Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts

Wie is er online?
Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 5 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 95. Dit aantal is bereikt op do nov 07, 2024 10:00 pm.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

Oh really! (Whirlpool en Sunstream)

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Wolfstar
Leader
Wolfstar

Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 22

Cat Profile
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

Oh really! (Whirlpool en Sunstream) Empty
BerichtOnderwerp: Oh really! (Whirlpool en Sunstream)   Oh really! (Whirlpool en Sunstream) Icon_minitimema jun 27, 2016 7:04 pm

Met moeite sleepte ze haarzelf de kant op, haar vacht nat en beden kt onder een dikke laag modder. Ze keek niet om en ging er van uit dat de deputy haar volgden. Ze bleef maar vooruit staren, alsof daar ergens antwoordde lagen voor al haar problemen. Ze moest plannen gaan bedenken, strategien. Darkstar wou wraak op leafstar, ergens had wolfstar daar niks mee te maken maar ze wist dat darkstar en Smokestar zouden samenwerken. En zodra hun gewonnen hadden zou hun trots hen naar Riverclan leidde. Ze slaakte een zucht toen ze eindelijk waren aangekomen in het prachtige riverclan camp. Vele keken hen geschrokken aan, niet dat De leadster onder wonden zat. Die had starclan geheeld behalve dan een aantal vleeswonden , het was whirlpool waar ze naar staarde. Ze negeerde de groep en liep aan een stuk door naar sunstream. Eenmaal aangekomen stapte ze krachtig het hol in en ging zitten "Sunstream!" schreeuwde ze hopend dat de poes in de buurt was...
kiezen jullie maar wie er als eerste reageert!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunstream
Medicine Cat
Sunstream

Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Leafstar, Feathermist, Dappleheart & Sweety
Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 14-04-16

Cat Profile
Status: Healing

BerichtOnderwerp: Re: Oh really! (Whirlpool en Sunstream)   Oh really! (Whirlpool en Sunstream) Icon_minitimema jun 27, 2016 7:12 pm

Sunstream was rustig haar kruiden aan het sorteren, wat ze nou eenmaal altijd deed. Alles moest netjes zijn. Ze kon het niet hebben als er bijvoorbeeld een rode bes bij een stapeltje blauwe bessen zou liggen of een blaadje met stekeltjes bij een stapeltje blaadjes zonder stekeltjes.
Ze was dus rustig bezig met haar kruiden sorteren, er waren ook geen katten die op dit moment haar hulp nodig hadden. Of toch wel? Opeens kwam er een geur in haar neusgaten die ze maar al te goed kende. Wolfstar. Met.. Whirlpool? Ja. Wat kwamen die hier doen? Ze liet haar kruiden in de steek en liep nieuwsgierig haar hol uit. 'Sunstream!' schreeuwde Wolfstar. 'Ja, ik kom!' riep Sun als antwoord. Wat ze buiten aantrof stond haar helemaal niet aan. Wolfstar zag er, zoals gewoonlijk, prima uit. Maar Whirlpool zat helemaal onder de wonden. 'Oh jee, wat is er gebeurd?!' riep ze bezorgd uit terwijl ze naar de Deputy stoof en gelijk zijn wonden begon na te kijken.
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool

Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 26

Cat Profile
Status: Happy as hell

BerichtOnderwerp: Re: Oh really! (Whirlpool en Sunstream)   Oh really! (Whirlpool en Sunstream) Icon_minitimedi jun 28, 2016 11:25 pm

Whirlpool strompelde op drie poten achter Wolfstar aan. Opgelucht zuchtte de kater toen hij eindelijk de muur die hun kamp beschermde zag. Niet ver meer nu. De grote kater was echt uitgeput, dat gevecht en ook nog de reis terug had zijn tol geëist. Hij wilde zich eigenlijk meteen opkrullen in zijn nest en gaan slapen, deze dag vergeten. Maar dat kon niet, Wolfstar had een leven verloren! Whirlpool keek weer naar de poes die voor hem liep, alsof er niets gebeurd was, in gedachten verzonken.
Toen ze eindelijk het kamp binnen kwamen, merkte hij dat de ogen op hem gericht waren. Hij probeerde een geruststellende blik naar zijn kampgenoten te werpen, maar zijn gezicht verschoot al snel in pijn toen de wond op zijn hals naar begon te prikken toen de kater opzij probeerde te kijken. Daarom bleef zijn zicht maar op de grond gericht en hinkte verder naar het hol van Sunstream. Eenmaal aangekomen overspoelden de vreemde geuren van kruiden hem. Hij realiseerde zich dat het lange tijd geleden was geweest dat hij hier was geweest. De kater was bijna nooit gewond. Wolfstar riep de Medicine cat en al snel verscheen de rode poes.
Sunstream vloog bijna meteen op hem af en vroeg wat er was gebeurd, terwijl ze zijn wonden besnuffelde. ‘Een paar otters, die het verhaal niet meer zullen navertellen,’ sprak de deputy, waarna hij een zelfvoldane blik naar Wolfstar wierp. ‘Maar het zijn maar schrammen, ik zal leven,’ sprak de kater. Whirlpool kreeg moeite om zijn ogen open te houden, maar hij wist dat hij het nog even vol moest houden. Snel zou hij terug kunnen gaan naar zijn nest.
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Wolfstar
Leader
Wolfstar

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Oh really! (Whirlpool en Sunstream)   Oh really! (Whirlpool en Sunstream) Icon_minitimedi jun 28, 2016 11:43 pm

Geintereseerd door de vreemde kruiden luisterde ze niet echt naar haar deputy. Al voelde hij zijn ogen in haar grijze pels branden. Met een paar passen liep de het hol weer uit en zag hoe vermoeid de deputy was. Sunstream was zoals verwacht erg bezorgd, gelukkig dit keer wel om een riverclan warrior!. "Oh ik weet dat je zult leven maar het lijkt me handig als je je taken kunt gaan doen in plaats hier te liggen met infecties!" wees ze de kater afkeurend aan. Ze ging zitten en voelde zich ergens wel op haar plaats met die twee. En langzaam begon ze door te krijgen wat de starclan kater bedoeld had. Ze moest vertrouwen in hen krijgen en band. "Ik zag niet veel maar je vocht als een leeuw!" prees ze de kater "Helaas stond ik niet aan je zijde"vervolgde ze geergerd.
Sunstream
Medicine Cat
Sunstream

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Oh really! (Whirlpool en Sunstream)   Oh really! (Whirlpool en Sunstream) Icon_minitimewo jun 29, 2016 11:35 am

Ze luisterde gespannen naar de Deputy. 'Een paar otters, die het verhaal niet meer zullen navertellen.' Sun knikte. Dat is maar goed ook. Otters zijn wel lekker, maar af en toe zijn ze best lastig. 'Maar het zijn maar schrammen, ik zal leven,' zei Whirlpool. Maar Sunstream schudde al haar hoofd. 'Oh, het zijn best ernstige schrammen hoor,' zei ze bezorgd. 'Oh ik weet dat je zult leven maar het lijkt me handig als je je taken kunt gaan doen in plaats van hier te liggen met infecties,' zei Wolfstar opeens. Sun draaide zich naar de grijze kattin toe en schudde afkeurend haar hoofd. 'Wolfstar! Whirpool is ernstig verwond. Je kan niet verwachten dat hij nu al zijn taken op zich kan nemen,' zei ze en ze richtte zich weer naar Whirlpool. 'Ik zag niet veel maar je vocht als een leeuw!' prees Wolfstar Whirlpool toen. Sun knikte goedkeurend. Gelukkig kon ze nog wel complimentjes geven. 'Helaas stond ik niet aan je zijde,' vervolgde de grijze Leadster. De Medicine Cat draaide zich weer naar Wolfstar. 'Hoe bedoel je? Je hebt Whirlpool toch niet alleen laten vechten? Nee, dat kan niet,' vroeg Sunstream. Het zal toch niet...
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Oh really! (Whirlpool en Sunstream)   Oh really! (Whirlpool en Sunstream) Icon_minitimewo jun 29, 2016 5:32 pm

Toen Sunstream begon te praten dat het ernstige schrammen waren, wierp Whirlpool haar een beetje een bezorgde blik toe. Hij zou het wel halen, hij voelde de wonden wel, maar zo erg konden ze nou ook weer niet zijn. Toen zuchtte hij en probeerde niet te veel energie erin te steken en hoorde even dat de twee poezen aan het kibbelen waren. 'Wolfstar! Whirpool is ernstig verwond. Je kan niet verwachten dat hij nu al zijn taken op zich kan nemen,' zei Sunstream. Whirlpool keek de medicine cat aan. ‘Maar wanneer kan dat dan wel? Zo snel mogelijk, toch?’ sprak de kater en keek de rode poes doordringend aan. Het liefste wilde hij morgen direct weer verder gaan, maar ergens dacht hij dat dat niet zou gebeuren.
Whirlpools mondhoeken krulden omhoog toen Wolfstar hem een compliment gaf. De poes sprak toen dat het haar speet dat ze niet mee kon vechten. ‘Niet waar Wolfstar, jij hebt ook één van de otters verslagen. Ik had ze niet alle drie in mijn eentje kunnen verslaan,’ sprak de kater op een geruststellende toon tegen zijn leider. Meteen was Sunstream weer in de stress die dacht dat hij alleen had gevochten. ‘Nee, we werden overvallen door drie otters. Wolfstar had één gedood, maar ze werd in het water geslingerd door een tweede. Ik moest eerst de andere twee verslaan, voordat ik haar kon helpen.’ Whirlpool keek de medicine cat aan en hij hoopte dat ze door de korte samenvatting een beetje was gerustgesteld. Maar het kostte de kater veel moeite om nog te spreken en richtte zijn blik al weer snel naar de grond en stond breed met zijn voorpoten om maar overeind te kunnen blijven.
Wolfstar
Leader
Wolfstar

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Oh really! (Whirlpool en Sunstream)   Oh really! (Whirlpool en Sunstream) Icon_minitimewo jun 29, 2016 8:09 pm

Ze glimlachte even bij de katers woorden maar was vooral geschokt...ze wou sun niet vertellen dat ze een leven had verloren maar het was wel haar Medicene cat. Ze stapte naar de twee toe en ging naast hun zitten "Je hebt gelijk sun, whirlpool heeft rust nodig" sprak ze uit het niets. Het was compleet afwijkend van het onderwerp maar ach. Ze schuivelde even met haar poot over de stoffige aarde "Ik heb een leven verloren" zei de poes kortaf terwijl haar blik op de medice cat gericht was. Haar gezicht was strak en haar ogen stonden leger dan ooit, ze had nog maar acht kansen deze clan te redden. Ze schudde haar kop "Maar dat doet er niet toe, hoe lang gaat het duren voordat hij weer stevig op zijn poten kan staan?" vroeg ze de medicene cat alsof er niks gebeurt was..
Sunstream
Medicine Cat
Sunstream

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Oh really! (Whirlpool en Sunstream)   Oh really! (Whirlpool en Sunstream) Icon_minitimewo jun 29, 2016 8:29 pm

'Maar wanneer kan dat dan wel? Zo snel mogelijk, toch?' vroeg Whirlpool bezorgd. Maar Sunstream schudde haar hoofd. 'Het ziet er ernstig uit Whirl. Maar veel rusten zal al een hele hoop schelen. Ik weet dat het niet het antwoord is dat je wilt horen, maar het hoort er nou eenmaal bij,' sprak ze. Terwijl ze de wonden van Whirlpool nog meer onderzocht luisterde ze naar het gesprek tussen de twee katten. 'Niet waar Wolfstar, jij hebt ook één van de otters verslagen. Ik had ze niet alle drie in mijn eentje kunnen verslaan,' zei Whirlpool. 'Nee, we werden overvallen door drie otters. Wolfstar had één gedood, maar ze werd in het water geslingerd door een tweede. Ik moest eerst de andere twee verslaan, voordat ik haar kon helpen,' legde de Deputy haar uit. Sun knikte, ze snapte het. 'Je hebt gelijk Sun, Whirlpool heeft rust nodig,' sprak Wolfstar opeens. De poes draaide zich naar haar Leadster en knikte goedkeurend. Het was goed dat ze dat accepteerde. Als een echte Leader. 'Ik heb een leven verloren,' zei Wolf kortaf. Sunstream draaide zich direct om naar de Leader en keek haar bezorgd aan. Inderdaad, ze had geen schrammetje. Het was allemaal genezen bij Starclan. 'Maar dat doet er niet toe, hoe lang gaat het duren voordat hij weer stevig op zijn poten kan staan?' vroeg de grijze poes. Sunstream was even overrompeld en kon even niets uitbrengen. Ze keek van Wolfstar naar Whirlpool en weer terug. 'Eh, dat ligt eraan..' begon ze. 'M-maar Wolfstar! Nu heb je nog.. Acht levens!' zei ze geschokt. Dit was het eerste leven wat Wolf had verloren, ze had er nog acht. Maar alsnog, het was schokkend nieuws.

- Renske, kan je even zeggen wat voor wonden Whirlpool precies heeft zodat het makkelijk is voor mij? ^^
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Oh really! (Whirlpool en Sunstream)   Oh really! (Whirlpool en Sunstream) Icon_minitimewo jun 29, 2016 9:29 pm

Sunstream sprak over veel rust en hij keek verslagen naar de grond. Een deputy moest niet hulpeloos in zijn nest liggen en de andere het werk zien doen. Hij moest ook jagen, patrouilleren, de kat zijn die alles plande en waar anderen op rekenden. En wat nou als hij Leopardgaze wilde zien, hij kon niet stom in zijn nest blijven liggen. Maar als het zou moeten.. Hij zou wel zien hoe hij zich morgen voelde.
Wolfstar sprak ook dat hij rust moest hebben. Ergens wilde de grote kater tegenspreken, maar hij wist dat hij niet op kon tegen zijn medicine cat en zijn leidster. Hij moest deze grote pil maar inslikken en even luisteren, al wilde hij liever niet. Wolfstar biechtte ook op dat ze een leven was verloren. Ergens hoorde hij Sunstream vaak geschokt reageren, maar hij kreeg het maar half mee. Zijn oogleden werden zwaar en het werd steeds vermoeiender om op drie poten te blijven staan. Hij moest even liggen, even rustig aan doen. Maar voordat de kater het doorhad rolde zijn ogen weg en zakte hij door zijn poten en viel met een doffe dreun op de grond.

OOC: Even nog wat extra drama erin. Whirl is een beetje knock-out door bloedverlies, hij gaat niet dood (': En Sunstream zie PB.
Wolfstar
Leader
Wolfstar

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Oh really! (Whirlpool en Sunstream)   Oh really! (Whirlpool en Sunstream) Icon_minitimewo jun 29, 2016 10:33 pm

Ze negeerde de bezorgdheid van de poies, sunstream moest haar aandacht op de deputy houden. Haar ijzige blik gleed over de kater, het ging niet goed met hem. Maar ze besloot hem niks te vragen, sunstream niet te waarschuwen. Het was Sunstreams taak hem te helpen, als er iets zou gebeuren zou het haar fout zijn en dan zou ze ervan leren. Ze had het de poes nog niet vergeven...wat ze deed voor windclan. Hoe de poes de windclan deputy meer aandacht gaf dan ze nu whirlpool gaf. Ze moest het op de harde manier leren, het woud was niet eerlijk, windclan was de vijand en dat bleef het. Ze mocht dan wel medicen cat zijn maar de maakte wolfstar niks uit, de vijand was de vijand. In haar ooghoieken zag ze hoe whirlpool flauw viel en op de stoffige grond belande. Ze stond abrupt op een kalme blik op haar gezicht, al was ze bezorgd van binnen. "Hou je aandacht op de patient!" siste ze kil naar haar medicene cat. Ze wist dat de poes bezorgd om de kater zou zijn en daar zou ze gebruik van maken...

het is niet dat wolf niets om whirl geeft het is gwn haar persoonlijkeid om afstandig te doen naar andere XD
Sunstream
Medicine Cat
Sunstream

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Oh really! (Whirlpool en Sunstream)   Oh really! (Whirlpool en Sunstream) Icon_minitimedo jun 30, 2016 10:58 am

Nog een beetje geschokt keek ze Wolfstar aan. 'Hou je aandacht op de patiënt,' siste Wolfstar opeens kil. Sunstream draaide zich abrupt om zag met afschuw hoe de kater in elkaar zakte. Meteen sprong ze op en rende naar haar hol, waar haar kruiden lagen. Even later kwam ze aan met een aantal kruiden en boog ze zich over de Deputy heen. Ze had al gezien dat hij een bijtwond had in zijn achterpoot, diepe schrammen in zijn nek en op zijn rug. Dat waren ze ergste verwondingen. Snel deed ze er spinrag op. Spinrag hielp om het bloeden te stoppen. Daarna maakte ze een kompres van goudsbloem. Goudsbloem hield infecties tegen en het behandelde de wond. Dat smeerde ze erop, nadat ze het spinrag weggehaald had natuurlijk. 'Wolfstar, haal wat meer spinrag!' beval ze haar Leader. Ook pakte Sunstream wat papaver zaadjes. Die helpen om te pijn te verzachten en om te kat slaperig te maken. Ze hield ze zaadjes voor Whirlpools bekje. 'Kom op Whirlpool, neem deze even in...' drong ze aan. Ongeduldig wachtte ze op Wolfstar met het spinrag.
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Oh really! (Whirlpool en Sunstream)   Oh really! (Whirlpool en Sunstream) Icon_minitimedo jun 30, 2016 9:12 pm

Whirlpool kreunde toen hij weer probeerde zijn ogen open te doen. Waar was hij? Hij zag de vage vormen van twee katten om hem heen en voelde poten op zijn lichaam. Het deed pijn. Wat was er gebeurd. Whirlpool kreunde opnieuw toen hij poten op zijn rug voelde en klemde zijn kaken op elkaar, zijn gezicht vertrokken in pijn. Langzaam kwam het weer boven, het gevecht met de otters, de duik naar Wolfstars lichaam, zijn dode leider naast hem die weer tot leven werd gewekt. Veemd. Hij had Starclans werk van dichtbij mogen bekijken, kwamen ze hem nu halen?
'Kom op Whirlpool, neem deze even in...' Whirlpool opende zijn amberkleurige ogen weer en zag een rode poot met zwarte zaadjes voor zijn neus. Hij fronste en ergens in zijn achterhoofd herkende hij de zaadjes. Het zou pijn moeten verzachten. Ja, dat kon hij wel gebruiken. Met moeite likte hij de zaadjes op, waarna hij zijn hoofd weer op de grond liet vallen en zijn ogen opnieuw sloot. Oké, begin maar te werken zaadjes.
Wolfstar
Leader
Wolfstar

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Oh really! (Whirlpool en Sunstream)   Oh really! (Whirlpool en Sunstream) Icon_minitimevr jul 01, 2016 11:43 pm

Snel was ze het spinrag gaan halen en kwam al gouw het hol weer uit. Zo te zien was whirlpool wakker geweest en ze zag hoe gestrest de medicene cat was. Ze snoof en liep verder, legde het spinrag voor Sun's poten en ging naast Whirlpool zitten. Ze staarde voor zich uit en ze zag de hele scene weer voor haar, de otters , starclan en al helemaal whiteflake. Als de kater niet gestorven was zou hij waarschijnlijk deputy zijn geweest dat wist de poes zeker....
kort a f XD
Sunstream
Medicine Cat
Sunstream

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Oh really! (Whirlpool en Sunstream)   Oh really! (Whirlpool en Sunstream) Icon_minitimeza jul 02, 2016 3:27 pm

Ze was blij dat Whirlpool de zaadjes in nam. Dat betekende dat hij weer bijgekomen was en hij zou nu minder pijn hebben en vredig kunnen slapen. Ze deed nog wat Goudsbloem op de wonden. Dankbaar nam ze de spinrag aan van Wolfstar en legde dat ook op de wonden. Dat zou moeten helpen. Daarna draaide ze zich om en pakte wat mos. 'Wolfstar, wil jij me even helpen met het nest?' vroeg ze en zelf ging ze er ook mee aan de slag. Toen het nest klaar was legde ze die vlakbij haar hol zodat ze makkelijk en snel bij de kater kon in de nacht. 'Help me even dragen, wil je?' commandeerde ze Wolfstar en ze hees Whirlpool al op haar rug. Daarna legde ze hem voorzichtig in zijn nest. Daarna draaide ze zich om naar Wolfstar. 'Zo,' begon ze. 'En nu over jou,' vervolgde ze en ze keek haar Leader streng maar ook bezorgd aan.
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Oh really! (Whirlpool en Sunstream)   Oh really! (Whirlpool en Sunstream) Icon_minitimeza jul 02, 2016 7:49 pm

Whirlpool was nog wakker genoeg om de poten op zijn wonden te voelen. Ergens deed het geen pijn meer, hij voelde zich hartstikke verdoofd en licht in zijn kop. Shit, hij was een deputy, hij hoorde niet gewond te zijn of hulpeloos. Maar de vernedering werd nog groter toen hij op iemands rug werd gehezen. Whirlpool kreunde bij de plotselinge verandering in houding die hij moest aannemen en maakte nogmaals een klaaglijk geluid toen hij in een nest werd gelegd. Niet zijn nest. Hij rook de vreemde kruidige geuren om zich heen. Moest hij nou serieus in de Medicine Den slapen? Maar heel lang kon hij niet meer nadenken over waar hij zou doorbrengen, want hij sluimerde in een diepe, droomloze slaap.

- Whirl topic uit, I guess?
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Oh really! (Whirlpool en Sunstream)   Oh really! (Whirlpool en Sunstream) Icon_minitime

Oh really! (Whirlpool en Sunstream)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» So....(Sunstream)
» We need to talk (Whirlpool)
» Who are you?(Sunstream)
» I fall on you... {Whirlpool}
» ... [Whirlpool]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum