Dat wil ik wel graag door laten gaan. En Leaf blijft natuurlijk voor altijd <3 En Sweety ook <3 En met Dapple heb ik nu ook een goed verhaal xD Dus ja xD Alleen Feather, Dream eb Crookshanks nu. Al heb ik nu dat idee met Dream maar weet niet of dat doorgaat xD
Arcanewish Moderator
Real Name : Toto <3 Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather Aantal berichten : 717 Registratiedatum : 30-06-16
Cat Profile Gender: Female Age: ↠ζ 26 Moons Status: ↠ζ It's you. It's always been you
Ja, dat doe ik nu ook maar. Feather en Dream moeten maar ff wachten xD En Crook ook xD Bij Sun is het een beetje dubbel. Die moet wel actief zijn omdat ze Med. Cat is maar ze heeft nu ook geen echt verhaallijn. Maar ik kan haar wel actief houden omdat ze Med. Cat is ;3 En mijn andere karakters spreken wel voor zich denk ik xD
Arcanewish Moderator
Real Name : Toto <3 Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather Aantal berichten : 717 Registratiedatum : 30-06-16
Cat Profile Gender: Female Age: ↠ζ 26 Moons Status: ↠ζ It's you. It's always been you
Leafje is actief (duh xD) Die moet een Clan gaan leiden Sweety is actief (en dat blijft ze) Dapple is nu actief, ze heeft Whirl Sunny is ook actief want ze heeft katten om te verzorgen ;3 Feather, Dream en Crook hebben nu ff een stop
Arcanewish Moderator
Het word toch Dream denk ik. Ik vind Leaf niet zo fijn schrijven als ze lesbie moet zijn. Zo is ze helemaal niet xD Ik speel haar al te veel om te weten dat het niet bij Leaf past xD
Arcanewish Moderator