Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 6 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 6 gasten
Onderwerp: There is always someone... vr jul 01, 2016 4:18 pm
Het was al laat in de avond. Leafstar lag in haar nest, in haar Den. Allemaal gedachten spookte door haar hoofd. Haar vacht zat er dof uit, ze keek moe uit haar ogen. Ze was ook moe, maar ze kon niet slapen. Ze had geen honger terwijl ze al een tijd niet had gegeten. Ze kwam ook steeds minder vaak uit haar Den. Ze had dingen om over na te denken. Veel dingen.... Het was allemaal haar schuld. Crowcry had gelijk, Darkstar had gelijk, Wolfstar had gelijk, Dawnblaze had gelijk. Iedereen had gelijk. Ze was een slechte Leader. De slechtste van alle Leaders ooit. Ze stelde niets voor. Ze was zwak, bang, onzeker... Misschien was het maar beter als ze geen Leader meer zou zijn. Als ze er helemaal niet meer was... Een traan biggelde over haar wang. Het was allemaal haar schuld en er kon niets meer aan veranderd worden...
First post: Arcanewish <3 - Ze is nu al in haar depressie ;3
Arcanewish Moderator
Real Name : Toto <3 Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather Aantal berichten : 717 Registratiedatum : 30-06-16
Cat Profile Gender: Female Age: ↠ζ 26 Moons Status: ↠ζ It's you. It's always been you
Onderwerp: Re: There is always someone... vr jul 01, 2016 5:14 pm
Met vermoeide doffe ogen hief ze haar kopje van haar poten en keek de den rond. Je kon letterlijk geen hand voor ogen zien, maar ze voelde de aanwezigheid van andere katten rondom haar die diep in slaap waren. De rood gevlekte poes spreidde haar bek en gaapte en haar ogen knipperend om te wennen aan het donker. Nadat haar ogen langzaam aan het donker waren gewend rekte ze zich uit om haar stiiven spieren te versoepelen. Het was nog midden in de nacht maar de poes had geen sprankeltje slaap meer in haar lijf dus zou ze eventjes kort haar poten streken. Geluidloos om de andere niet wakker te maken sloop ze de den uit en snoof de warme avondlucht op. Haar licht blauwe ogen keken het kamp rond die doodstil was, -wat best logisch was- het had een rustgevende maar ook een wat spookachtige sfeer. Snel stapte Arcanewish veder weg van de den tot ze in het midden van het kamp was. Haar oren gespitst op elk geluidje die in de verte klonk, maar ze kon alleen het geroep van een uil horen in de verte horen. De gevlekte poes wou zich net opdraaien om weer haar warme nest op te zoeken tot ze ineens een snikkende geluid uit de den van Leafstar hoorde. Meteen draaide ze zich om en spitste haar oren naar het snikkende geluid. Met geluidloze stappen stapte de rustig naar de den van haar Leadster en stak haar kopje om de hoek. De calico poes was opgerold in haar nest en Arcane kon net nog een traan over haar wang zien rollen. "Leafstar? Gaat alles wel goed?"
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: There is always someone... vr jul 01, 2016 5:23 pm
Helemaal in haar gedachte verzonken hoorde en rook Leafstar niet dat dat er een andere kat in haar Den was. 'Leafstar? Gaat alles wel goed?' vroeg iemand. Leafstar keek geschrokken op en keek recht in de blauwe ogen van Arcanewish. Meteen richtte ze haar hoofd weer naar haar poten en veegde met een poot de tranen van haar wangen. Dit mocht niemand zien. Dat zou haar alleen nog maar zwakker maken. Dan zou ze een nog slechtere Leader zijn. Maar het was al te laat, Arcanewish had het gezien. Ze richtte haar blik weer naar de gevlekte poes voor haar. Ze knikte. 'H-het g-aat g-g-goe-d,' mauwde ze. Shit, haar stem trilde zo door het snikken, ze zou meteen door hebben dat het helemaal niet goed ging. Bang voor de reactie van Arcane wachtte ze af.
Arcanewish Moderator
Real Name : Toto <3 Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather Aantal berichten : 717 Registratiedatum : 30-06-16
Cat Profile Gender: Female Age: ↠ζ 26 Moons Status: ↠ζ It's you. It's always been you
Onderwerp: Re: There is always someone... vr jul 01, 2016 5:32 pm
Nadat ze haar kopje naar binnen had gestoken en vroeg als het wel ging zag ze dat Leafstar haar tranen snel wegveegde en naar haar poten keek. 'H-het g-aat g-g-goe-d,' Haar snikkende stem trilde zo erg dat ze moeite moest om het te horen. Arcane stapte voorzichtig naar binnen en keek de Leader met een zachtte en meelevend blik aan. "Nee het gaat niet goed" De stem van de poes was kalm en rustgevend alsof ze tegen een kittens sprak die overstuur was. Haar oranje oren gleden meelevend in haar nek, "Vertel me wat er aan de hand is" Vervolgde ze en ging vlakbij de calico poes zitten.
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: There is always someone... vr jul 01, 2016 5:42 pm
Ze zag hoe Arcane naar binnen kwam. Leafstar keek onzeker naar de poes. Wat wilde ze? Haar laten horen dat ze geen goede Leader was? Dat wist ze al... 'Nee het gaat niet goed,' zei de poes. Haar stem was zacht en best rustgevend, merkte Leafstar verbaasd. 'Vertel me wat er aan de hand is,' vervolgde Arcanewish. De poes ging vlakbij haar liggen. Leaf keek haar onzeker aan. Misschien was dit een afleiding. Dadelijk zou ze gaan zeggen hoe slechte Leader ze wel niet was... Maar ze leek wel te vertrouwen, bedacht Leaf. Misschien was dit niet iemand die zou gaan zeggen dat ze geen Leader was. Maar iedereen zegt dat... 'Eh-m... N-nou dat w-eet ie-dereen to-ch?' vroeg Leafstar onzeker. Iedereen wist wel wat er aan de hand was: ze had het verpest...
Arcanewish Moderator
Onderwerp: Re: There is always someone... vr jul 01, 2016 5:53 pm
Ze zag hoe Leafstar haar onzeker aankeek, alsof ze de vijand was en al de informatie uit haar zou slaan als ze niet gauw zou vertellen wat ze allemaal wist. Ze wou haar helpen, laten ze zien dat ze niet de vijand was maar de poes kon niets bedenken dan alleen afwachten. Eh-m... N-nou dat w-eet ie-dereen to-ch?' Arcane hield haar kopje scheef en sloeg haar rossige staart om haar poten heen, "Wat weet iedereen?" Mauwde ze, de gevlekte poes keek weer naar Leafstar ze wou haar graag helpen maar het enige wat ze nu kon doen was alleen maar praten..
Onderwerp: Re: There is always someone... vr jul 01, 2016 5:59 pm
'Wat weet iedereen?' mauwde Arcanewish. Leaf werd nu nog onzekerder. Wat wilde ze? Dat ik zelf toegeef dat ik een slechte Leader ben? Oké dan... 'D-dat ik een sl-echte Lea-Leader ben,' sprak ze. Ze keek Arcane recht in haar ogen aan. Ze wilde het, ze kon het krijgen... Ze had het toegegeven. Natuurlijk zou het leuker zijn voor iedereen als ze het bijvoorbeeld bij een Big Gathering zou doen, maar Arcane kwam er zelf om vragen... Leafstar zuchtte. Ze wist dat ze niet de beste Leader zou worden van allemaal. Maar dit had ze ook niet verwacht. Het is allemaal verkeerd gelopen. Oh, Willowstar, waarom heb je mij gekozen? Vroeg Leafstar voor de duizendste keer in zichzelf...
Arcanewish Moderator
Onderwerp: Re: There is always someone... vr jul 01, 2016 6:06 pm
'D-dat ik een sl-echte Lea-Leader ben,' Arcane keek geschrokken op toen de woorden van Leafstar haar oren bereikte. "Wat!?" Mauwde ze dan ook geschrokken en keek de calico poes aan, "Wie zegt dat? Leafstar, wat die katten ook zeggen je bent geen slechte Leader! Je bent zachtaardig, respectvol en je luistert naar katten om je heen, er is geen betere Leader!" Mauwde ze en keek de poes doordringend aan, ze moest haar woorden in haar oren gaan knopen.
Onderwerp: Re: There is always someone... vr jul 01, 2016 6:15 pm
Arcanewish was duidelijk geschrokken door haar antwoord. 'Wat!?' mauwde ze geschrokken. Leafstar schrok ook van de reactie van de poes en deinsde wat achteruit. Dit had ze niet verwacht. 'Wie zegt dat? Leafstar, wat die katten ook zeggen je bent geen slechte Leader! Je bent zachtaardig, respectvol en luisterd naar katten om je heen, er is geen betere Leader!' mauwde Arcanewish. Leafstar keek haar geschrokken door haar antwoord aan. 'I-I...' begon ze. Ze schudde haar hoofd. Als Arcane echt zo was, dan was het niet waar. 'N-nee... D-Dat ben ik niet. I.. Ik luister niet naar andere katten! Waar is Crowcry dan!' zei ze. Crowcry.. Hij had de Clan verlaten, omdat zij niet naar hem geluisterd had! Ze schudde haar hoofd en keek naar haar poten. Dit was niet meer goed te praten. Het komt nooit meer goed..
Arcanewish Moderator
Onderwerp: Re: There is always someone... vr jul 01, 2016 6:30 pm
Na haar reactie leek Leafstar onzekerder te worden waardoor de gevlekte poes schuldig haar kop liet zakken, 'I-I...' begon de Thunderclan Leadster, 'N-nee... D-Dat ben ik niet. I.. Ik luister niet naar andere katten! Waar is Crowcry dan!' Arcane zuchtte en keek Leafstar aan met weer dezelfde zachte ogen. "Crowcry is onderandere weg omdat hij de dood van zijn zus Ravenwing geen rustplek kan geven waardoor hij zijn schuldgevoel, boosheid en verdriet op andere katten africht. En nu helemaal dat Stormgeart hier gevangen zit borreld alles omhoog. Misschien is het dus ook handiger voor Crowcry zelf om afstand te doen van de clan om eens vrede te vinden" Haar stem was rustig en meelevend, natuurlijk was het verlies van Ravenwing een grote klap geweest voor de clan en nu dat Crowcry ook weg is valt alles niet mee, maar dat betekende niet dat dit al het einde was. Nee ze moesten hun poten stijf houden in wat voorn situatie. "Het is dus niet jou schuld Leafstar"
Onderwerp: Re: There is always someone... vr jul 01, 2016 6:40 pm
'Crowcry is onderandere weg omdat hij de dood van zijn zus Ravenwing geen rustplek kan geven waardoor hij zijn schuldgevoel, boosheid en verdriet op andere katten africht. En nu helemaal omdat Stormheart hier gevangen zit borreld alles omhoog. Misschien is het dus ook handiger voor Crowcry zelf om afstand te doen van de clan om eens vrede te vinden,' sprak Arcane. Haar woorden verbaasde Leafstar. Zo had ze het nog niet gezien... Maar alsnog was hij weg... 'Het is dus niet jou schuld Leafstar,' zei de poes. Maar Leaf schudde alweer haar hoofd. 'Maar het was nooit gebeurd als ik Stormheart niet het kamp in gebracht had! Ik had moeten weten dat hij slecht was! Maar ik was weer degene die zijn stomme leugens geloofde!' zei ze met afschuw, voor haarzelf. Het was dus toch nog haar schuld..
Arcanewish Moderator
Onderwerp: Re: There is always someone... vr jul 01, 2016 6:50 pm
'Maar het was nooit gebeurd als ik Stormheart niet het kamp in gebracht had! Ik had moeten weten dat hij slecht was! Maar ik was weer degene die zijn stomme leugens geloofde!' De rood gevlekte poes schudde haar kop en zuchtte kort, "Leafstar, wil je eens goed naar me luisteren?" Mauwde ze zachtjes en legde haar rode staart op de schouder van de Leadster terwijl haar hemelsblauwe ogen die van haar zochten. "Het was een goeie keuze om Stormheart hier heen te brengen. Hij had de regels gebroken en het was de goeie keuze hem te straffen om hier gevangen te houden. Wat als hij de grens was overgestoken om te spioneren? Kijken waren onze kamp was en onze zwakken plekken te vinden? Wat als hij hier ongestraft en onopgemerkt mee weg was gekomen?" Ze liet een korte stilte vallen zodat Leaf haar woorden goed kon opnemen, "Misschie waren we nu wel in een oorlog met Shadowclan omdat ze onze zwaktes en verschuil plaatsen weten. Nu hbe jij dit verkomen Leaf, jij alleen jij, een goeie Leader probeerd oorlog te stoppen niet aan te sporen. En misschien ziet Crowcry niet dat dit de beste beslissing was omdat hij maar ook jij alleen de negatieve punten bekijken" Mauwde de poes op een klame toon, "Kijk naar de positieve kanten, dat zal je veder helpen"
Onderwerp: Re: There is always someone... vr jul 01, 2016 8:08 pm
'Leafstar, wil je eens goed naar me luisteren?' mauwde Arcanewish. Leafstar keek de poes hoopvol aan. 'Het was een goeie keuze om Stormheart hier heen te brengen. Hij had de regels gebroken en het was de goeie keuze hem te straffen om hier gevangen te houden. Wat als hij de grens was overgestoken om te spioneren? Kijken waren onze kamp was en onze zwakke plekken te vinden? Wat als hij hier ongestraft en onopgemerkt mee weg was gekomen?' De rood gevlekte poes liet een korte stilte vallen. 'Misschien waren we nu wel in een oorlog met Shadowclan omdat ze onze zwaktes en verschuil plaatsen weten. Nu heb jij dit verkomen Leaf, jij alleen jij, een goeie Leader probeerd oorlog te stoppen niet aan te sporten. En misschien ziet Crowcry niet dat dit de beste beslissing was omdat hij maar ook jij alleen de negatieve punten bekijken. Kijk naar de positieve kanten, dat zal je verder helpen,' mauwde de poes op kalme toon. Leaf knikte, van positieve kanten kijken, dat moest ze inderdaad maar eens gaan doen... Maar ze zag al iets anders, iets minder goeds. 'Maar Stormheart gevangen nemen was niet goed! Crowcry zei dat hij goed bevriend is met Darkstar en dat er nu al helemaal problemen komen omdat Darkstar boos zou worden. Nu komt er oorlog! En als ik hem vrijlaat dan komt ze er zeker achter en dan komt er zoiezo oorlog! Maar, maar ik kan hem toch ook niet voor eeuwig hier houden?' sprak Leaf wanhopig.
Arcanewish Moderator
Onderwerp: Re: There is always someone... vr jul 01, 2016 8:29 pm
'Maar Stormheart gevangen nemen was niet goed! Crowcry zei dat hij goed bevriend is met Darkstar en dat er nu al helemaal problemen komen omdat Darkstar boos zou worden. Nu komt er oorlog! En als ik hem vrijlaat dan komt ze er zeker achter en dan komt er zoiezo oorlog! Maar, maar ik kan hem toch ook niet voor eeuwig hier houden?' De poes moest moeite doen om niet te zuchten, ze wou haar zo graag helpen, laten zien dat er ook positieve kanten waren maar de andere wou het maar niet inzien. "Darkstar weet allang dat Stormheart ergens gevangen zit, dat moet wel, hij is al dagen lang niet meer opgedagen dus natuurlijk is Darkstar op de hoogte. Maar als een echte Leader moet ze snappen dat elke kat wie dat dan ook mag zijn aan de Warrior code moet houden, en wat Storm allemaal heeft gedaan is tegen de code in. Zou Darkstar niet een beetje zelfrespect hebben en inzien dat Storm het verdiend om gestraft te worden? Tenslotte als ze uit is op oorlog zullen we klaar staan, Thunderclan word niet zomaar verslagen door een regelbreker! We gaan vechten als het moet en met jou aan onze zijden Leaf"
Onderwerp: Re: There is always someone... vr jul 01, 2016 8:43 pm
'Darkstar weet allang dat Stormheart ergens gevangen zit, dat moet wel, hij is al dagen lang niet meer opgedagen dus natuurlijk is Darkstar op de hoogte. Maar als een echte Leader moet ze snappen dat elke kat wie dat dan ook mag zijn aan de Warrior code moet houden, en wat Storm allemaal heeft gedaan is tegen de code in. Zou Darkstar niet een beetje zelfrespect hebben en inzien dat Storm het verdiend om gestraft te worden? Tenslotte als ze uit is op oorlog zullen we klaar staan, Thunderclan word niet zomaar verslagen door een regelbreker! We gaan vechten als het moet en met jou aan onze zijden Leaf,' zei Arcanewish. Leaf knikte, dat was wel waar. Maar het vechten... 'Ik weet niet of de Clan met mij wilt vechten...' zei ze zacht. Het was waar. Ze had niet veel respect gekregen nadat Crowcry weg was gegaan. Daarvoor ook al niet, maar toen Crowcry weg ging...