Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten
Real Name : San Other Accounts : Snowykit Leopardwing Aantal berichten : 271 Registratiedatum : 27-06-16
Cat Profile Gender: Female Age: 24 Status: Dont get in my way
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 29, 2016 4:34 pm
posten zit er niet meer in gang
hey everyone c;
Swanfeather Deceased ✞
Real Name : Nicknames; Cutie, Toto, Toverbal & Luiaard Aantal berichten : 142 Registratiedatum : 26-06-16
Cat Profile Gender: Female Age: Endless ✞ Status: Walking in the stars..
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 29, 2016 4:34 pm
Ik heb een M xD Hoe klein zijn jullie man? 1.20?
Dreamcatcher
Real Name : Camilla xD Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Dappleheart & Sweety Aantal berichten : 258 Registratiedatum : 18-06-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In in huis.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 29, 2016 4:35 pm
Ik heb geen idee xD Ik hou dat nooit bij, ik weet dat soort dingen gewoon niet
Darkstar Administrator & Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 29, 2016 4:36 pm
Je hebt bij de H&M af en toe ook wel een beetje dingen in die richting, maar niet echt hippie-hippie ofzo ^^'' Anders moet je de app Swipe & Shop downloaden op je telefoon, is echt heel handig!
Ik ben +/- 1.70 maar gewoon heel dun xD
Dreamcatcher
Real Name : Camilla xD Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Dappleheart & Sweety Aantal berichten : 258 Registratiedatum : 18-06-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In in huis.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 29, 2016 4:38 pm
Oh dank je dan ga ik daar maar es kijken ^^ Ik ben nu nog niet in de hippie stijl maar ik wil zo graag een keer uitproberen hoe het zal zijn. Dus daarom wil ik in de zomervakantie spullen kopen en eraan wennen en misschien volgens schooljaar dan opeens hippie zijn xD
Swanfeather Deceased ✞
Real Name : Nicknames; Cutie, Toto, Toverbal & Luiaard Aantal berichten : 142 Registratiedatum : 26-06-16
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 29, 2016 4:39 pm
Ik ben 1.66 en moet me moeders kleding aan omdat mijn kleding gewoon te klein is xD Volgens mij als je naar een winkel ga voor 'dames' kleding dat je wel een S past hoor :3!
Je kunt ook in Amsterdag bij een soort de 'tweedehandse loods' kleding gaan zoeken, daar vind je echt van die hipster kleding namelijk en voor goedkoop ook! ^^
Dreamcatcher
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 29, 2016 4:40 pm
Oke dank je, ga ik daar ook een keer kijken ^^
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 29, 2016 4:41 pm
Ik heb net even gegooglet, Zwaanshals 329C zit een hippieachtige winkel: https://www.facebook.com/fashionvictimrotterdam/photos
Dreamcatcher
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 29, 2016 4:45 pm
Omg, super bedankt <3 Waar ligt Zwaanhals eigenlijk? xD
Dreamcatcher
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 29, 2016 4:45 pm
Oh Rotterdam xD
Swanfeather Deceased ✞
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 29, 2016 4:47 pm
Ik wou eerst ook hipster kleding gaan kopen tot mijn ex ineens hipster kleding droeg was ik zo van; Nope nevermind bitches :'3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 29, 2016 4:48 pm
Ik ben een rokjespersoon xD
Dreamcatcher
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 29, 2016 4:49 pm
Ik hou niet zo van rokjes maar je kan ook gewoon hipster zijn zonder rokjes ;3 vind ik xD Ik heb zoiets van, het is hetzelfde maar toch ook weer niet. Want iedereen heeft zijn eigen stijl in de hippie stijl ;3
Swanfeather Deceased ✞
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 29, 2016 4:49 pm
Rokjes? O.o ugh ikhaat jurken, rokjes en dingen die echt 'meisjesachtig' zijn Geef mij maar gewoon een spijkerbroek met een eenvoudige shirt en een vest ;3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 29, 2016 4:50 pm
@Swanfeather: Ja heb ik eigenlijk ook, maar ik wilde een beetje opvallen omdat letterlijk iedereen me vergeet xD En ik krijg complimentjes, dus waarom niet hahaha