Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 A normal day out || darkstar ||

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Stormheart
Moderator
Stormheart


Aantal berichten : 746
Registratiedatum : 09-04-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 3 jaar
Status: Mein gott i`m awesome!

A normal day out || darkstar || Empty
BerichtOnderwerp: A normal day out || darkstar ||   A normal day out || darkstar || Icon_minitimema apr 11, 2016 9:02 pm

De kater wist dat het niet verstandig was om het kamp uit te gaan , maar hij moest wel . Zoiezo wie ging deze perfecte krijger stoppen ?. Het was stil in het drasland , niet dat dat ongewoon was . Het voelde anders , bijna vreemd . Het was nieuw blad maar het woud was nog niks verandert . Als het aan hem lag zou hij zeggen dat het bladkaal zou zijn . Hij trippelde rustig verder , hij wist waar hij heen ging . En al zei zijn gedachten dat hij moest stoppen hij moest verder . Zijn ogen vlogen over de omgeving , niks te zien . Hoelang hij ook liep.er was geen teken van prooi , behalve een paar vissen . Maar iedere shadowclan warrior wist dat het dodelijk zou af kunnen lopen als je ereen probeerde te vangen . Zelf de geweldege krijger die hij was kon het niet . Hij zuchte en spande zich hard in het gras van het water te onderscheiden . Plots ving hij een geur op , hij snoof nog eens vooradat hij besefte dat het de geur van een kikker was . Langzaam volgde hij de geur , tot zijn ogen nog net het groene beestje zagen zitten . Snel dook hij in een , spande al zijn spieren . Hij sprong , maar de kikker had hem gezien en ontsnapte . Met een harde klap viel stormheart op de grond . Alweer mis , hij was nooit een geweldige jager geweest . Hij was al trots dat hij het beestje zag . Gelukkig was hij een geweldige vechter !. Hij was gewoon geweldig . Het duurde even voordat de kater een dtoog plekje gevonden had en rustig ging liggen " wauw , ik ben gewoon te geweldig !" Siste hij " die losers kijken maar beter uit , voor ze met mij.in de problemen komen " hij zuchte " ach ik ben super ..." langzaam vielen zijn ogen dicht . Hij sperde zijn ogen wijd open toen hij achter zich iets hoorde kraken " ey jij daar wie denk je wel nie dat je bent , daag je nou echt de geweldige mij uit ?!" Schreeuwde hij de duisternis in .
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkstar
Administrator & Leader
Darkstar


Real Name : Izza
Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil
Aantal berichten : 1675
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : In Isis' maag

Cat Profile
Gender: Female
Age: || 38 moons ||
Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||

A normal day out || darkstar || Empty
BerichtOnderwerp: Re: A normal day out || darkstar ||   A normal day out || darkstar || Icon_minitimedi apr 12, 2016 8:23 pm

Terwijl haar slanke poten zorgvuldig de natte stukken vermeden en haar beste vriend slash crush volgden, keek de poes met haar kalme blik over het stille drasland om te kijken of er nog prooi was. Gek genoeg waren er vandaag geen patrouilles. Als ik terug ben moet ik er maar eens een paar katten er op uit sturen... Niet dat ze wilde dat haar Clanleden veilig waren, het was eerder om ervoor te zorgen dat de grenzen goed beveiligd bleven. ShadowClan stond erom bekend goed getraind te zijn, dus alleen mousebrains -zoals die verachtelijke RiverClan Leadster- zouden haar Clan aanvallen. Ongelofelijk dat ze ooit vrienden met die RiverClanster was. Terwijl ze zo in gedachten verzonken was hoorde ze opeens de raspende stem van Stormheart schreeuwen. "Hey jij daar, wie denk je wel niet dat je bent, daag je nou echt de geweldige mij uit?!" Ze kon het niet helpen, ze barstte in luid gelach uit. ''Ook hallo, Storm!'' lachte ze terwijl ze ging liggen. Toen ze klaar was met lachen keek ze de kater aan. ''Wat doe je hier eigenlijk? Hoor je niet in het kamp te zijn?'' Ze rolde snel op haar rug, met haar poten in de lucht. Op de een of andere manier wist Storm haar zelfs in haar donkerste momenten aan het lachen te maken. De poes had een brede grijns op haar gezicht, terwijl ze wachtte op antwoord van de albino.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormheart
Moderator
Stormheart


Aantal berichten : 746
Registratiedatum : 09-04-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 3 jaar
Status: Mein gott i`m awesome!

A normal day out || darkstar || Empty
BerichtOnderwerp: Re: A normal day out || darkstar ||   A normal day out || darkstar || Icon_minitimedi apr 12, 2016 10:42 pm

Er klonk gelach , instinctief begon hij me te lachen wetende wie het was  " Ook hallo Storm !"  De zwarte poes verscheen uit de schaduwen " Wat doe je hier eigenlijk? Hoor je niet in het kamp te zijn ?" Plots rolde de poes zich op haar rug , en een brede grijns verscheen op haar gezicht . De kater glimlachte , geen vriendelijke glimlach eerder een uitdagende of zelfs een scherpe glimlach . Automatisch  ging hij naast haar liggen . Het gras was vochtig maar het had iets warms " ik kon het niet uitstaan daar , die rust en kalmte !" Hij draaide zich naar haar toe " bovendien ik ben geweldig ik doe wat ik wil !" . Op de een of andere manier voelde hij zich weer een kitten , hij en dark samen rond dartelent in het kamp . " ik mag dan wel slechtziend zijn maar niet blind , ik kan heus wel zien waar het water is " lachte hij . Hij keek de iets minder geweldige poes aan " bovendien ben ik te geweldig om te verdrinken !"
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkstar
Administrator & Leader
Darkstar


Real Name : Izza
Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil
Aantal berichten : 1675
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : In Isis' maag

Cat Profile
Gender: Female
Age: || 38 moons ||
Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||

A normal day out || darkstar || Empty
BerichtOnderwerp: Re: A normal day out || darkstar ||   A normal day out || darkstar || Icon_minitimewo apr 13, 2016 6:42 pm

De kater lachte een scherpe glimlach, terwijl hij naast haar ging liggen. Eeeek! Hij is veel te dichtbij! Ze negeerde haar gedachten, en luisterde naar de witte kater. "Ik kon het niet uitstaan daar, die rust en kalmte!" Hij draaide zich naar haar. "Bovendien, ik ben geweldig! Ik doe wat ik wil!" Ze gaf hem een van haar zeldzame lachjes, die eigenlijk alleen voor hem bestemd waren. "Ik mag dan wel slechtziend zijn maar niet blind, ik kan heus wel zien waar het water is!" lachte de kater. Hij keek haar aan, de poes keek terug. Ze voelde haar bloed sneller stromen. "Bovendien ben ik te geweldig om te verdrinken!" Ze lachte en verbrak het oogcontact. "Ja, zoals die laatste keer, toen in je uit het drasland moest vissen!" Ze stond op. "Ookal waren we toen apprentices, als ik er niet bij was geweest was je er nu niet." De poes lachte weer, terwijl haar blik afdwaalde naar de horizon, waar de zon net onderging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormheart
Moderator
Stormheart


Aantal berichten : 746
Registratiedatum : 09-04-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 3 jaar
Status: Mein gott i`m awesome!

A normal day out || darkstar || Empty
BerichtOnderwerp: Re: A normal day out || darkstar ||   A normal day out || darkstar || Icon_minitimeza apr 16, 2016 5:49 pm

Darkstar lachte weer , hij wist niet waarom maar iedere keer dat de poes lachte maakte het hem vrolijker dan ook . " ja net als die en keer , toen ik je uit het drasland moest vissen ". Stormheart lachte , hij herrinerde het zich nog maar al te goed , bijde hadde gezworen er nooit meer over te spreken . De zwarte poes stond op haar vacht glanzend in het zwakke licht van de zonsondergang"ookal waren we toen apprentices, zonder mij was je er nu niet !". Stormheart stond nu ook op en ging naast haar zitten . Hij keek haar een tijdje aan voor hij verder sprak "daarom ben je ook bijna net zo geweldig als mij !" .Plots vormde er zich wat grimmigs in hem op, als de zon die uit het niets word opgeslokt door onweers wolken als een storm die naderde . Hij ademde even diep in " Dark , wat ben je van plan te doen tegen de riverclan ?. Ik mag dan wel geweldig zijn maar de rest van de clan niet ." hij keek.zijn beste vriendin strak aan " Er is storm opkomst dark , storm "...
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkstar
Administrator & Leader
Darkstar


Real Name : Izza
Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil
Aantal berichten : 1675
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : In Isis' maag

Cat Profile
Gender: Female
Age: || 38 moons ||
Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||

A normal day out || darkstar || Empty
BerichtOnderwerp: Re: A normal day out || darkstar ||   A normal day out || darkstar || Icon_minitimezo apr 17, 2016 9:13 pm

Storm ging naast haar zitten. Waarom moest hij altijd zo dicht in de buurt zijn? Niet dat ze het erg vond, natuurlijk, maar het was zo ongemakkelijk... "Daarom ben je ook bijna net zo geweldig als mij!" Ze glimlachte terwijl ze naar haar poten keek. De witte kater naast haar verstijfde. Hij ademde diep in, Dark wendde haar blik naar hem. "Dark, wat ben je van plan te doen tegen de riverclan? Ik mag dan wel geweldig zijn maar de rest van de clan niet." Hij keek haar strak aan. "Er is storm opkomst Dark, storm..." Ze keek hem met een verwarde, gepijnigde blik aan, maar na een tijdje wendde ze haar blik van hem af en zuchtte ze. ''Om eerlijk te zijn, ik heb geen idee.'' Dit was natuurlijk storend voor haar. Ze had altijd een idee. Ze had altijd een plan, een strategie. Ze was één van de beste strategen van het woud, en daarbuiten kon ze ook nog wel wat waarmaken. Niets weten, geen plan hebben? Onmogelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormheart
Moderator
Stormheart


Aantal berichten : 746
Registratiedatum : 09-04-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 3 jaar
Status: Mein gott i`m awesome!

A normal day out || darkstar || Empty
BerichtOnderwerp: Re: A normal day out || darkstar ||   A normal day out || darkstar || Icon_minitimezo apr 17, 2016 9:28 pm

Dark wende haar blik weg van de witte kater , een gepijndigde blik verscheen in haar ogen "Om eerlijk te zijn heb ik geen idee". De kater knikte kort , hij wist dat dit pijnlijk was voor de poes . Plots schoot hem iets te binnen een idee dat hij een maanlang voor zich bad gehouden "Dark, weet je nog ?, de aanval van thunderclan?. " hij zuchte voor hij verder sprak "waar ik gewond ben geraakt?" de pijn kwam weer in hem op , de eerste keer dat hij verslagen was,ooit . " We hebben nog geen wraak genomen , en aangezien windclam er riverclan nog neutraal zijn ..." zijn blik was nu op de zwarte poes gericht ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkstar
Administrator & Leader
Darkstar


Real Name : Izza
Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil
Aantal berichten : 1675
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : In Isis' maag

Cat Profile
Gender: Female
Age: || 38 moons ||
Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||

A normal day out || darkstar || Empty
BerichtOnderwerp: Re: A normal day out || darkstar ||   A normal day out || darkstar || Icon_minitimeza apr 23, 2016 8:32 pm

Ze zag aan zijn ogen dat hem iets te binnen schoot. "Dark, weet je nog ?, de aanval van thunderclan?. " Storm zuchtte. "waar ik gewond ben geraakt?" De poes knikte. Natuurlijk wist ze dat nog. Het was haar eerste verloren gevecht. " We hebben nog geen wraak genomen , en aangezien windclam er riverclan nog neutraal zijn ..." Hij keek haar scherp aan. Dark begreep meteen waar hij op doelde. ''Ik zal kijken wat ik kan doen. Ik weet alleen niet of Wolf mee wilt werken, want...'' Ze brak het af. Storm zocht zelf maar uit waar ze op doelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormheart
Moderator
Stormheart


Aantal berichten : 746
Registratiedatum : 09-04-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 3 jaar
Status: Mein gott i`m awesome!

A normal day out || darkstar || Empty
BerichtOnderwerp: Re: A normal day out || darkstar ||   A normal day out || darkstar || Icon_minitimeza apr 23, 2016 8:47 pm

Darks ogen verduisterde bij die laatste woorden . De krijger verstijfde en er viel een kille stilte die alleen werd verbroken door het kwaken van een kikker . Hij zuchtte niet wetende wat hij moest zeggen . Hij wist dat de twee ooit close waren , hij wist van de ruzie hij wist alles van dark maar niet wat hij moest zeggen. Hij keek wat in het rond maar zag niks anders dan wazig moerasgebied.hij knikte alleen maar . Nog nooit had de kater zich zo unawesome gevoeld. "Dark, wolfstar mag dan wel niet aan omze kant willen staan , maar ook nie aan die van leafstar "opperde hij op in de hoop haar wat op te vrolijken"en smokestar kiest misschien onze kant!"...hij zuchtte weer maar keek zijn leader en beste vriendin hoopvol aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkstar
Administrator & Leader
Darkstar


Real Name : Izza
Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil
Aantal berichten : 1675
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : In Isis' maag

Cat Profile
Gender: Female
Age: || 38 moons ||
Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||

A normal day out || darkstar || Empty
BerichtOnderwerp: Re: A normal day out || darkstar ||   A normal day out || darkstar || Icon_minitimeza apr 23, 2016 8:53 pm

Er viel een awkward stilte. Niemand sprak, niemand wist wat die moest zeggen. Behalve een kikker, die er vrolijk op los kwaakte. "Dark, wolfstar mag dan wel niet aan omze kant willen staan , maar ook nie aan die van leafstar " Ze wendde haar blik naar hem. ''Liever aan die van die kittypet dan aan die van mij, geloof me.'' De kater probeerde haar op te vrolijken. Iets wat hij altijd al gedaan had. Al die keren dat ze getwijfeld had aan zichzelf, al die keren dat ze niet meer wilde. Het was nog nooit mislukt om haar op te vrolijken. Dit zou de eerste keer zijn. "en smokestar kiest misschien onze kant!" Storm zuchtte. ''Nja, Smoke misschien wel.'' Er viel weer een stilte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormheart
Moderator
Stormheart


Aantal berichten : 746
Registratiedatum : 09-04-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 3 jaar
Status: Mein gott i`m awesome!

A normal day out || darkstar || Empty
BerichtOnderwerp: Re: A normal day out || darkstar ||   A normal day out || darkstar || Icon_minitimema apr 25, 2016 12:17 am

Er viel weer een stile, storm keek geïrriteerd heen en weer . Het leek wel uren stil te zijn . Storm schraapte zijn keel Anders kunnen we altijd nog die vieze rogues erbij halen?"Zijn blik viel over een litteken op zijn schouders. Hij had die opgelopen in een gevecht met een donker blauw grijze kater . Nattuurlijk had hij gewonnen maar niwt zonder schrammen . Hoe hete de kater ook alweer hij wist alleen nog dat een klein bruine kater het had gezegd . Hij lachte"ik de awesome mij en jij de ... mindere awesome leader en leopardgaze de deputy of amezingness kunnen dit makkelijk winnen . En zij zijn losers als onze kant niet kiezen !".hij keek de poes hoopvol aan ..
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkstar
Administrator & Leader
Darkstar


Real Name : Izza
Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil
Aantal berichten : 1675
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : In Isis' maag

Cat Profile
Gender: Female
Age: || 38 moons ||
Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||

A normal day out || darkstar || Empty
BerichtOnderwerp: Re: A normal day out || darkstar ||   A normal day out || darkstar || Icon_minitimema apr 25, 2016 2:35 pm

''Anders kunnen we altijd nog die vieze rogues erbij halen?" Ze schrok op door de plotselinge stem. Dark zag dat zijn blik naar een litteken op zijn schouders, die hij op had gelopen tijdens een gevecht met een Rogue. Dark knikte langzaam. ''Dat kan ik wel doen ja...'' Storm lachte. "ik de awesome mij en jij de ... mindere awesome leader en leopardgaze de deputy of amezingness kunnen dit makkelijk winnen . En zij zijn losers als onze kant niet kiezen !" Ze begon mee te lachen. Misschien was de strijd minder verloren dan ze dacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormheart
Moderator
Stormheart


Aantal berichten : 746
Registratiedatum : 09-04-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 3 jaar
Status: Mein gott i`m awesome!

A normal day out || darkstar || Empty
BerichtOnderwerp: Re: A normal day out || darkstar ||   A normal day out || darkstar || Icon_minitimema apr 25, 2016 3:47 pm

Ze lachtte , een vrolijke twinkeling verscheen in zijn bloed rode ogen . Veel krijgers haatte darkstar , maar hij zag het niet voor hem was zij zijn bestte vriendin die hij kon vertouwen met zijn leven ."Dus , die apprentice?,hoe gasn we dat doen ?"sprak hij kalm . Zijn blik vallend op een rat die zich tussen twee blaatjes verscholen had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkstar
Administrator & Leader
Darkstar


Real Name : Izza
Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil
Aantal berichten : 1675
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : In Isis' maag

Cat Profile
Gender: Female
Age: || 38 moons ||
Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||

A normal day out || darkstar || Empty
BerichtOnderwerp: Re: A normal day out || darkstar ||   A normal day out || darkstar || Icon_minitimeza apr 30, 2016 5:47 pm

"Dus , die apprentice?,hoe gasn we dat doen ?" Dark keek op. Dit had ze niet verwacht. 'Wrenpaw, bedoel je?' Ze dacht even na. 'Ik dacht er misschien aan haar als mijn eigen apprentice te nemen, maar ik heb het heel druk.' Haar blik dwaalde af, naar een rat die zich verscholen had tussen twee blaadjes. De jager in haar kwam meteen los, en ze sloeg een klauw naar het diertje, waarna ze het aan Storm gaf. 'Misschien kunnen we haar samen trainen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormheart
Moderator
Stormheart


Aantal berichten : 746
Registratiedatum : 09-04-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 3 jaar
Status: Mein gott i`m awesome!

A normal day out || darkstar || Empty
BerichtOnderwerp: Re: A normal day out || darkstar ||   A normal day out || darkstar || Icon_minitimezo mei 01, 2016 9:32 pm

Samen trainen ?! , dat klonk ergens best goed . Bovendien , hij kon haar niet leren jagen ! . En hij wou het beste voor het jonge poesje , nog nooit had hij zo iets voor een ander gevoeld . Het was geen liefde maar ook geen haat . Verward keek hij om zich heen hete dit nou zorgzaamheid en trots ? . Hij schudde zijn kop nog nooit had hij meer om iemand gegeven dan om zichzelf ! , hoe de ? . Hij slikte " Jij kan haar leren jagen en ik vechten ..." zei hij kortaf , zijn blik slaperig op het niks gericht . " Dus ... hoe gaat het met jou ?". Nee ! , verdomme ! . Was het enige wat hij dacht , nu wist dark zeker dat er iets mis was . Stormheart vraag nooit hoe het met andere gaat , verdomme ! .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





A normal day out || darkstar || Empty
BerichtOnderwerp: Re: A normal day out || darkstar ||   A normal day out || darkstar || Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A normal day out || darkstar ||
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan :: ShadowClan Territory-
Ga naar: