Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 46 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 46 gasten
Real Name : Garnaal Other Accounts : Mettle [TC] Grinn [R] Aantal berichten : 50 Registratiedatum : 12-06-16 Leeftijd : 21 Woonplaats : In een doos, onder een brug
Cat Profile Gender: Female Age: 40 moons old Status: Please don't make any sudden moves You don't know the half of the abuse.
Onderwerp: Re: Het Game Topic! zo jul 31, 2016 7:55 pm
Whirlpool schreef:
Nope, sorry :')
Heb mijn broer het wel eens zien spelen tho, maar niet echt mijn ding
That's a shame... xD
Branchpelt
Real Name : Marieke Aantal berichten : 108 Registratiedatum : 08-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Female Age: 45 moons Status: Alive (& also a single pringle)
Onderwerp: Re: Het Game Topic! zo jul 31, 2016 8:01 pm
Game serie waar ik nu soortvan mee obsessed ben: Danganronpa Andere games die ik leuk vind: Undertale, Portal (2), Sims (3 & 4), Overwatch (al kan mijn laptop dat niet aan dus RIP :c), zowat alle Pokémon games, de Professor Layton games