Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Old friend ll Swanfeather

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Leopardwing
Deputy
Leopardwing


Real Name : San
Other Accounts : Vocalcord
Aantal berichten : 366
Registratiedatum : 12-04-16
Woonplaats : Ergens en nergensss

Cat Profile
Gender: Female
Age: 36
Status: Im...Happy very happy

Old friend ll Swanfeather Empty
BerichtOnderwerp: Old friend ll Swanfeather   Old friend ll Swanfeather Icon_minitimezo jun 26, 2016 9:28 pm

Starclandomme hoe was ze hier beland! Haar nagels boorde in 'grond' als je dat kon noemen. Leoapard liet een luide grom horen en keek uiterst kwaad uit haar ogen. Ze zat vast, op een eiland op riverclan gebied. Geweldig en geweldig. Met haar groene ogen keek ze over het water heen, ze zag het vaste land niet eens meer alleen eilands die veel te ver van elkaar lagen. Plus zo kon voor geen meter zwemmen. Boos sloeg de poes met haar poot op de grond, geweldig wat als een riverclanner haar vond? haar reaputatie ging er aan zeker niet te vergeten wat wolfstar met haar zou doen.... aahhh!! verdommen! hor kunnen die dommde visvreters hier in starclans naam wonen? op deze kleine eilands vieze ratten. Ze moest hier weg en snel maar hoe? ze kon niet zwemmen ze zal verdrinken ze had hulp nodig...ugh hulp van anderen, de poes grommde luid en ging zitten haar gras groene ogen keken het water in, ze zag een paar vissen langs zwemmen maar maakte geen poging om ze te vangen. Ze kon het toch niet, ze was een deputy van niks.

Swanfeather to the rescue!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Swanfeather
Deceased ✞
Swanfeather


Real Name : Nicknames; Cutie, Toto, Toverbal & Luiaard
Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 26-06-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: Endless ✞
Status: Walking in the stars..

Old friend ll Swanfeather Empty
BerichtOnderwerp: Re: Old friend ll Swanfeather   Old friend ll Swanfeather Icon_minitimezo jun 26, 2016 9:50 pm

De sneeuwwtitte poes had de kamp voor zonsopgang verlaten, ze had tijd voor der zelf nodig, tijd om na te denken wat ze veder wou met haar leven. Alles was een zooitje in haar leven, niemand wou haar en ze was alleen maar een last voor Riverclan. Haar poten leidde haar langs de oevers van de kleine beekjes en meertjes die met elkaar verbonden. Ookal was Riverclan altijd zo mooi en vredig haar hoofd was een geote chaos, alsof de problemen haar steeds maar bleven volgen. Een diepe zucht gleed over haar lippen toen ze over een kleine riviertje heen sprong dat niet breder was dan twee konijnlengtes. Swanfeather stapte veder en al snel kwam de eerste zonnenstralen te voorschijn, haar witte vacht glansde door de warme opkomende zon en verwamrde haar pels. Weer kwam ze langs een meertje maar het was nog te vroeg om te gaan vissen, dus sprong bovenop één van de rotsen die in het water stonden en een soort pad maakte naar de overkant. In de verte kon je allemaal kleine eilandjes zien, een prachtig uitzicht maar ook een gevaarlijke plek voor katten die niet konden zwemmen. Zou ze veder gaan..? De poes schudde haar kop, nee de clan had haar straks nodig. Naja.. Voor wat? Ze was daar toch alleen maar tot last, dus wat maakte het uit als ze er toch niet was? Niemand zou haar missen, als ze levende of niet.. Swanfeather knipperde en keek naar haar poten die kleine krasjes maakte op de laatste rots voor ze de kant bereikte. Snel sprong met een soepele sprong van de rots af en lande met een zachte plofje op de kant, met een laatste snelle blik over haar schouder stapte ze dieper het gebied in.


Haar vacht was al half doorweekt toen op een klein eilandje klauterde, de soppige landschap was toch een aardige uitdaging voor geweest en ze moest eventjes tot rust komen nu. Uitgeput ging ze zitten en sloot ze haar ogen kort. De wind blies door haar sneeuwwitte vacht en speelde met haar trillende snorharen, deze dag was nog niet al te slecht voor nu dan... Haar neus wiebelde kort toen de wind een nieuwe geur over het gebied liet woeien en meteen opende ze ogen. Het was van een andere clan. Shadowclan.. Geschrokken sprong ze op met rechtovereinde nekharen en scande ze het gebied af. Ze ving een bruinige vacht op in haar gezichtsveld, Swanfeather zette een stapje achteruit en liet haar oren plat in haar nek glijden van angst. Wat moest ze doen! Wat moest ze doen!? Een indringer op Riverclan gebied.. Neh! Ze was veelst te slap voor een gevecht, te slap om überhaupt de vijand weg te jagen.. Snel slikte ze een brok weg en keek achterom. Niemand. En de verste geur die ze kon oppikken waren al dagen oud. Haar licht blauwe ogen wierpen nog een keer op de bruine vacht, het was niet bewogen.. Zat de gene die daar stond.. Vast? De witte poes verzamelde al haar moed en stapte naar de kat toe, het plonsde water die haar poten maakte in het water kondigde haar komst. Swanfeather stopte toen ze de kat goed kon zien werden haar ogen zo groot als schoteltjes. "Leo..?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardwing
Deputy
Leopardwing


Real Name : San
Other Accounts : Vocalcord
Aantal berichten : 366
Registratiedatum : 12-04-16
Woonplaats : Ergens en nergensss

Cat Profile
Gender: Female
Age: 36
Status: Im...Happy very happy

Old friend ll Swanfeather Empty
BerichtOnderwerp: Re: Old friend ll Swanfeather   Old friend ll Swanfeather Icon_minitimezo jun 26, 2016 10:02 pm

Haar oren draaide bij het hoorde van een plons, met een ruk draaide de grote poes zich om. Shit er was een kat in de aantocht, Leoapard keek omzich heen maar nee ze kon geen kant op ze kon niks anders dan wachten tot dat de andere kat haar bereikte. Starsclandomme. De poes liet een lage grom horen en keek de andere kat strak aan ze maakte zich groot klaar voor een gevecht. Maar wacht... die kat waarom kwam ze no bekend voor? Nee... dat kon niet 'SWAN?! schreeuwde de bruine poes luid. Swan haar goede vriendin...of tja dat waren ze toen ze een apprentice was maar toen ze deputy werd raakte ze contact kwijt... de poes was helemaal overtuigd toen de kattin haar naam sprak. Ja dit was Swan het kon niet anders. 'Swan meid wat goed je te zien!' lachte ze vriendelijk terwijl ze naar de witte kattin toe liep 'Kijk eens hoe je gegroeid bent!' ging de poes veder. 'Zelfs nog mooier dan ik herinner'
Terug naar boven Ga naar beneden
Swanfeather
Deceased ✞
Swanfeather


Real Name : Nicknames; Cutie, Toto, Toverbal & Luiaard
Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 26-06-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: Endless ✞
Status: Walking in the stars..

Old friend ll Swanfeather Empty
BerichtOnderwerp: Re: Old friend ll Swanfeather   Old friend ll Swanfeather Icon_minitimezo jun 26, 2016 10:13 pm

'SWAN?!' De sneeuwwitte poes knikte en knipperde een paar keer met haar ogen, ze kon gewoon niet geloven dat ze na al die tijd Leo weer eens zag. Ze had haar zo gemist, te veel voor woorden.. 'Swan meid wat goed je te zien!' Lachte de poes vriendelijk en zelf kon ze ook geen glimlach weerhouden. "Ik ben ook blij je weer te zien" Snorde ze toen de Shadowclanner op haar af liep. 'Kijk eens hoe je gegroeid bent! Zelfs nog mooier dan ik herinner' Ging ze veder. Swanfeather drukte verlegen haar oren op haar kop en keek naar haar poten. "Agh, dat valt ook wel mee" Mauwde ze zacht en wierp een korte blik op haar oude vriendin. "Maar jij mag er ook wel wezen hoor" Vervolgde ze, en stapte ietsjes dichterbij, "Tenslotte ben jij nog steeds de grootste" Grinnikte ze, Leo was altijd al groter geweest dan haar wn zelfs nu torende nog steeds een stukje boven haar uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardwing
Deputy
Leopardwing


Real Name : San
Other Accounts : Vocalcord
Aantal berichten : 366
Registratiedatum : 12-04-16
Woonplaats : Ergens en nergensss

Cat Profile
Gender: Female
Age: 36
Status: Im...Happy very happy

Old friend ll Swanfeather Empty
BerichtOnderwerp: Re: Old friend ll Swanfeather   Old friend ll Swanfeather Icon_minitimezo jun 26, 2016 10:22 pm

Ze was zo blij haar houde vriendin weer te zien, al haar woede verdween. "Agh, dat valt ook wel mee" Mauwde ze zacht toen de poes vertelde dat ze mooi was, leopard lachte en schudde haar hoofd. 'Nonsense! you look great, toms must be fighting over you huh?' lachte ze terwijl ze de witte poes een speelse por gaf. "Maar jij mag er ook wel wezen hoor" liet de poes haar weten terwijl ze dichter bij kwam "Tenslotte ben jij nog steeds de grootste" Grinnikte ze. Leo knikte en grinnikte 'Ach ja groot zijn heeft ook zijn nadelen' lachte ze naar de poes. Oh het was zo goed haar weer te zien, de poes was helemaal overspoeld door allemaal oude herinnigeren. Good times 'Maar Swan dear hoe gaat het met je?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Swanfeather
Deceased ✞
Swanfeather


Real Name : Nicknames; Cutie, Toto, Toverbal & Luiaard
Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 26-06-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: Endless ✞
Status: Walking in the stars..

Old friend ll Swanfeather Empty
BerichtOnderwerp: Re: Old friend ll Swanfeather   Old friend ll Swanfeather Icon_minitimezo jun 26, 2016 10:31 pm

De bruine poes schudde haar kop 'Nonsense! you look great, toms must be fighting over you huh?' Swan deinsde naar achteren toen Leo haar een speelse por gaf, "Was dat maar zo" Mauwde ze en porde haar terug en stak haar tong uit. Ach ja groot zijn heeft ook zijn nadelen Lachtte de poes waarop ze instemmend knikte. "Dat geldt ook andersom, klein zijn is soms ook geen pretje hoor" Lachte ze. Haar blik bleef op die van de bruine poes plakken alsof ze geen enkele seconde wou missen. Maar Swan dear hoe gaat het met je?' "Prima" Antwoorde ze op haar vraag, "Met jou?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardwing
Deputy
Leopardwing


Real Name : San
Other Accounts : Vocalcord
Aantal berichten : 366
Registratiedatum : 12-04-16
Woonplaats : Ergens en nergensss

Cat Profile
Gender: Female
Age: 36
Status: Im...Happy very happy

Old friend ll Swanfeather Empty
BerichtOnderwerp: Re: Old friend ll Swanfeather   Old friend ll Swanfeather Icon_minitimema jun 27, 2016 2:49 pm

Leo lachte toen de poes haar een por terug gaf en haar tong uitstak, toen ze vertelde dat groot zijn ook zijn nadelen had knikte de witte poes instemmend en vertelde dat her andersom ook gelden. 'Huh i bet' antwoorde de oudere kattin op een vriendelijke toon. Toen de tabby vroeg hoe het met de andere kattin ging gaf ze een korte 'prima' en vroeg vervolgens hoe het met haar ging. 'Tja besides het vast zitten om riverclan grond wel goed' de bruine poes keek even van de poes weg en keek rond, nee het water was nog steeds te hoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Swanfeather
Deceased ✞
Swanfeather


Real Name : Nicknames; Cutie, Toto, Toverbal & Luiaard
Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 26-06-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: Endless ✞
Status: Walking in the stars..

Old friend ll Swanfeather Empty
BerichtOnderwerp: Re: Old friend ll Swanfeather   Old friend ll Swanfeather Icon_minitimema jun 27, 2016 3:10 pm

'Tja besides het vast zitten om riverclan grond wel goed' De witte poes knikte, "Begrijpelijk" Grinnikte ze en likte snel het plukje vacht recht op haar borst. Haar ogen volgde die van Leopardgaze die naar het water staarde die de modderige eilandjes omringde. "Je kunt wachten op eb? ik denk niet dat er een patrouille vandaag deze kant opkomt" Stelde ze voor, haar ogen zochten weer die van Leo.


Kort ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardwing
Deputy
Leopardwing


Real Name : San
Other Accounts : Vocalcord
Aantal berichten : 366
Registratiedatum : 12-04-16
Woonplaats : Ergens en nergensss

Cat Profile
Gender: Female
Age: 36
Status: Im...Happy very happy

Old friend ll Swanfeather Empty
BerichtOnderwerp: Re: Old friend ll Swanfeather   Old friend ll Swanfeather Icon_minitimema jun 27, 2016 7:13 pm

Je kunt wachten op eb? ik denk niet dat er een patrouille vandaag deze kant opkomt" Stelde de poes voor. Leopard versmalde haar ogen even terwijl ze weer terug naar de kattin keek. 'En hoe lang duurt dat?' vroeg ze op een rustige manier. Hopelijk zo snel mogelijk ze kon hier niet lang blijven ze had al geluk dat de kat die haar vond Swan was, wat als wolfstar haar vond? de poes schudde met haar kop. 'Swan je snapt wel dat ik hier zo snel mogelijk weg moet he?' ze keek de poes strak aan. 'Stel dat er wel een patrouille deze kant op komt, dan hang ik'
Terug naar boven Ga naar beneden
Swanfeather
Deceased ✞
Swanfeather


Real Name : Nicknames; Cutie, Toto, Toverbal & Luiaard
Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 26-06-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: Endless ✞
Status: Walking in the stars..

Old friend ll Swanfeather Empty
BerichtOnderwerp: Re: Old friend ll Swanfeather   Old friend ll Swanfeather Icon_minitimema jun 27, 2016 8:21 pm

'En hoe lang duurt dat?' De poes hield haar schouders op, "Dat is niet iets wat ik kan beslissen, de natuur zelf kiest wanneer het tijs is voor vloed en eb" Mauwde ze maar Leopardgaze schudde haar kop 'Swan je snapt wel dat ik hier zo snel mogelijk weg moet he?' De grasgroene ogen keken strak naar die van haar waardoor ze een tikkeltje zenuwachtig werd dus zwiepte ze een paar keer met haar staart. 'Stel dat er wel een patrouille deze kant op komt, dan hang ik' Swanfeather keek naar haar poten en durfde bijna haar blik niet meer op die van Leo te richtten. "M-maar.. Ik heb al zo lang niet gezien.. En er zal heus geen patrouille hier langs komen! Dat zweer ik! Het is te zwaar om dit stuk langschap helemaal uit te pluizen voor katten.. Daarom slaan we dit stuk vaak wel eens over vooral als het vloed is" Haar stem was zacht, alsof ze tegen haar zelf sprak en haar oren hingen weer slapjes naar beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardwing
Deputy
Leopardwing


Real Name : San
Other Accounts : Vocalcord
Aantal berichten : 366
Registratiedatum : 12-04-16
Woonplaats : Ergens en nergensss

Cat Profile
Gender: Female
Age: 36
Status: Im...Happy very happy

Old friend ll Swanfeather Empty
BerichtOnderwerp: Re: Old friend ll Swanfeather   Old friend ll Swanfeather Icon_minitimema jun 27, 2016 9:55 pm

Toen de poes vertelde dat ze hier snel weg moest begon de witte kattin zich anders te gedragen. "M-maar.. Ik heb al zo lang niet gezien.. En er zal heus geen patrouille hier langs komen! Dat zweer ik! Het is te zwaar om dit stuk langschap helemaal uit te pluizen voor katten.. Daarom slaan we dit stuk vaak wel eens over vooral als het vloed is" Haar stem was zacht alsof ze het tegen zich zelf had. Leo keek de witte kattin strak aan. ' Swan ik snap hoe je je voelt maar ik moet hier echt snel weg, je weet niet of er een patrouille hier langskomt of niet en ik neem die risico liever niet oke?' miauwde ze emotieloos. 'We kunnen toch gewoon afspreken? het is niet dat je nooit meer zul zien' ze gaf de poes een warme glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Swanfeather
Deceased ✞
Swanfeather


Real Name : Nicknames; Cutie, Toto, Toverbal & Luiaard
Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 26-06-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: Endless ✞
Status: Walking in the stars..

Old friend ll Swanfeather Empty
BerichtOnderwerp: Re: Old friend ll Swanfeather   Old friend ll Swanfeather Icon_minitimedi jun 28, 2016 7:02 pm

'Swan ik snap hoe je je voelt maar ik moet hier echt snel weg, je weet niet of er een patrouille hier langskomt of niet en ik neem die risico liever niet oke?' De witte poes zuchtte en keek naar klauwen die in en uit klapte en strepen maakte in het modder. 'We kunnen toch gewoon afspreken? het is niet dat je nooit meer zul zien' Swan hield haar schouders droogjes op en hield haar blik bij haar poten, "Uhu en de vorige keer kwam je niet opdagen, en de dagen daarna en die dag daarna niet en zo ging het Moons lang door tot vandaag zie ik je weer voor het eerst na eeuwen" Fluisterde ze tegen haar zelf, "Goed dan" Ze keek weer naar Leopardgaze, "Probeer het meeste op de eilandjes te lopen, soms moet je door het water probeer dus eerst met alleen je voorpoten er in te staan om te kijken als het niet te diep is. De snelste weg vanaf hier naar de dichtsbezijnste grens moet je richting het westen gaan" Ze wees met haar staart naar de richting die ze moest volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardwing
Deputy
Leopardwing


Real Name : San
Other Accounts : Vocalcord
Aantal berichten : 366
Registratiedatum : 12-04-16
Woonplaats : Ergens en nergensss

Cat Profile
Gender: Female
Age: 36
Status: Im...Happy very happy

Old friend ll Swanfeather Empty
BerichtOnderwerp: Re: Old friend ll Swanfeather   Old friend ll Swanfeather Icon_minitimedo jun 30, 2016 5:25 pm

"Uhu en de vorige keer kwam je niet opdagen, en de dagen daarna en die dag daarna niet en zo ging het Moons lang door tot vandaag zie ik je weer voor het eerst na eeuwen" hoorde ze de poes fluisteren. Hoewel ze zich schuldig voelde keek de bruine tabby strak uit haar ogen en nergeerde (probeerde) verder de opmerking. Probeer het meeste op de eilandjes te lopen, soms moet je door het water probeer dus eerst met alleen je voorpoten er in te staan om te kijken als het niet te diep is. De snelste weg vanaf hier naar de dichtsbezijnste grens moet je richting het westen gaan" vertelde de witte poes vervolgens terwijl ze naar de richting wat ze moest volgen wees. Leopard glimlachte naar de poes en knikte. 'Mooi oke bedankt Swan' klonk haar stem vriendelijk. 'En ik beloof dat ik nu wel kom opdagen, dus morgen elkaar weer zien? de Rock? als dat mogelijk is?'

beetje flut ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
Swanfeather
Deceased ✞
Swanfeather


Real Name : Nicknames; Cutie, Toto, Toverbal & Luiaard
Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 26-06-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: Endless ✞
Status: Walking in the stars..

Old friend ll Swanfeather Empty
BerichtOnderwerp: Re: Old friend ll Swanfeather   Old friend ll Swanfeather Icon_minitimedo jun 30, 2016 5:56 pm

'Mooi oke bedankt Swan' Swanfeather knikte enkel en keek eventjes over haar schouder toen er gefladder klonk van een volgel in de verte. 'En ik beloof dat ik nu wel kom opdagen, dus morgen elkaar weer zien? de Rock? als dat mogelijk is?' Haar kopje draaide terug nadat Leo weer tegen haar sprak, "Uhm.. Ja dat moet wel lukken, bij de Rock na zonsondergang" Mauwde ze en draaide zich om en plonsde weer terug in het water en zwom terug naar de rotsen waar -net- ze vandaan kwam.



Swan topic uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardwing
Deputy
Leopardwing


Real Name : San
Other Accounts : Vocalcord
Aantal berichten : 366
Registratiedatum : 12-04-16
Woonplaats : Ergens en nergensss

Cat Profile
Gender: Female
Age: 36
Status: Im...Happy very happy

Old friend ll Swanfeather Empty
BerichtOnderwerp: Re: Old friend ll Swanfeather   Old friend ll Swanfeather Icon_minitimevr jul 01, 2016 9:15 pm

De bruine poes glimlachte toen de andere haar liet weten dat het goed was, bij de rock na zonsondergang ja dat moest wel lukken. 'Dan zie ik je morgen' miauwde ze de poes nog na terwijl ze weer terug zwom naar waar ze vandaan kwam. Leopard zuchte en keek weer naar het water, haar spiegelbeeld starend terug. Ze blij om weer contact gelegd te hebben met haar oude vriendin... maar toch die gevoel, gevoel van schuld bleek maar niet weg te gaan. Ze moest het echt proberen goed te maken met haar, dat verdient ze Swan is een goede poes. Leopard begon langzaam te lopen de richting dat de riverclan kat haar vertelde op te gaan, terug naar haar eigen gebied.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Old friend ll Swanfeather Empty
BerichtOnderwerp: Re: Old friend ll Swanfeather   Old friend ll Swanfeather Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Old friend ll Swanfeather
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» GZ: Friend

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan :: RiverClan Territory-
Ga naar: