Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts

Wie is er online?
Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 5 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 95. Dit aantal is bereikt op do nov 07, 2024 10:00 pm.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

Summer Evening [Hawkflight]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Differentsilence
Medicine Cat
Differentsilence

Real Name : Selena
Other Accounts : Een heleboel, maar voor nu alleen Differentsilence actief
Aantal berichten : 167
Registratiedatum : 17-04-16
Leeftijd : 21

Cat Profile
Status: I'm okay

Summer Evening [Hawkflight] Empty
BerichtOnderwerp: Summer Evening [Hawkflight]   Summer Evening [Hawkflight] Icon_minitimevr jul 01, 2016 7:55 am

Het was al later op de dag toen Different voor de Medicine Cat Den lag. Het zou ook niet lang duren voordat het donker zou beginnen te komen. Ze keek door het kamp terwijl ze haar muis opat.
Different was de hele dag in de weer geweest, kruiden zoeken en alles op orde maken en natuurlijk zorgen voor de katten van haar Clan.
Haar twee verschillende kleuren ogen keken rustig het kamp door, terwijl ze nog genoot van haar laatste hap van haar muis.

[First Post Hawkflight]
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkflight

Hawkflight

Aantal berichten : 192
Registratiedatum : 25-05-16

Cat Profile
Status: F**k off you bastard!

BerichtOnderwerp: Re: Summer Evening [Hawkflight]   Summer Evening [Hawkflight] Icon_minitimevr jul 01, 2016 9:44 pm

Lui lag hij op zijn zij, luisterend naar de vervelende geluiden van katten die samen aan het eten waren. Even opende de kater zijn ambere ogen en keek om hem heen maar sloot ze bijna meteen weer, hij wou niet langer kijken naar die lelijke bastardo's. Plots hoorde hij iets zoemen naast zijn hoofd en voelde hij pootjes over zijn oren lopen wat gevolgd werd door een erge prik in zijn oor. De kater sprong krijsend van angst op en rende naar de ander kant van het kamp waar hij angstig achter een struikje ging zitten. Na een tijdje van huilen van angst besloot de kater naar de medicene cat te gaan om zij wond te laten na kijken en vond haar uit eindelijk zitten en genietend van haar muis "Differentsilence...ik heb iets waar je echt naar moet kijken ...damn it!" gromde hij...

de oh zo dappere hawkXD
Differentsilence
Medicine Cat
Differentsilence

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Summer Evening [Hawkflight]   Summer Evening [Hawkflight] Icon_minitimedi jul 12, 2016 10:13 am

"Differentsilence...ik heb iets waar je echt naar moet kijken ...damn it! Hoorde ze een kater grommen.
Different at haar laaste hap muis op en keek op. Al snel zag ze de Warrior Hawkflight staan. Different gaf een klein knikje ter begroeting en stond op.
"Hallo Hawkflight," andwoorde ze. "Waar moet ik naar kijken?" Vroeg ze.
Hawkflight

Hawkflight

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Summer Evening [Hawkflight]   Summer Evening [Hawkflight] Icon_minitimedo jul 14, 2016 11:57 pm

"Hallo Hawkflight," hij rolde even met zijn ogen "Waar moet ik naar kijken?" . Hij gromde kort "Ik ben gestoken door een monster!" gilde hij bijna "Ga ik dood?" trillent keek hij om zich heen "Er zit echt een gigantische bult!". Hij draaide zijn hoofd en liet de "wond" zien..
Differentsilence
Medicine Cat
Differentsilence

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Summer Evening [Hawkflight]   Summer Evening [Hawkflight] Icon_minitimezo jul 24, 2016 7:05 pm

"Ik ben gestoken door een monster!" Schreeuwde de kater zowat. "Ga ik dood?" Vroeg de hij trillend. "Er zit echt een gigantische bult!" Zei Hawkflight.
De Warrior draaide zijn hoofd zodat Different kon kijken. Er zat inderdaad wel een bult.
"Hier zul je niet aan dood gaan Hawkflight," sprak ze rustig. "Wacht hier maar even," zei ze en draaide zich om, om haar den in te lopen.

Al snel kwam ze weer terug met voorzichtig een Paardenbloem tussen haar tanden waarna ze naar Hawkflight toeliep.
"Dit is een Paardebloem," zei ze.
Different was anders zo stil al had ze daar vaak geen last van als ze bezig was het haar taak als Medicine Cat.
"Dit helpt het te genezen en te kalmeren," legde ze uit.
Hawkflight

Hawkflight

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Summer Evening [Hawkflight]   Summer Evening [Hawkflight] Icon_minitimedo jan 19, 2017 9:11 pm

Niet echt geïnteresseerd luisterde hij naar haar uitleg, nog altijd toen zijn blik op de paardenbloem viel "en wa moet ik daar dan mee?" Grauwde hij lichtelijk geïrriteerd
Differentsilence
Medicine Cat
Differentsilence

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Summer Evening [Hawkflight]   Summer Evening [Hawkflight] Icon_minitimevr jan 20, 2017 8:00 am

"En wa moet ik daar dan mee?" Sprak de kater iets wat geïrriteerd. De zwart-witte kattin wiebelde even ongemakkelijk met haar oortjes. Ze kon niet erg goed tegen de irritatie die in zijn stem te horen was. Toch boog ze haar kopje naar beneden, om de paardenbloem die nog steeds in haar bekje zat, voor zich neer te leggen. Om vervolgens weer te kunnen spreken. "Het sap uit de stengel dien je op de wond te smeren," sprak ze verder. "Dat zorgt er dus voor de wond te kalmeren en genezen," legde ze nogmaals uit.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Summer Evening [Hawkflight]   Summer Evening [Hawkflight] Icon_minitime

Summer Evening [Hawkflight]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hawkflight
» Evening [Open]
» Summer love
» Sweet summer sun (Robinkit)
» The boom of summer time [HST]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum