Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 12 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 12 gasten
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 29, 2016 9:23 pm
OMG ZOOOO LEUKKK XDDDDD Dapple gaat echt zoiets hebben van, eh... oké.... LEUK! xD Als het maar met Whirlpool is... xD
Dappleheart
Real Name : Camilla ^^ Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Sweety, Crookshanks, Dreamcatcher Aantal berichten : 461 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens xD
Cat Profile Gender: Female Age: 28 Moons Status: Broken in my heart...
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 29, 2016 9:24 pm
omg, nu moet ik gaan nadenken of Dapple dat wel of niet heeft gedaan....
Maar Whirl zegt dan toch, ik ben nog nooit over de grenzen geweest, heeft hij dat dan ook nog nooit gedaan of maakt dat niet uit?
Whirlpool Administrator & Deputy
Real Name : Renske Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy Aantal berichten : 1529 Registratiedatum : 19-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Male Age: 28 moons Status: Happy as hell
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 29, 2016 9:25 pm
Dappleheart is zooooo typisch verliefd en Whirl merkt er helemaal niets van (':
Dappleheart
Real Name : Camilla ^^ Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Sweety, Crookshanks, Dreamcatcher Aantal berichten : 461 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens xD
Jaaah echt he xD
Real Name : Renske Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy Aantal berichten : 1529 Registratiedatum : 19-04-16 Leeftijd : 26
Whirl is heeeel vaak de grenzen over geweest (': Hij had een rogue vriendinnetje, remember? (':
Dappleheart
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 29, 2016 9:26 pm
Oh ja, natuurlijk xD
Oke oke ik ga gewoon posten xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 29, 2016 9:26 pm
Maar dat maakt niet uit of hij het wel of niet had gedaan, denk ik? Volgens mij werkt het spelletje origineel niet zo maar idc. (':
Dappleheart
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 29, 2016 9:37 pm
Ik weet het ook niet, maar idc to xD
Crowcry
Real Name : Renske Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw & Dawnblaze Aantal berichten : 314 Registratiedatum : 27-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Male Age: 36 moons Status: Everything's made to be broken
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 29, 2016 9:39 pm
Omg Dapple is zo onschuldig hahaha (':
Dappleheart
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 29, 2016 9:40 pm
Wahaha ja xD
Mathias
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 29, 2016 10:20 pm