Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Oh really! (Whirlpool en Sunstream)

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Wolfstar
Leader
Wolfstar


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : EuropaXD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 32 moons || 8 lives ||
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

Oh really! (Whirlpool en Sunstream) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh really! (Whirlpool en Sunstream)   Oh really! (Whirlpool en Sunstream) - Pagina 2 Icon_minitimema jul 11, 2016 10:50 pm

Ze deinsde achteruit toen sun naar haar vroeg. Haar blik vallend op de slapende whirl. "Hoe het met mij gaat, gaat jou niks aan" snauwde ze aanvallend. Ze stond op en keek haar medicene cat aangevallen aan "Ik heb een leven verloren, nou en , ik heb er toch nog acht. Whirl heeft er maar 1. Misschien moet je op hem letten!" ze deed een stap naar voren en keek neer op de poes "Hou je snuit in de zaken die je aangaan, in dingen die echt belangrijk zijn." ze voelde een ijzige wind langs haar ruggengraat lopen en ze deed moeten haar nagels in hun hulzen te houden. Ze hoorden het kalmerende geluid van stromend water, maar het hielp haar irritaties niet weg. Ze hoorden het fluitende geluid van wind dat het riet strook, maar hoorden vooral de ademhaling van de medicene cat....
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunstream
Medicine Cat
Sunstream


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Leafstar, Feathermist, Dappleheart & Sweety
Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 14-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 21 Moons
Status: Healing

Oh really! (Whirlpool en Sunstream) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh really! (Whirlpool en Sunstream)   Oh really! (Whirlpool en Sunstream) - Pagina 2 Icon_minitimedo jul 14, 2016 1:54 pm

'Hoe het met mij gaat, gaat jou niks aan,' snauwde Wolfstar na haar vraag. Sunstream deinsde geschrokken een beetje achteruit. Ze hervond zich al snel en keek haar Leader met een strenge blik aan. 'Hoe het met jou gaat gaat mij wel degelijk aan! Jij ben de Leader en ik de Medicine Cat. Het is mijn taak om de Clan te dienen en volgens mij hoor jij ook bij de Clan!' reageerde ze streng. 'Ik heb een leven verloren, nou en, ik heb er toch nog acht. Whirl heeft er maar 1. Misschien moet je op hem letten!' zei Wolf. 'Whirl is voor nu genoeg verzorgd. Hij heeft even geen hulp nodig,' mauwde Sunstream. Het was zo. Ze was nu even niet nodig bij de Deputy. Ze begreep dat Wolfstar wilde dat ze voor hem zorgde, maar ze kon nu even niets meer doen voor de kater. 'Hou je snuit in de zaken die je aangaan, in dingen die echt belangrijk zijn,' zei de grijze Leadster. De rode poes keek haar verontwaardigend aan. 'Ik doe mijn best. Maar ik ben nu even niet nodig bij Whirlpool. Wel bij jou! Je hebt inderdaad een leven verloren en nu heb je er acht. Dat valt misschien nu nog mee maar je moet zuinig met je levens zijn, Wolfstar. Begrijp dat goed!' Ze wilde dat het eens een keer doordrong bij de dwarse Leader. Ze geloofde wel dat ze er zuinig op zou zijn maar ze moest ook leren om naar haarzelf te kijken. 'Leer naar jezelf te kijken Wolf. Wat zijn jou wonden? Je moet ze niet verbergen. We hebben niets aan een Leader die dadelijk niet meer kan lopen door de wonden! We hebben een Leader nodig die goed voor zichzelf zorgt. Het is goed dat je aan je Clan denkt. Maar denk ook aan jezelf. We hebben niets aan een Leader die zich op zo'n manier verwaarloost!' Ze hoopte echt dat het doordrong. Het móést wel! Ze kon niet blijven toezien hij Wolfstar zichzelf verwaarloosde alleen omdat ze de Clan belangrijker vind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfstar
Leader
Wolfstar


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : EuropaXD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 32 moons || 8 lives ||
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

Oh really! (Whirlpool en Sunstream) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh really! (Whirlpool en Sunstream)   Oh really! (Whirlpool en Sunstream) - Pagina 2 Icon_minitimedo jul 14, 2016 11:36 pm

Als een blok ijs luisterde ze naar de medicene cats woorden , het boeide haar niet. Haar blik veranderde niet, haar vacht bleef kalm liggen en haar staart lag stil. Ze leek net een stanbeeld, stil en emotieloos."Al mijn wonden zijn geheeld in starclan" zei ze kort af waarna ze weer terug viel in stambeeld mode. "Ik verberg geen wonden, nooit gedaan". Ze wiebelde even met haar oren "Het is de leaders taak zijn clan op de eerste plek te zetten". Ze ging zitten en krulde haar staart om haar poten "Ik heb alles verloren sun, mijn familie, vrienden, de clan is alles dat ik nog heb" dit keer was haar stem zacht, gebroken en kalm "Ik zal mijn leven er voor geven, al mijn levens" ze keek de medicene cat strak aan "Ik zal pas rusten als ik zeker weet dat mijn clan veilig is, dat jij en whirl veilig zijn" haar blik gleed naar het langzaam duidelijker wordende sterrenhemel "Ik ben zuinig met mijn levens, ik verspil ze niet, ik geef ze aan diegene die het nodig hebben" even schuifelde ze heen en weer met haar poten "Maar jij snapt waarschijnlijk niet hoe het is....om iemand te verliezen" siste ze plots...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunstream
Medicine Cat
Sunstream


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Leafstar, Feathermist, Dappleheart & Sweety
Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 14-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 21 Moons
Status: Healing

Oh really! (Whirlpool en Sunstream) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh really! (Whirlpool en Sunstream)   Oh really! (Whirlpool en Sunstream) - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 15, 2016 10:04 pm

'Al mijn wonden zijn geheeld in Starclan,' zei Wolfstar kortaf. Sun knikte. 'Ja, dat klopt. Maar wonden die je krijgt als je niet een leven verliest worden niet geheeld door Starclan.' 'Ik verberg geen wonden, nooit gedaan. Het is de Leaders taak zijn Clan op de eerste plek te zetten,' ging Wolf door. Alweer knikte de rode poes. 'Ja, en daar heb je helemaal gelijk in. Maar je moet ook aan jezelf denken. Zoals ik al zei, we hebben niets aan een Leader die zichzelf verwaarloost! Het is goed dat je aan de Clan denkt, echt waar. Maar de Clan heeft jou ook nodig. Als je jezelf verwaarloost, met wonden verbergen, of eten weggeven of wat dan ook, dan ben je zelf ook niet sterk genoeg. En we hebben een sterke Leader nodig!' Oh, ze hoopte zo erg dat de woorden tot haar doordrongen. 'Ik heb alles verloren Sun, mijn familie, vrienden, de Clan is alles dat ik nog heb. Ik zal mijn leven er voor geven, al mijn levens. Ik zal pas rusten als ik zeker weet dat mijn Clan veilig is, dat jij en Whirl veilig zijn,' zei de grijze kattin. Sunstream zuchtte. Ze begreep Wolf echt, zeker waar. Maar ze moest haar ook begrijpen. Ze hadden niets aan een Leader die geen Leader kon zijn omdat ze zichzelf verwaarloost... 'Ik ben zuinig met mijn levens, ik verspil ze niet, ik geef ze aan degene die het nodig hebben,' zei Wolf. Sun begreep haar Leadsters gedachte gang. Als haar Leadster die van haar ook maar begreep. 'Maar jij snapt waarschijnlijk niet hoe het is... Om iemand te verliezen,' siste Wolfstar plots. Sunstream draaide zich als door een adder gebeten naar haar Leader. Dit... Dit waren dwaze woorden van Wolfstar. Erge, dwaze woorden. Een grom ontsnapte uit haar keel. Ze was niet bang voor haar Leader, echt niet. Wolf kon doen wat ze wilde, maar dit had ze echt niet moeten zeggen. 'Dat... Dat waren erg.. Erg dwaze woorden, Wolfstar! Begrijp dat goed!' zei Sun. Haar stem was laag en kalm maar dat betekende niet dat ze minder dreigend waren. Ze was boos. 'Ik heb ál mijn familie verloren, Wolf. Allemaal!' siste ze boos. Ze stapte achteruit, weg van haar Leader. Dit was zo stom van Wolfstar. Zó stom. Ze zou moeten weten dat ze al haar familie kwijt was. Ze schudde haar kop terwijl ze zichzelf steeds verder van haar Leader verwijderde. 'Ga weg,' gromde ze. 'Ik moet voor Whirlpool zorgen. Want dat is wat jij wil. Dus dan doe ik dat, hè?' zei ze boos. Het kon haar echt niet schelen wat ze allemaal tegen haar Leader zei. Het was haar Leader, maar ze was echt niet bang voor haar. 'Je zou beter moeten weten, Wolfstar,' gromde ze en daarmee draaide ze zich om, weg van de grijze kattin. Ze had er genoeg van. Dit was echt een domme fout van Wolf. Een fout die niet makkelijk meer goed te maken was.

- Sun topi
c uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfstar
Leader
Wolfstar


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : EuropaXD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 32 moons || 8 lives ||
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

Oh really! (Whirlpool en Sunstream) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh really! (Whirlpool en Sunstream)   Oh really! (Whirlpool en Sunstream) - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 23, 2016 7:55 pm

De poes werd boos maar wolfstar had haar rug al naar haar omgedraait. Al haar gezeik ook altijd. Zij was diegene die windclan hielp en bijna een oorlog starten. Het boeide niet of je nou een medicen cat was of warriir daarvoor verdien je straf of in ieder geval kritiek. Ze hoorde de poes weglopen, maar ze bleef zitten in gedachten verzonken. Alles was goed met whirl, al haar wonden waren geheeld en... de poes verstijfde, whiteflake had gezegd nieuwe vrienden te maken en vertrouwen te hebben in andere Bedoelde hij daar ook sun mee?. De poes schudde haar kop en stond op, dat waren zaken voor later. Ze stond op en vertrok naae haar hol, zonder iemand aan te kijken, zonder ook maar een vraag van de nieuwsgierige katten te beantwoorde. Ze moest alleen zijn, nadenken en plannen, er was oorlog op komst en zij moest voorbereid zijn, hoe dan ook!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Oh really! (Whirlpool en Sunstream) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh really! (Whirlpool en Sunstream)   Oh really! (Whirlpool en Sunstream) - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oh really! (Whirlpool en Sunstream)
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Who are you?(Sunstream)
» So....(Sunstream)
» We need to talk (Whirlpool)
» Many questions, Few answers... [Sunstream]
» ... [Whirlpool]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan :: RiverClan Camp-
Ga naar: