Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 4 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 4 gasten
Onderwerp: Re: The first day... ( Leafstar) zo jul 03, 2016 11:36 pm
Fern blokkeerde haar aanval goed. Leafstar knikte goedkeurend. 'Leafstar?' vroeg Fernpaw toen. Leafstar knikte dat ze verder kon praten. 'Om eerlijk te zijn denk ik dat ik geen echte vechter ben. Gelukkig kan ik wel jagen?' zei Fern. Leaf dacht na. 'Nou, je kan mijn aanvallen goed afweren. Natuurlijk is dat nog niet alles. Misschien heb je wel heel veel talent in vechten. En je kan ook goed jagen. Maar vergeet niet dat we pas net begonnen zijn. Er is nog veel te leren,' mauwde Leafstar.
Fernpaw
Aantal berichten : 757 Registratiedatum : 27-04-16
Cat Profile Gender: Female Age: 7 moons Status: on a adventure !
Onderwerp: Re: The first day... ( Leafstar) ma jul 04, 2016 5:00 pm
'Nou, je kan mijn aanvallen goed afweren. Natuurlijk is dat nog niet alles. Misschien heb je wel heel veel talent in vechten. En je kan ook goed jagen. Maar vergeet niet dat we pas net begonnen zijn. Er is nog veel te leren,' mauwde de poes. Fernpaw knikte, haar gedachtes al weer ergens anders. Zhad crow beloofd terug te keren als warrior, maar hoelang zou dat nog duren?. Ze keek haar leadster sipjes aan, het zou nog manen duren. Plots schoot haar iets te binnen en begon ze nerveus heen en weer te schuiven. "Leafstar..." murmelde ze "Stel he...gewoon compleet random een vriend van mij heeft ehm laten we zeggen een zusje in ehm een andere clan. Mag hij haar dan opzoeken?. Dit gaat echt over een vriend die het zelf niet wou vragen!". schuldig grijnsde ze terwijl ze moeite deed niet in lachen uit te barsten...
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: The first day... ( Leafstar) wo jul 06, 2016 2:20 pm
Ze zag dat Fernpaw wat sipjes begon te kijken. 'Leafstar...' murmelde de poes. 'Ja, Fernpaw?' mauwde Leaf onschuldig. 'Stel he... Gewoon compleet random een vriend van mij heeft ehm laten we zeggen een zusje in ehm een andere clan. Mag hij haar dan opzoeken? Dit gaat echt over een vriend die het zelf niet wou vragen!' zei Fern. Leafstar wiebelde met haar oren. Had haar Apprentice niet al eens iets gezegd over Riverclan? Haar vader was.. Riverclan. Ja, dat was het. Ze had haar door. Er was geen vriend die een zusje in Riverclan had. Anders zou ze dat wel weten, hoopte ze. 'Wat is er Fernpaw? Wil je je familie in Riverclan opzoeken?' vroeg Leafstar.
Fernpaw
Aantal berichten : 757 Registratiedatum : 27-04-16
Cat Profile Gender: Female Age: 7 moons Status: on a adventure !
Onderwerp: Re: The first day... ( Leafstar) vr jul 15, 2016 12:14 am
'Wat is er Fernpaw? Wil je je familie in Riverclan opzoeken?' vroeg Leafstar. Heftig schudde ze haar kop, tuurlijk niet. Zenuwacht keek de apprentice haar mentor aan "Ehm...ne-ee, tuurlijk niet!" ze grijnsde onzeker, hopend dat de leadster niet verder zou vragen "Dat zou tegen de regels zijn!" trots staarde ze naar een boom, leafstars blik vermijdent "Toch?" hopend dat haar antwoord nee zou zijn keek ze naar de lucht en daarna naar de aarde tot haar blik van de ene random blek naar de ander schoot. Af en toe zag ze een kiiker of een vogel en hongerig staarde ze er naar. Haar maag ramelden zeker nadat haar blik viel op haar pas gevangen vangst...
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: The first day... ( Leafstar) vr jul 15, 2016 2:52 pm
Fernpaw schudde heftig met haar hoofd heen en weer. 'Ehm... Ne-ee, tuurlijk niet!' Leafstars lippen krulde geamuseerd omhoog. Ze wist nu wel zeker dat het haar familie was. En ze wilde hen opzoeken. 'Dat zou tegen de regels zijn! Toch?' zei Fernpaw. Leaf knikte. 'Eigenlijk wel ja.' Ze wist niet zo goed wat ze nu moest doen. Ze wist nu dat het Ferns familie was. Maar wie was die familie? 'Wie is je familie in Riverclan, Fernpaw?' vroeg ze. Ze keek haar Apprentice doordringend aan. Ze moest het weten, anders kon ze geen keuzes maken. Waarschijnlijk zou het toch niet doorgaan. Het was tegen de Warrior Code en ze wist niet of Wolfstar er ook wel zo blij mee zou zijn. Waarschijnlijk niet. Maar ze wilde wel haar best doen. Als ze wist wie haar familie daar was was er, heel misschien, een kansje....