Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Don't look back (Dappleheart)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Don't look back (Dappleheart) Empty
BerichtOnderwerp: Don't look back (Dappleheart)   Don't look back (Dappleheart) Icon_minitimevr jun 24, 2016 3:39 pm


Eenmaal aangekomen bij het kamp, was de grote kater al bijna helemaal opgedroogd. Het werd nu langzaamaan avond en de dag liep naar zijn einde. Het moment dat iedere kat terugkeerde naar het kamp en nog even at en tongen deelde, voordat iedereen in zijn nest terugtrok.
Whirlpool legde zijn vangst neer op de prooistapel en wachtte op Dappleheart, met wie hij de middag had doorgebracht. Haar gezelschap was verrassend aangenaam geweest. Op een of andere manier was de kit weer bij hem naar boven gekomen en had hij sinds lange tijd oprecht genoten met een ander. Whirlpool koos een vis van de prooistapel en wierp kort een betekenisvolle blik naar Dappleheart, dat hij graag met haar de laatste minuten van de dag wilde doorbrengen. Hij liep kalm naar de rand van het kamp waar hij in een paar laatste zonnestralen ging liggen en wachtte geduldig op Dappleheart

OOC: Voor Dappletje! (:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Dappleheart

Dappleheart


Real Name : Camilla ^^
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Sweety, Crookshanks, Dreamcatcher
Aantal berichten : 461
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens xD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 28 Moons
Status: Broken in my heart...

Don't look back (Dappleheart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't look back (Dappleheart)   Don't look back (Dappleheart) Icon_minitimeza jun 25, 2016 11:07 am

Het was al avond en Dapple dacht gelukkig terug aan de tijd die ze deze middag had gehad. Ze was samen met Whirlpool gaan ''wandelen''. Ze lachte bij de gedachte. Wandelen... Het was meer zwemmen en in de modder gespeeld geweest dan echt wandelen.
Ze zag hoe Whirlpool zijn vis op de prooistapel legde. Hij pakte daarna een andere vis en wierp een blik naar haar. Daarna ging de kater geduldig op haar wachten aan de rand van het kamp. Dapple bloosde en hoopte dat de Deputy het niet zou zien. Snel legde zij ook de vis op de prooistapel en koos een andere vis uit. Daarna liep ze naar de kater toe en ging naast hem liggen.
Ze knikte naar hem, niet wetend wat ze moest zeggen of doen. Opeens was het een stuk moeilijker, besefte ze. Hier in het kamp, waar iedereen bij was, was het veel moeilijker om echt contact te hebben. In ieder geval niet op de manier van vanmiddag...
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Don't look back (Dappleheart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't look back (Dappleheart)   Don't look back (Dappleheart) Icon_minitimezo jun 26, 2016 4:48 pm


Whirlpool glimlachte toen Dappleheart naast haar kwam liggen en meteen straalde meer ongemakkelijkheid van de poes af. Whirlpool zette eerst zijn tanden in de vis en nam enkele happen, omdat hij na deze middag erge trek had gekregen. Daarna keek hij weer naar de bruine poes en probeerde ook de woorden te vinden die maar niet schenen te komen. Uiteindelijk begreep hij dat hij het gesprek wel moest beginnen, anders zou het wel heel erg stil blijven tussen de twee.
‘Weet je, vanmiddag was de meeste lol die ik in manen heb gehad, bedankt voor dat,’ sprak hij op een zachte toon tegen de poes, zijn stemgeluid vriendelijk en kalm. ‘Soms vergeet ik dat ik niet alleen maar plichten heb om te vervullen, maar ook tijd voor mezelf moet nemen. Tijd die ik graag met je deel,’ sprak hij weer op dezelfde toon, zijn amberkleurige ogen strak in haar grasgroene gericht, waarna hij weer terugkeerde naar zijn vis en er enkele happen van nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Dappleheart

Dappleheart


Real Name : Camilla ^^
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Sweety, Crookshanks, Dreamcatcher
Aantal berichten : 461
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens xD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 28 Moons
Status: Broken in my heart...

Don't look back (Dappleheart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't look back (Dappleheart)   Don't look back (Dappleheart) Icon_minitimema jun 27, 2016 1:49 pm

Dapple glimlachte ongemakkelijk terug. Oh, waarom was dit zo moeilijk? Toen Whirlpool happen van zijn vis begon te nemen deed de bruine poes hetzelfde. Wat moest ze dan doen? 'Weet je, vanmiddag was de meeste lol die ik in manen heb gehad, bedankt voor dat,' sprak Whirl op een zachte toon. Dapple keek op en slikte snel een stuk vis in. Ze glimlachte naar de kater en gaf een klein knikje. 'Voor mij geld dat ook Whirlpool.' Ze vond het fijn dat ze Whirl hiermee heeft kunnen helpen. Voor haarzelf was het ook een van de prettigste ervaringen in manen. Normaal was ze rustig en serieus, maar dit heeft haar wel wat veranderd. 'Soms vergeet ik dat ik niet alleen maar plichten heb om te vervullen, maar ook rijd voor mezelf moet nemen. Tijd die ik graag met je deel,' sprak Whirlpool. Alweer knikte Dappleheart. Zelf had ze niet zulke plichten als de kater maar ze kon het zich wel voorstellen. En vooral het laatste wat hij had gezegd zorgde ervoor dat ze bloosde. Hij wilde het samen met haar delen! Haar hart maakte een sprongetje van het idee dat ze vaker met Whirlpool zou kunnen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Don't look back (Dappleheart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't look back (Dappleheart)   Don't look back (Dappleheart) Icon_minitimedi jun 28, 2016 11:12 pm


Whirlpools mondhoeken krulden omhoog toen Dappleheart uitsprak dat ze dezelfde gevoelens van deze middag had gehad. Misschien konden ze dan wat vaker samen lol hebben, dat zou goed voor Whirlpool zijn. Verder bleef de poes erg stil, waarschijnlijk was ze niet zo van woorden. Toch leek ze wel tevreden na deze dag, iets wat Whirlpool weer meer tevreden maakte. Hij wilde dat zijn clan zich zo prettig en gelukkig voelde als het maar kon. Dat iedereen elke avond met een volle maag kon gaan slapen en dat de grenzen veilig waren. Plus dat er nieuwe Warriors werden getraind en voor de jongsten werd zorgen. En ook dat er nog tijd over bleef voor de Warriors om zichzelf te kunnen zijn en lol te hebben, vrije tijd zonder verplichtingen. Misschien maakte iedereen dat nog gelukkiger.
Whirlpool zocht weer naar de woorden om het gesprek door te laten gaan. De dag was nog niet voorbij en er was nog licht zichtbaar. Plus dat de kater nog geen zin had om naar de den te gaan, hij was hier liever nog even onder de katten. ‘Weet je Dappleheart. Wat ik bijzonder vind is dat wij maar een maan schelen, en toch weet ik helemaal niet precies wie jij bent.’ Whirlpool keek de poes nieuwsgierig aan. Het was waar, ze kenden elkaar al sinds ze kittens waren. Toch had Whirlpool zich in zijn hele jeugd heel erg afgesloten en had de jonge poes andere... afleidingen. Maar nu stond hij er wel meer voor open om zijn clangenoten te leren kennen en hij zou beginnen met Dappleheart.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Dappleheart

Dappleheart


Real Name : Camilla ^^
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Sweety, Crookshanks, Dreamcatcher
Aantal berichten : 461
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens xD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 28 Moons
Status: Broken in my heart...

Don't look back (Dappleheart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't look back (Dappleheart)   Don't look back (Dappleheart) Icon_minitimewo jun 29, 2016 11:42 am

Gelukkig nam ze nog een hap van haar vis. Ja, deze dag was fantastisch geweest. 'Weet je Dappleheart. Wat ik bijzonder vind is dat wij maar een maan schelen, en toch weet ik helemaal niet precies wie jij bent,' zei Whirlpool opeens. Snel slikte Dapple haar stukje vis door en keek de kater aan. Het was waar. Ze hadden geen echt contact met elkaar gehad. 'Tja, het is zo gegaan,' antwoordde de poes met een klein glimlachje. 'Misschien word het tijd om elkaar wat beter te leren kennen dan,' zei ze, dit keer met een een beetje zenuwachtig glimlachje. Wilde hij dat wel? Zal hij haar wel beter willen leren kennen? En hoe zou hij echt zijn? Misschien is dit niet de échte Whirlpool... Maar nee, dat kon niet. Iedereen had voor en nadelen maar Whirl was echt niet slecht of zo. Nee, hij was hartstikke goed...
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Don't look back (Dappleheart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't look back (Dappleheart)   Don't look back (Dappleheart) Icon_minitimewo jun 29, 2016 9:21 pm


Whirlpool scheurde nog enkele stukken van zijn vis af, terwijl hij ook nog tussen zijn wimpers door naar Dappleheart keek of ze nog wat interessants te vertellen had. Ze beaamde dat het zo was gegaan, en hij knikte instemmend. Whirlpool was ook erg moeilijk als kit, apprentice en als jonge Warrior. Het was pas sinds zijn rangsverandering dat de kater zichzelf iets meer durfde te openen. Dappleheart zei ook dat het misschien tijd werd dat ze elkaar beter leerden kennen. Hij knikte instemmend en kneep zijn ogen samen, overdreven Dappleheart bestuderend. ‘Oké, laten we een spelletje doen,’ zei de kater plotseling enthousiast. ‘Het gaat als volgt: We stellen elkaar om de beurt een vraag. Je moet beginnen met "Ik heb nog nooit". Bijvoorbeeld: "Ik heb nog nooit een patrouille gelopen." Natuurlijk heb je dat wel gedaan, en als je dat wel hebt gedaan moet je een hap van je vis nemen, oké?’ sprak de kater enthousiast. Hij had andere ooit wel eens dit spelletje zien spelen, vandaar dat hij ervan wist. Maar zelf had hij het nog nooit gedaan. ‘Oké, ik begin,’ zei de deputy op een speelse toon. ‘Uhhh. Ik ben nog nooit de grenzen over geweest.’ Whirlpool keek meteen de poes nieuwsgierig aan en wachtte op haar reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Dappleheart

Dappleheart


Real Name : Camilla ^^
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Sweety, Crookshanks, Dreamcatcher
Aantal berichten : 461
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens xD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 28 Moons
Status: Broken in my heart...

Don't look back (Dappleheart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't look back (Dappleheart)   Don't look back (Dappleheart) Icon_minitimewo jun 29, 2016 9:37 pm

Ze nam nog een hapje van haar vis. Dit keer een kleine. Hoe minder snel ze haar vis op had, hoe meer tijd ze met hem door kon brengen. Opeens keek Whirlpool haar heel overdreven bestuderend aan. Ze ging ervan blozen en ze hoopte dat hij het niet zou merken. 'Oké, laten we een spelletje doen,' zei Whirlpool opeens enthousiast. Dapple was even overrompeld maar daarna knikte ze enthousiast. Een spelletje, natuurlijk! Als het maar met Whirl is... 'Het gaat als volgt: We stellen elkaar om de beurt een vraag. Je moet beginnen met "Ik heb nog nooit". Bijvoorbeeld: "Ik heb nog nooit een patrouille gelopen." Natuurlijk heb je dat wel gedaan, en als je dat wel hebt gedaan moet je een hap van je vis nemen, oké?' legde Whirl uit. Dapple had aandachtig geluisterd naar zijn uitleg en ze dacht wel dat ze het snapte. Ze knikte. 'Oké!' 'Oké, ik begin,' zei de kater. Dapple knikte weer. 'Uhhh. Ik ben nog nooit de grenzen over geweest,' zei de Deputy. Dapple moest even nadenken. Hoe ging het ook al weer? Als ze dat wel had gedaan dan moest ze een hap van haar vis nemen. Ze moest even nadenken. Had ze dat gedaan? Waarschijnlijk wel een keer als Apprentice maar ze kon zich niet herinneren dat ze echt helemaal het territorium ingegaan was. Misschien niet in het territorium van een andere Clan.. Maar bij het Rogue gebied. Ja, dat zal vast wel eens gebeurd zijn, toen ze jong was. Ze nam, toch nog een beetje twijfelend, een klein hapje van haar vis. Ze glimlachte verlegen. Ze hoopte dat hij het niet erg zou vinden. Hij was tenslotte de Deputy... Maar een keer kon geen kwaad, hij had het vast ook een keer gedaan...
Het bleef een tijdje stil en opeens bedacht ze dat ze zelf aan de beurt was. 'Eh, ik ben aan de beurt, natuurlijk,' stamelde ze. Oh, wat ging toch weer lekker soepel, ging het geïrriteerd door Dapplehearts gedachte. 'Uhh... Ik.... ben ooit een keer brutaal geweest tegen mijn mentor?' zei ze twijfelend. Het kwam er ook meer uit als een vraag. Ze keek de Deputy twijfelend aan, had ze het wel goed gedaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Don't look back (Dappleheart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't look back (Dappleheart)   Don't look back (Dappleheart) Icon_minitimewo jun 29, 2016 10:15 pm


Whirlpool was tevreden te zien dat Dappleheart het ook een leuk idee leek. Hij voelde zich net een apprentice die probeerde de geheimpjes van zijn vrienden te ontrafelen in een onschuldig spelletje. Een jonge warrior die zijn maten over het randje probeerde te krijgen. Misschien was dit het gevoel die je hoorde te krijgen als je vrienden had. Whirlpool was benieuwd naar wat Dappleheart zou antwoorden en zijn ogen gingen van de vis die voor haar lag naar de poes zelf. Een grijns lag op zijn lippen en hij zag de twijfel in de poes haar ogen. Alsof ze niet op durfde te biechten aan de deputy dat ze de code had gebroken. Hijzelf was in elk territorium geweest in de buurt. Hij was in Shadowclans moeras geweest, Thunderclans woud en op Windclans vlaktes. Hij had rogue territorium bijna omgeploegd zo vaak was hij er geweest. Hij zag Dappleheart uiteindelijk twijfelend een hapje van haar vis nemen. Hij lachte om haar onschuldigheid en kreeg pretlichtjes in zijn ogen. ‘Bang om op te biechten aan de deputy dat je je niet aan de regels hebt gehouden? Kalm aan, ik ben tientallen keren de grens over gegaan. Maar vertel dat maar niet aan Wolfstar,’ grinnikte de kater. Hij was haar maar wat aan het plagen. De poes moest een beetje los komen, anders zou het alleen maar heel ongemakkelijk voor haar worden. Whirlpool probeerde zich zo ontspannen mogelijk op te stellen en verplaatste zijn lichaam een beetje meer naar de bruine poes toe, zodat ze, als het moest, ook op fluisterende toon konden praten. Hun clangenoten hoefde niet te weten dat ze misschien geheimen aan elkaar zouden vertellen.
De poes beaamde toen na een korte stilte dat zei aan de beurt was. Hij knikte en was benieuwd wat de poes zou vragen. Er kwam weer een heel onschuldig stemmetje uit haar mond. Waarom was ze zo gespannen? Ze hadden toch lol. Hij keek de poes enkele seconden bestuderend aan. Misschien had hij wel meer lol dan haar, maar ze kon eerlijk met hem zijn. Dappleheart wierp een beetje een onzekere blik naar hem toe en hij knikte ineenstemmend dat ze het goed had gedaan en hij nam zelfverzekerd een knabbeltje van zijn vis. Hij wilde de vis sparen om het spelletje zo lang mogelijk te kunnen spelen. ‘Ja, zo vaak. Ik was echt kramp in de staart als een apprentice. Gelukkig heeft Dewstorm me een beetje kunnen opvoeden,’ grapte de grote kater. Hij keek nieuwsgierig de bruine poes aan. ‘Ik kan me niet voorstellen dat jij brutaal bent geweest. Jij lijkt me echt een ster student, heel braaf,’ plaagde de kater haar. Hij hoopte dat ze het niet te serieus op nam, het was ook maar een spelletje.
‘Oké, mijn beurt weer.’ Whirlpool dacht eens even na wat hij wilde weten over de poes. ‘Ik heb nog nooit iets gedaan waar ik later spijt van kreeg.’ Whirlpool wist dat hij nu met de diepere vragen begon en hij vroeg zich toen hij het gezegd had, of ze wel zover waren dat hij zoiets kon vragen. Maar hij wilde wel graag de diepere dingen weten, dingen waardoor ze elkaar echt leerden kennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Dappleheart

Dappleheart


Real Name : Camilla ^^
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Sweety, Crookshanks, Dreamcatcher
Aantal berichten : 461
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens xD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 28 Moons
Status: Broken in my heart...

Don't look back (Dappleheart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't look back (Dappleheart)   Don't look back (Dappleheart) Icon_minitimewo jun 29, 2016 10:31 pm

'Bang om op te biechten aan de deputy dat je je niet aan de regels hebt gehouden? Kalm aan, ik ben tientallen keren de grens over gegaan. Maar vertel dat maar niet aan Wolfstar,' grinnikte de kater. Dapple glimlachte. Toen Whirlpool wat dichter bij haar kwam kreeg ze het opeens heel warm. Maar het was een goede warmte. Een warmte die ze vaker zou willen voelen... 'Ja, zo vaak. Ik was echt kramp in de staart als een apprentice. Gelukkig heeft Dewstorm me een beetje kunnen opvoeden,' grapte de kater. Ze vond het fijn dat hij zo eerlijk tegen haar was. Dit gaf haar wel wat meer vertrouwen. 'Ik kan me niet voorstellen dat jij brutaal bent geweest. Jij lijkt me echt een ster student, heel braaf,' plaagde Whirlpool. Dappleheart lachte, ze kon er wel om lachen, heus wel. Ze moest alleen wat los komen, en dat wist ze zelf ook. En ze probeerde het ook, zeker weten. Het was alleen nog een beetje wennen. Zo'n spelletje had ze nog nooit gedaan met iemand. En meteen met Whirlpool... 'Oké, mijn beurt weer,' zei de grote kater. Dapple knikte. 'Ik heb nog nooit iets gedaan waar ik later spijt van kreeg,' zei hij. Dapple moest even nadenken. Had ze dat gedaan? Waarschijnlijk wel. Niet dat ze iets had gedaan wat echt een hele grote fout was geweest. Maar waarschijnlijk wel iets zo van, oh shit, had ik dat maar niet gedaan of gezegd. Dus nam ze een hapje van haar vis. 'Ach, niet een hele grote fout, maar een kleine, vast wel,' legde ze uit. Ze wilde wel dat Whirl haar goed begreep. Dus enkel een hapje kan alsnog betekenen dat ze iets had gedaan waar ze echt spijt van had. 'En nu ik weer!' zei ze vrolijk. Ja, ze begon er echt plezier in te krijgen. 'Ik heb nog nooit... Een stomme opmerking gemaakt over iemand,' zei ze. Alsnog een beetje twijfelend. Maar ze wist niet zoveel vragen. Dus dit vond ze goed genoeg. Vragend keek ze de kater aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Don't look back (Dappleheart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't look back (Dappleheart)   Don't look back (Dappleheart) Icon_minitimewo jun 29, 2016 10:58 pm


Whirlpool merkte dat de bruine poes er eindelijk een beetje lol in begon te krijgen. Een glimlach sierde zijn gezicht en hij zag dat de zon langzaam onder ging. De hemel begon rood en oranje te kleuren, maar hij wilde nog lang niet weg. Voor zijn part lagen ze hier de hele nacht. Hij voelde zich eindelijk ontspannen, vrolijk en gelukkig. Ja, misschien was dat het woord dat hij zocht. Hij was eindelijk blij waar hij was. Hij maakte vrienden waar hij heen ging, Wolfstar en Dappleheart waren enkel het begin.
Whirlpool zag Dappleheart weer een hap nemen van haar vis en hij was benieuwd welk verhaal daaraan vast hing. Al snel zei ze dat het een kleine fout was geweest, niet veelbetekenend. Hij knikte en begreep haar wel. Whirlpool had veel fouten gemaakt in zijn jeugd, nu hij terugkeek waren er dingen die hij beter niet had kunnen doen. Maar op dat moment had hij er geen spijt van, het was altijd lol geweest en had zijn ogen van de wereld kunnen openen. Hij dacht dat hij nog steeds geen spijt had over wat hij had gedaan. Eén ding misschien, en dat was dat hij niet op tijd was om Dawn te kunnen redden. Misschien was het leven dan zo veel anders geweest.
Maar daar moest hij nu niet aan denken, hij zag dat Dappleheart plezier kreeg in het spel. Whirlpool glimlachte en was benieuwd wat de poes nu aan hem zou gaan vragen. Ze vroeg of hij ooit een stomme opmerking over iemand had gemaakt. Dat was een moeilijke. Whirlpool was iemand die altijd zijn gedachten sprak en heel eerlijk was. Dingen die hij dacht die redelijk waren, maar natuurlijk stom konden worden opgevangen door iemand anders. Maar nooit opzettelijk had hij kwaad over iemand gesproken. Hij nam dus geen hap van de vis. ‘Ik denk het niet. Ik weet dat ik eerlijk ben en misschien heeft iemand ooit het stom opgevat, maar nooit opzettelijk. Niet zover ik kan herinneren.’ Hij keek de poes aan en hoopte dat ze hem geloofde.  Maar het was de waarheid.
Nu was het zijn beurt weer. Hij dacht even na en keek daarna de poes veel betekend aan. Hij wilde meer van de diepe dingen van haar weten, niet de oppervlakkige dingen. ‘Ik heb nog nooit aan het bestaan van Starclan getwijfeld,’ zei de kater zacht. Hij was benieuwd hoe de poes daar over nadacht. Misschien was ze nu wel heel erg beledigd, maar hij dacht dat de poes het wel kon hebben. Geduldig wachtte de kater op haar reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Dappleheart

Dappleheart


Real Name : Camilla ^^
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Sweety, Crookshanks, Dreamcatcher
Aantal berichten : 461
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens xD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 28 Moons
Status: Broken in my heart...

Don't look back (Dappleheart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't look back (Dappleheart)   Don't look back (Dappleheart) Icon_minitimedo jun 30, 2016 11:08 am

Whirlpool nam geen hap van zijn vis wat Dappleheart, verbaasd over zichzelf, best opluchtte. Het was dus geen kater die gemeen was naar iemand, bedacht Dapple opgelucht. 'Ik denkt het niet. Ik weet dat ik eerlijk ben en misschien heeft iemand ooit het stom opgevat, maar nooit opzettelijk. Niet zover ik me kan herinneren,' zei de kater. Dapple knikte begrijpelijk. Daarna wachtte ze op zijn vraag. Ze was echt benieuwd. Ze had er plezier in. 'Ik heb nog nooit aan het bestaan van Starclan getwijfeld,' zei Whirl zacht. Dapple was even een beetje geschokt door die vraag maar begon wel goed na te denken. Nee, ze had nog nooit getwijfeld. Starclan bestond. Hoe konden de Leaders anders hun negen levens verdienen? Dus nam ze een hapje van haar vis. Ze was wel benieuwd of Whirlpool een keer had getwijfeld. Maar dat kon ze nu niet vragen. 'Eh, ik ben nog nooit...' begon ze. Ze liet een korte stilte vallen om de spanning erin te krijgen. En ook om nog even snel na te denken. 'Verliefd geweest...' miauwde ze, een beetje op mysterieuze toon. Ja, het was een gewaagde vraag. Misschien had hij haar door. Misschien ook niet. Maar misschien zei hij wel van niet. Maar dan kon het nog komen... In ieder geval, zij was wel verliefd....
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Don't look back (Dappleheart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't look back (Dappleheart)   Don't look back (Dappleheart) Icon_minitimedo jun 30, 2016 9:36 pm


Whirlpool volgde Dappleheart bewegingen en zag hoe hij geen hap nap en dus niet aan Starclan twijfelde. Interessant. Whirlpool kreeg een soort beeld van de poes. Lief, onschuldig, braaf. Ja, ze was braaf, maar nooit onvriendelijk. In elk geval niet tegen hem geweest. Maar alsnog kende hij Dappleheart amper. Hij vertrouwde er wel op dat ze alle vragen eerlijk beantwoordde, net zoals hij dat deed.
Toen was het weer Dapplehearts beurt. Whirlpool genoot van dit spelletje, het was echt een ogenopener. Dappleheart begon eerst voorzichtig en liet een kleine pauze vallen. Whirlpool keek haar nieuwsgierig aan en bevroor even bij het horen van haar vraag. Verliefd? Ja, zelfs meerdere keren. Eerst Dawn, en nu Leopardgaze. De gedachte aan beide poezen wakkerden verschillende gevoelens op. Maar hij leefde nu in het nu, met Leopardgaze. Whirlpool keek Dappleheart nog enkele seconden aan, waarna hij glimlachte en een hap van zijn vis nam. Dit keer, zoals de voorgaande keren, legde hij niet zijn keuze uit en bleef ijzig stil. Waarom wilde Dappleheart dit nou weer weten? Wilde ze weten of hij nu een oogje op iemand had? Of ooit eens had gehad? Ze wist toch dat hij nog nooit een partner had gehad in Riverclan. Hij was nu ook wel benieuwd of Dappleheart verliefd was geweest. Nee, hij zou de vraag nog gemener maken. ‘Ik ben nog nooit op dit moment verliefd geweest,’ vroeg de kater toen, zijn amberkleurige ogen op de bruine poes gericht. Het was een nuanceverschil, maar zoveel veelbelovender.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Dappleheart

Dappleheart


Real Name : Camilla ^^
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Sweety, Crookshanks, Dreamcatcher
Aantal berichten : 461
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens xD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 28 Moons
Status: Broken in my heart...

Don't look back (Dappleheart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't look back (Dappleheart)   Don't look back (Dappleheart) Icon_minitimevr jul 01, 2016 10:36 am

Hij bleef wel een tijdje stil zitten, vond Dappleheart. Maar uiteindelijk nam hij toch een hapje van zijn vis. Binnenin Dapple's lijf kwam weer dat warme gevoel los. Zelf probeerde Dapple niets te laten blijken van haar blijheid. 'Ik ben nog nooit op dit moment verliefd geweest,' vroeg de kater als volgende vraag. De bruine poes verstijfde. Dit had ze niet zien aankomen. Stom! ging het door haar hoofd. Dat ik daar niet eerder aan heb gedacht! Hij was natuurlijk wel een keer verliefd geweest, maar niet op dit moment! Shit, wat moest ze nu doen? Gewoon een hap nemen of niet? Ze probeerde zo snel mogelijk na te denken zonder iets te laten merken. Oh, dit was niet grappig! Maar wacht... Als ik verliefd ben, hoef dat niet per se op hem te zijn, bedacht Dappleheart. Maar alsnog was het verdacht. Eerst vroeg ze er naar en nu moest ze het zelf zeggen. Hij zou het meteen door hebben, dacht ze. Dappleheart bedacht dat ze nu te lang stil was gebleven en dat het nu of nooit was. Ze twijfelde nog wel even, al probeerde ze dit zo goed mogelijk te verbergen. Uiteindelijk nam ze toch een klein hapje van haar vis. Zo onschuldig en nonchalant mogelijk keek ze Whirlpool aan. Maar vanbinnen ging ze bijna dood van zenuwen. Had hij haar door? Of niet...
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Don't look back (Dappleheart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't look back (Dappleheart)   Don't look back (Dappleheart) Icon_minitimevr jul 01, 2016 9:35 pm


Whirlpool was opgelucht dat er geen vragen van haar kant kwamen over zijn liefdes. Het waren nou eenmaal dingen die hij niet kon vertellen. Het was zo fout en zo erg tegen de code, dat hij wist dat hij voor eeuwig zijn mond erover moest houden. En hij wilde eigenlijk niet dat iemand het ooit zou weten. Helemaal niet nu met Leopardgaze. Dat was iets wat enkel van hen samen was, en heel geheim moest blijven. Ze waren beide deputy en zouden beter moeten weten, maar niemand zou iets kunnen doen tegen ware liefde.
Whirlpool had snel het onderwerp kunnen veranderen om de nadruk op Dappleheart te leggen met zijn gemene vraag. Hij zag meteen hoe de vraag haar overrompelde en op dat moment wist hij eigenlijk het antwoord al. Hij had de goeie snaar geraakt, iets waar ze eigenlijk liever niet over praatte kennelijk, maar het maakte Whirlpool wel heel nieuwsgierig. Hij was benieuw of Dappleheart dapper genoeg was om eerlijk te antwoorden en toen ze uiteindelijk een hap van haar vis nam, kwam een grote grijns op zijn gezicht. Dit was té schattig, Dappleheart had een oogje op iemand. Hij brandde van nieuwsgierigheid. Wie zou het zijn? Er waren een paar katers in Riverclan rond haar leeftijd. Misschien viel ze wel op oudere katers, of juist jongere. Hij zag haar er niet voor aan om iemand buiten de clan te nemen, daar was ze te braaf voor. ‘Goeie Starclan! Wie is de gelukkige?’ sprak de kater met een enorme grijns op zijn gezicht. Zou ze het vertellen? Whirlpool kantelde zijn kop en barstte bijna van de spanning.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Don't look back (Dappleheart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't look back (Dappleheart)   Don't look back (Dappleheart) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Don't look back (Dappleheart)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Take me back to the start (Dappleheart)
» I dont feel like talking ll Naughtyglance
» > Dappleheart <
» Do I wanna know (Dappleheart)
» Good morning ||| Dappleheart||||

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan :: RiverClan Camp-
Ga naar: