Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 38 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 38 gasten
Onderwerp: Time for answers! zo jun 26, 2016 5:05 pm
Wrenpaw wist gewoon dat de apprentice iets voor haar verborgen hield. Ze wist meer en weigerde het aan haar te vertellen. Dan maar meenemen naar Darkstar, daar zou ze wel van leren. En ze zou ook leren dat dit geen leuk avontuur was, maar dat ze diep in de problemen zat, al realiseerde de domme poes dat nog niet. Wrenpaw keek weer achterom, zoals ze al zo vaak deed om te zien of de apprentice nog wel volgde. Ze wist meer over Stormheart, anders had ze hem niet benoemd. En bovendien kende ze haar naam! Ze hadden elkaar nog nooit aangekeken, dus Stormheart had het over haar gehad. Wrenpaw snoof en voelde zich opgelucht toen eindelijk het kamp in zicht kwam. Wrenpaw stapte zelfverzekerd de tunnel door en zorgde ervoor dat ze zeker doorhad dat de bruine apprentice volgde. Ze zwiepte haar staart fel toen ze het kamp binnen stapte en er was meteen al rumoer toen haar clangenoten de Thunderclan apprentice zagen. Wrenpaw was er nog niet helemaal over uit wat ze nu moest doen, moest ze naar Darkstars den, of zou ze hier vanzelf heen komen. Ze keek in ieder geval naar de apprentice, waarna ze het kamp door keek en zocht naar de zwarte vacht van Darkstar.
OOC: Ik denk dat het handig is als Fernpaw eerst reageert, en dan is het topic van mijn part open!
Fernpaw
Aantal berichten : 757 Registratiedatum : 27-04-16
Cat Profile Gender: Female Age: 7 moons Status: on a adventure !
Onderwerp: Re: Time for answers! zo jun 26, 2016 6:21 pm
Verwondert keek ze rond, het was minder "awesome" dan stormheart haar verteld had, maar ach ja het was het helemaal waard. Gehoorzaam was het poesje de apprentice achter na gekomen, modder kleefde als drijfzand aan haar pootjes en ze deed moeite verder te komen. Het duurde vrij lang voordat ze katten rook, wat er op duidde dat de twee het kamp naderde. Even stopte ze, wat voor een leadster zou darkstar zijn, volgens storm was ze angsaanjagend zonder een woord te zeggen. En werd ze gevreesd door haar eigen clan. Maar fernpaw wist dat ze dit kon, ze wou graag gaan trainen met leafstar, maar als ze dit zou overleven kon ze haar er alles over vertellen. Wat zou haar leadster toch trots op haar zijn, Ze zou als held in het kamp terug verwelkomt worden. Eindelijk kwamen ze het kamp binnen, het was er leeg en vies maar het was wat stormheart "awesome" had genoemd. Het was er anders dan in thunderclan, het was er drassig , vies en leeg. Vele blikken staarde haar aan, versufte blikken maar ook viel agressieve blikken. Sommige keken haar aan met een blik die zei " starclan have mercy" of "Moge starclan haar redde". et was duidelijk dat een groot aantal medelijden had met het thunderclan poesje. Maar ze liet geen angst zien, ze kon dit ze moest bewijzen dat thunderclanners geen watjes waren zoals Leafstar en dat thunderclan sterker was dan welke clan dan ook!.
oh fernpaw , why are you so stupid! XD
Darkstar Administrator & Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Onderwerp: Re: Time for answers! vr jul 15, 2016 2:49 pm
Wat was dat voor geur? Toch geen Thunderclan? Haar slanke, zwarte poten stapten in de richting van de geur. Was dat Wrenpaw? Met een Thunderclan apprentice? Wat? 'Wat is dit?' Ze siste naar het Thunderclannertje. 'Wat doe jij hier? Heeft die miezerige leadster je gestuurt?'
kort o.o
Wrenpaw
Real Name : Renske Other Accounts : Whirlpool, Crowcry & Dawnblaze Aantal berichten : 309 Registratiedatum : 22-04-16 Leeftijd : 26
Onderwerp: Re: Time for answers! vr jul 15, 2016 4:13 pm
Wrenpaw zag al snel de angstaanjagende gedaante van Darkstar in zicht. Zij was inmiddels wel gewend aan haar leidster, maar ze hoopte echt dat de Thunderclan Apprentice in haar broek pieste. Ze wierp even snel een vijandige blik naar de Thunderclanner, waarna ze direct weer naar Darkstar keek toen vragen begon te stellen. ‘Ze overtreed onze grenzen! Leafstar heeft haar niet gestuurd, ik heb haar gevangen genomen,’ sprak Wrenpaw stoer tegen haar leider. Ze hoopte echt dat Darkstar onder de indruk zou zijn. ‘Maar dat is niet alles! Ze weet meer over Stormheart, ze heeft met hem gesproken!’ mauwde ze enthousiast naar haar leidster. ‘Een paar dagen terug,’ zei ze betekenisvol. Stormheart was al enkele dagen vermist en Fernpaw moest nu wel de waarheid gaan spreken.
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Onderwerp: Re: Time for answers! wo jul 27, 2016 5:17 pm
Het grijze poesje wierp een vijandige blik op de bosrat. Darkstar keek de Thunderclanner kil aan. ‘Ze overtreed onze grenzen! Leafstar heeft haar niet gestuurd, ik heb haar gevangen genomen,’ Dark knikte goedkeurend. 'Goed zo, Wrenpaw. Je leert snel.' ‘Maar dat is niet alles! Ze weet meer over Stormheart, ze heeft met hem gesproken!’ Dark's amberen ogen werden iets groter van verbazing. Haar blik werd echter al snel weer koud. ‘Een paar dagen terug,’ De zwarte poes knikte in zichzelf, en wendde zich na een tijdje naar de bruine apprentice. 'En jij...' ze keek Fern koud en hard aan. 'wat moet ik met jou...'
Omdat Sanne hier niet reageert?
Fernpaw
Onderwerp: Re: Time for answers! wo jul 27, 2016 6:16 pm
"En jij..." het poesje keek de zwarte poes opgewonden aan. Ze had niet zo veel mee gekregen van het gesprek tussen de leadster en apprentice maar merkte wel dat de leadster het tegen haar had. 'wat moet ik met jou...' ging darkstar verder. Fernpaw's mondhoeken schoten omhoog "Geen idee, ik ben niet diegene die me hier heen bracht mate" mauwde ze soepeltjes "Ik wou gewoon weten hoe jullie territory eruit zag" haar blik ontmoette de kille ogen van de shadowclan leadser. Ze deed dapper een stapje dichterbij "U kijkt zo kil" haar oogjes werden zacht "Geeft u zo veel om stormheart" ze wiebelde met haar oortjes. Er was iets met de poes, niemand kon zo kil geboren worden. Wat zou er met haar gebeurd zijn dat ze zo werd. Er verscheen een glimlach op haar smoel. "Maar, als u niet weet wat u met mij aan moet. Mag ik dan gaan?" ze keek even naar de uitgang "want ik wil niet vevelend doen ofzo, maar ik denk dat mijn mentor naar mij opzoek is". Het poesje keek de leadster vrolijk aan "U bent echt net zo cool als ze je beschrijven, Mate!"...
Wrenpaw
Real Name : Renske Other Accounts : Whirlpool, Crowcry & Dawnblaze Aantal berichten : 309 Registratiedatum : 22-04-16 Leeftijd : 26
Onderwerp: Re: Time for answers! zo jul 31, 2016 8:59 pm
Wrenpaw snorde om het compliment van Darkstar! Ze knikte met respect naar haar leidster, maar vanbinnen gilde ze het uit. Darkstar vond dat ze snel leerde! Met een grijns van oor tot oor volgde ze Darkstars blik naar de Thunderclan apprentice. Opeens begon ze een heel verhaal te houden en Wrenpaws humeur sloeg meteen om. Dit deed ze dus de hele tijd! Wrenpaw legde haar oren plat en ontblootte haar nagels. Ze kon natuurlijk geen dingen doen nu de leidster van de clan naast haar zat, maar ze kon de ogen wel uit haar kop krabben, zo irritant was ze. ‘Dit doet ze nu de hele tijd, ze draait om het onderwerp heen!’ gromde de grijze cyperse poes. ‘Realiseer je dan echt niet dat je een gevangene van Shadowclan bent en je diep in de problemen zit?’ snauwde Wrenpaw naar haar toe. Iemand moest toch eens rede in de kop van die poes stampen.
Onderwerp: Re: Time for answers! wo aug 03, 2016 10:29 am
De zwarte poes zuchtte. De boomrat was een heel verhaal aan het houden, maar had niet in de gaten dat ze gevangen genomen was. Toen ze begon te vragen of ze weg mocht, was Dark er helemaal klaar mee ‘Dit doet ze nu de hele tijd, ze draait om het onderwerp heen!’ zei Wren. ‘Realiseer je dan echt niet dat je een gevangene van Shadowclan bent en je diep in de problemen zit?’ Dark's ijskoude ogen staarden diep in die van Fernpaw, terwijl haar staart geirriteerd heen en weer zwiepte. Wat moest ze hier nou mee?
Fernpaw
Onderwerp: Re: Time for answers! wo aug 03, 2016 10:26 pm
Glimlachend luisterde ze naar de woorden van mentor en apprentice. ‘Realiseer je dan echt niet dat je een gevangene van Shadowclan bent en je diep in de problemen zit?’ mauwde de leadster. Fernpaw keek haar vriendelijk en wild aan "Mate, tuurlijk weet ik dat!" ze deed haar best niet in lachen uit te barsten "Maar ik vind het niet zo erg hoor, ik bedoel, een heel nieuw avontuur!" haar oogjes waren wijd open van verwondering "Al zei stormheart dat het eriets mooier uit zag" haar blik gleed weer over het armzalige kamp "Dus jullie trekken echt rond?" ze deed een paar stapjes opzij om langs dark heen te kijken "Wow mate, that's amazing!". Haar bekje viel open van nieuwsgierigheid, het was gewoon...gewoon geweldig!
Onderwerp: Re: Time for answers! do aug 04, 2016 7:45 pm
"Mate, tuurlijk weet ik dat!" Een zucht kwam van Dark's bek. "Maar ik vind het niet zo erg hoor, ik bedoel, een heel nieuw avontuur!" De zwarte poes had sinds Wren iets gezegd had niet meer gesproken, maar haar geduld werd nu flink op de proef gezet. Het poesje was buitengewoon brutaal, en dat was iets waar ze echt niet tegen kon. "Al zei stormheart dat het eriets mooier uit zag" Ze was er klaar mee. "Dus jullie trekken echt rond?" Geen antwoord op die vraag. Gewoon negeren... "Wow mate, that's amazing!" Nu was ze er echt klaar mee. Pats. Met een snelle, onverwachte beweging sloeg haar zwarte poot -met uitgestrekte nagels- Fernpaw met een luide klap op de grond, waarna ze de poot met chirurgische precisie -resultaat van bijna drie jaar training, die haar bikkelhard hebben gemaakt- op de zijkant van haar kop plantte. Ze hoorde katten uit het kamp vertrekken, ze voelden natuurlijk aan dat ze Dark nu even niet moesten storen. Zo goed had ze ze wel afgericht. Shadowclan was nog geen jaar geleden nog het lachertje van de clans, altijd de pispaal. Altijd als er iets loos was werd het op hen afgeschoven. Allemaal door het zwakke beleid van haar vader. De katten waren ziek en hongerig, zíj heeft ervoor gezorgd dat Shadowclan weer in topconditie kwam. Zíj heeft het strakke trainschema ontwikkeld, en daar bovenop het verhuisschema bedacht. Dankzij haar overleven alle katten de winter. Dankzij haar ijzeren beleid is Shadowclan geen clan meer om uit te lachen. Shadowclan is misschien wel de sterkste clan van het woud. Een clan om trots op te zijn. Sommige katten hadden dat misschien nog niet begrepen. De pikzwarte poes drukte haar voorpoot nog dieper in de zijkant van Fern's kop. Ze zag de krassen nog zitten. Een souvenir uit Shadowclan. Jammer dat ze niet zo diep waren. 'Dearie, please behave,' siste ze zachtjes. 'otherwise you might need to face the consequences,' Ze hield haar blik strak op het poesje gericht. 'and that isn't going to be a nice adventure.' Ze verplaatste haar poot naar de grond naast het poesje, zodat ze op kon staan als ze wilde. 'Now, love, tell me more about your little chat with Stormheart, won't you?' Darkstar ging zitten en sloeg haar staart om haar poten heen, maar hield het poesje nog steeds in een greep met een bijna hypnotiserende blik. 'Won't you?'
-Powerplay met toestemming
Wrenpaw
Onderwerp: Re: Time for answers! zo aug 07, 2016 11:43 pm
Wrenpaw stoom kwam bijna uit haar oren, maar ze bleef als een standbeeld staan met een ijzige blik. Toen het mormel ook nog sprak dat dit allemaal maar een mooi avontuur was begonnen haar klauwen erg te jeuken. Ze kon dit beest wel aan stukken scheuren, maar Dark deed tot nu toe niets en zei niets meer. Wat moest ze nou doen? Ze kon niets doen, Darkstar was erbij en zij zou de beslissingen moeten maken. Het was niet aan haar om de oren van deze boskat af te krabben. Ze wilde net weer aan Darkstar zeggen toen de poes de naam Stormheart uitsprak over dat de boskat met de kater had gesproken, toen Darkstar haar op de grond duwde. Yes! Nu leerde ze eindelijk dat het geen lolletje was, maar ook Wrenpaws klauwen hadden al eerder in haar schouder gestaan. Wrenpaws blik ging naar achteren toen de katten kamp verlieten. Wat moest ze doen? Weggaan? Nee! Ze wilde weten hoe dit afliep. Ze wilde weten waar Stormheart was! Ze miste haar mentor verschrikkelijk. Wrenpaw keek tevreden naar Darkstar en toen ging ze zitten toen haar leidster ging zitten. Ja, ze wilde ook wel weten waar en wanneer ze met Stormheart had gesproken...
Fernpaw
Onderwerp: Re: Time for answers! wo sep 07, 2016 8:14 pm
Ze zuchtte toen de grotere poes op haar stond en slikte. Toen ze zich plots bedacht....haar moeder. Tranen welde op n haar groene oogjes toen een pijnscheut haar vermankte poot doorboorde. Was ze nog wel loyaal...had ze nog wel een loyaliteit?!. Ze was deel van vier clans... en voor het grootste deel nog wel riverclan!. Ze wou krijsen van de pijn in haar poot maar hield het in. Ze moest het vertellen, ze was maar 16,7 procent Thunderclan, waarom zou ze loyaal blijven als alles wat ze er voor terug kreeg oorlog en een mankepoot was?!. Ze keek op, ze zou het geheim hebben gehouden...maar de pijn. Het poesje slikte ">Storm zit gevangen in Thunderclan" mauwde ze met haar oogjes dicht en haar kaken trillend. Ze was heen thunderclanner meer, ze had haar clan verraden, ze was niet loyaal meer. Maar waren haar ouders dat?, waren hun ouders dat!. Ze rukte zich los. Crow had gelijk, niemand was loyaal, alles wat je terug kreeg voor loyalitet was pijn en oorlog!. Als niemand een loyalteit had, was er geen oorlog. Ze keek darkstar strak aan, haar haren omhoog gezet en haar blik vel "My time here is up!" siste ze de pijn negerend "Do what you want with mr information mate" haar stem was sterk, crow was nu haar voorbeeld, de kater die ze eigenlijk had moeten volgen. "Goodbye i don't care anymore." grouwde ze terwijl ze zich omdraaide en vertrok. Ze was rogue nu, net als crow, net als sweety ze kon doen wat ze wou en het deed pijn. Als haar ouders niet loyaal waren, waarom was zij het dan?. Nu was ze eindelijk vrij en kon ze op avontuur, kon ze nieuwe gebieden ontdekken, maar eerst...zou ze weg moeten zien te komen. Nu moest ze weg hinken naar crow. Ze had de kater beloofd als warrior terug te komen....zou hij boos zijn?. Haar ogen werden tranig. Ze had haar belofte gebroken, ze was mank en had geen clan. Ze stond alleen, maar wat als .... crow haar vergaf?. Ze moest het opbiechten, dat ze geen warrior meer zou worden, dat hij gelijk had, dat de wereld oneerlijk was!. Ze was moe, hopeloos en had pijn... bloed droop naar beneden uit wonden die vooraltijd als littekens op haar koppie zouden staan. Tranen rolde over haar zachte wangetjes terwijl ze eindelijk rogue territory had berijkt. Nu moest ze dit nog oversteken, zwak en uitgeput opzoek naar de enige kater die haar nog wat uitmaakte...haar enige hoop...